Η Hyundai αλλάζει σελίδα στην επικοινωνία – Το νέο πρόσωπο στην Ευρώπη

Η Hyundai ανακοίνωσε αλλαγή και νέο πρόσωπο στη θέση του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για την Ευρώπη.
Hyundai Group στο περιοδικό TIME 2025

Συγκεκριμένα o Wolfgang Würth θα είναι ο νέος υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την εκτέλεση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής της Hyundai, που θα αφορά στις Δημόσιες Σχέσεις, στην επικοινωνία των προϊόντων και στην εταιρική επικοινωνία της μάρκας στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το best seller της Hyundai στην Ευρώπη – Full Hybrid και 4κίνητο

Ως μέλος της ηγετικής ομάδας της Hyundai Motor Europe, ο Würth θα ηγείται της ομάδας Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας και θα αναφέρεται απευθείας στον Xavier Martinet, πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της Hyundai Motor Europe.

Hyundai Wolfgang Wurth 2025

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Wolfgang στην ομάδα”, δήλωσε κ. ο Xavier Martinet, President & CEO της Hyundai Motor Europe. “Με την εκτεταμένη γνώση και εμπειρία του στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς και την αποδεδειγμένη ικανότητά του να δημιουργεί συναρπαστικές αφηγήσεις, ο Wolfgang θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην προώθηση της μάρκας μας. Η εμπειρία του θα είναι θεμελιώδης καθώς επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας και συνεχίζουμε να επαναπροσδιορίζουμε την κινητικότητα σε όλη την Ευρώπη”.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο Hyundai i30 στην κορυφαία έκδοση N Line

Ο Würth φέρει πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στο marketing και την επικοινωνία στην αυτοκινητοβιομηχανία καθώς και την τεχνολογία, που περιλαμβάνει digital marketing, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη στρατηγική της μάρκας κατέχοντας ανώτερους ρόλους με περιφερειακές και διεθνείς αρμοδιότητες σε οργανισμούς, όπως η Mercedes-Benz AG και, πιο πρόσφατα, η smart Europe GmbH. Είναι κάτοχος Executive MBA από το Πανεπιστήμιο του St. Gallen και το ETH Zurich.

“Είναι τιμή μου που εντάσσομαι στην Hyundai, μια μάρκα προόδου, με μοναδική φιλοσοφία σχεδιασμού και καινοτόμες τεχνολογίες” δήλωσε ο κ. Wolfgang Würth. “Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τις ταλαντούχες ομάδες της εταιρείες για να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία της μάρκας και να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας σε όλη την ήπειρο”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής