Η Inobat πατά το γκάζι στην εξέλιξη των “έξυπνων” μπαταριών

Με μια δήλωση που τραβά πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας, η σλοβακική Inobat μας ανακοινώνει την κατασκευή της πρώτης έξυπνης μπαταρίας στον κόσμο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Inobat έξυπνες μπαταρίες 2020

Σε δεύτερη ανάγνωση των όσων ανακοινώνει η start up εταιρία από τη Σλοβακία, που ξεκίνησε την δραστηριότητα της λιγότερο από δύο χρόνια πριν Inobat, δεν έχουμε να κάνουμε με μια “έξυπνη” μπαταρία αυτή καθαυτή. Μπροστά μας έχουμε έναν νέο καινοτόμο τρόπο ερευνάς και εξέλιξης για τα δεδομένα της βιομηχανίας, ο οποίος, σύμφωνα με την Inobat και με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τεχνολογιών High Throughput (HTP), επιτρέπει την ταχύτατη έρευνα και ανάπτυξη νέων χημειών για τις μπαταρίες αλλά και το γρήγορο πέρασμα τους στην ευρεία παραγωγή.

Οι άνθρωποι της Inobat αναφέρουν πως αυτή τη στιγμή κανένας άλλος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο δεν έχει την τεχνολογία να ανακαλύπτει και να δοκιμάζει χημείες για μπαταρίες με την ταχύτητα που το κάνουν οι ίδιοι. Αυτή η δήλωση δεν έρχεται από τον οποιονδήποτε αλλά από τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Inobat, Marian Bocek, ο οποίος πρόσθεσε: ” Με μεγάλη υπερηφάνεια παρουσιάζω στον κόσμο την πρώτη “έξυπνη” συστοιχία μπαταριών. Η Inobat είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στην καινοτομίες των μπαταριών και το όραμα μας, να δημιουργήσουμε τις καλύτερες μπαταρίες που μπορούν να εξατομικευτούν για την υψηλότερη δυνατή απόδοση, ασφάλεια και μείωση του κόστους, γίνεται σήμερα πραγματικότητα.”

Το Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξη της Inobat, όπως και η γραμμή παραγωγής στο Voderady της Σλοβακίας βρίσκονται ακόμη υπό κατασκευή. Ωστόσο η Σλοβάκοι, που ξεκίνησαν τη δημιουργία τους πριν από έναν περίπου χρόνο, αναμένεται να ξεκινήσουν την παραγωγή των μπαταριών τους εντός του 2021 προσφέροντας με το “καλημέρα” σχεδόν “20% μεγαλύτερη λειτουργική αυτονομία” σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή τους αλλά και τη δυνατότητα γρήγορης εξατομίκευσης των μπαταριών τους για να ταιριάζουν εύκολα στα ηλεκτρικά οχήματα του εκάστοτε ενδιαφερόμενου κατασκευαστή.


Με τις μπαταρίες της η Inobat στοχεύει στην απομάκρυνση του νικελίου από τις μπαταρίες της αλλά και στη μείωση του κοβάλτιου στην κατασκευή τους με παράλληλο στόχο στην αύξηση της ενεργειακής τους πυκνότητας. Χαρακτηριστικά αναφέρουν πως η πρώτη μπαταρία τους που θα κάνει την εμφάνιση της στα τέλη του 2021 θα έχει ενεργειακή πυκνότητα 265Wh/κιλό, η οποία θα αυξηθεί στα 298Wh/κιλό έως τα μέσα του 2022. Μέχρι το τέλος του 2023 θα δούμε μπαταρίες με πυκνότητα 330-350Wh/κιλά και 1000Wh/λίτρο. Πρός το παρόν στόχος τους είναι να φτάσουν στα 500 Wh ανά κιλό

Στα απώτερα αλλά όχι και τόσο μακρινά σχέδια της Inobat είναι και η κατασκευή ενός εργοστασίου των “10 GWh” όως το ονομάζει έως και το 2025 με στόχο την παραγωγή συστοιχιών μπαταριών για 240.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως. Όλα τα παραπάνω ακούγονται αντυπωσιακά και μένει να δούμε αν η Inobot θα καταφέρει να υλοποιήσει τις υποσχέσεις της, έχοντας από ό,τι καταλαβαίνουμε τραβήξει ήδη το ενδιαφέρον κατασκευαστών αλλά και ισχυρή χρηματοδότηση για να πραγματοποιήσει τα πλάνα της.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]