Η Lancia Delta Integrale αναβιώνει με υπογραφή Miki Biasion

Η Lancia Delta Integrale επιστρέφει, πλήρως ανακατασκευασμένη και θα διατεθεί σε μόλις 8 αντίτυπα. Ένα prοject 320 ίππων με την υπογραφή του Miki Biasion...
Lancia Delta Integrale

Η Lancia Delta Integrale είναι ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και πλέον η αξία της έχει εκτοξευθεί, γεγονός που αποτυπώνεται κατά καιρούς σε δημοπρασίες όπως αυτή που μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ. Στο παρελθόν έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες αναβίωσης του μοντέλου και αυτή τη φορά έχουμε άλλη μία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, λόγω του ανθρώπου που αποφάσισε να ξεκινήσει αυτό το εγχείρημα.

Throwback video: Κώστας Στεφανής και Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Πρόκειται για τον Miki Biasion, τον επαγγελματία οδηγό αγώνων που διάπρεψε πίσω από το τιμόνι της Lancia Delta Integrale στο WRC. Πλέον, ο Ιταλός έχει αφήσει τις ειδικές διαδρομές και ξεκινά την αναβίωση του ιταλικού θρύλου με τα χρώματα της Martini Racing. Πιο συγκεκριμένα, η επιχειρηματική του δραστηριότητα ονομάζεται “Italia Motor Sport” και θα είναι ένα κέντρο αποκατάστασης μέσα από το οποίο θα βγουν 8 ανακατασκευασμένα αυτοκίνητα με την “υπογραφή” της Martini Racing και του Miki Biasion.

Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα θα είναι βελτιωμένα σε κάθε επίπεδο! Οι αναβαθμίσεις θα ξεκινήσουν από το πλαίσιο, όπου θα γίνει μία ενίσχυση για βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα. Κάτι τέτοιο θα επιτευχθεί με τη χρήση ειδικού αφρού στα αλουμινένια πάνελ του αμαξώματος, ενώ στο εσωτερικό θα συναντάμε καθίσματα τύπου μπάκετ της Sparco.

Ασφαλώς, σημαντικές αλλαγές θα υπάρξουν και σε μηχανικό επίπεδο, με το κιβώτιο ταχυτήτων να “συνεργάζεται” με έναν πιο ανθεκτικό συμπλέκτη και την κλιμάκωσή του να είναι πιο “κοντή”. Τα ενισχυμένα φρένα θα προέρχονται από την Brembo, με διάμετρο δίσκων 332 χλστ. εμπρός και 300 πίσω, ενώ τα ελαστικά με τα οποία θα εξοπλίζεται η Lancia Delta Integrale by Biasion θα είναι Michelin Pilot Sport 4 μεγέθους 18 ιντσών. Η “καρδιά” της νέας Integrale θα είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 2,0 λτ., ο οποίος θα φέρει turbo και θα αποδίδει 220 ίππους. Βέβαια, με το πάτημα ενός κουμπιού θα απελευθερώνονται 340 ίπποι στους τέσσερις τροχούς της Ιταλίδας.

Η παραγωγή θα περιοριστεί, όπως αναφέραμε, στα μόλις 8 αντίτυπα και η τιμή αναμένεται να φτάσει έως και τις 300.000 ευρώ. Μπορεί προς το παρόν να έχουμε μόνο ψηφιακές εικόνες, αλλά η πραγματική παρουσίαση δε θα αργήσει. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η επίσημη αποκάλυψη θα γίνει στην εκδήλωση Salone di Padova στις 21-24 Οκτωβρίου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχουν πολλά "τρελά" projects που δεν πέρασαν ποτέ στην παραγωγή. Ένα εξ αυτών ήταν το Fiat PuntoGrale. Ας γνωρίσουμε το τετρακίνητο Punto......
Ο Αλέκος Τζανετάκος ήταν σπουδαίος κωμικός, εξαιρετικά ταλαντούχος ηθοποιός και δεινός οδηγός που αγάπησε πολύ το αυτοκίνητο και ερωτεύτηκε δύο Lancia!...
Η Lancia δίνει τη λύση σε εκείνους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους αγώνες Rally με την αποκάλυψη της Ypsilon HF Racing...
Με τον πρώτο αγώνα του κυπέλλου Trofeo Lancia, η ιταλική εταιρεία επέστρεψε και επίσημα στους αγώνες με τη συμμετοχή της στο θρυλικό ράλι Targa Florio....
Η Lancia Ypsilon κλείνει φέτος 40 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του μοντέλου πόλης με τις περισσότερες από τρία εκατ. πωλήσεις....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε