Το ανθρώπινο είδος και ειδικά η συνομοταξία των petrolheads έχει μια ακόρεστη επιθυμία για “περισσότερο” και αυτή ακριβώς η επιθυμία προφέρει πεδίο δράσης για βελτιωτικούς οίκους όπως η Manhart. Στο Βούπερταλ της Γερμανίας, λοιπόν, πήραν μια M5 CS και για αρχή της προσέδωσαν ένα σκοτεινό παρουσιαστικό, καλύπτοντας το αμάξωμα με φιλμ, σε μια μπλε σκούρα απόχρωση σατινέ υφής.
BMW M5 CS! Το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της (+video)
Οι χρυσές ζάντες πρώτης τοποθέτησης αλλάχτηκαν και τοποθετήθηκαν σφυρήλατες σε ματ μαύρους τόνους, με μπράτσα «Y» σχήματος και διαστάσεις 9 Χ 21 και 10.5 Χ 21 μπροστά και πίσω αντιστοίχως. Με τα ελαστικά διαστάσεων 275/30 ZR21 μπροστά και 295/30 ZR21 πίσω, η γεωμετρία του μπροστινού άξονα άλλαξε και για αυτό κρίθηκε επιβεβλημένη η τοποθέτηση αποστατών.
Περνώντας στον V8 χωρητικότητας 4,4 λίτρων, οι τεχνικοί της Manhart αντικατέστησαν τον εγκέφαλο και τοποθέτησαν έναν δικής τους σχεδίασης MHtronik powerbox, που σε συνδυασμό με μια επανασχεδιασμένη carbon εισαγωγή, αύξησε την απόδοση στους 788 ίππους και τα 935 Nm ροπής. Τιμές που αναμφίβολα συνιστούν μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τους 635 ίππους και τα 750 Nm ροπής της… stock έκδοσης.
Μέρος αυτής της απόδοσης οφείλεται και στο σύστημα εξαγωγής που φυσικά δεν έχει μείνει «απείραχτο». Οι εγκεκριμένες από την Ε.Ε. επιλογές είναι τρεις, με τελικά κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι, κεραμική επίστρωση ή carbon. Για τους εν δυνάμει πελάτες εκτός Ε.Ε., η Manhart προφέρει άλλες δύο επιλογές με OPF-Delete ή εντελώς ελεύθερα racing τελικά χωρίς καταλύτη.
Πέραν αυτών, τόσο τα φρένα όσο και το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο παραμένουν ως έχουν, αφού είναι ήδη αρκούντως εξελιγμένα για να διαχειριστούν την περίσσεια ισχύος της Manhart MH5 GTR.
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα τοποθέτησης ζαντών σε σκούρο γκρι, στις προαναφερθείσες διαστάσεις, ενώ κατόπιν παραγγελίας μπορεί να γίνει customization με βαφή των στεφανιών στο χρώμα της αρεσκείας των μελλοντικών πελατών αλλά και τοποθέτηση πλήρους kit βελτίωσης στις αναρτήσεις, πάντα από την εταιρεία KW.