Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαντάζει παράταιρο, ωστόσο είναι πραγματικό. Η Lamborghini, μάρκα που έγινε παγκοσμίως γνωστή για υψηλών επιδόσεων supercars, γλυκοκοιτάζει και τη χρήση εκτός δρόμου. Αυτό φάνηκε από την Lamborghini Urus Super SUV, ενώ το επόμενο ενδιαφέρον concept ονομάζεται Lamborghini Huracán Sterrato. Μάλιστα, οι Ιταλοί αναμένεται να το προχωρήσουν περισσότερο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες σχεδιάζουν την παραγωγή 500 με 1000 αντίτυπα, έως το 2021.
Η Lamborghini Huracán Sterrato, συνδυάζει χαρακτηριστικά επιδόσεων της Lamborghini Huracán V10 και τεχνογνωσία για κίνηση εκτός δρόμου, από την Lamborghini Urus Super SUV. Μέσω του concept Huracán Sterrato, η Lamboghini δίνει άλλη διάσταση στην έννοια “fun to drive off road”. Το αυτοκίνητο που έχει ως βάση την Huracán EVO, εξοπλίζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 5,2 λίτρων και αποδίδει 640 ίππους. Χρησιμοποιεί το σύστημα LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) της Huracán EVO, μέσω του οποίου ελέγχονται πολλά συστήματα. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται η τετρακίνηση, η τετραδιεύθυνση, η κατανομή ροπής και η τροποποιημένη για την περίσταση, ανάρτηση.
Η Lamborghini Huracán Sterrato διαθέτει ειδικές τροποποιήσεις μετατροπές για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης και της επιτάχυνσης κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Επιπλέον, το σύστημα LDVI προσφέρει βελτιωμένη συμπεριφορά από τους πίσω τροχούς, παράγοντας περισσότερη ροπή για πιο εύκολη σταθεροποίηση σε περίπτωση υπερστροφής.
Αν και βασίζεται στο αμάξωμα της Huracán, η Sterrato διαθέτει τροποποιήσεις που δείχνουν τον off-road χαρακτήρα της. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 47 χιλιοστά, ενώ η γωνία διαφυγής είναι αυξημένη κατά 6,5%. Το μετατρόχιο είναι αυξημένο εμπρός και πίσω κατά 30 χιλιοστά, ενώ οι εισαγωγές αέρα έχουν μεγαλώσει. Τα ελαστικά έχουν δημιουργηθεί ειδικά για κίνηση εκτός δρόμου και διαθέτουν πιο μεγάλα πλευρικά τοιχώματα, τη στιγμή που ξεχωρίζουν οι ζάντες 20 ιντσών. Η Lamborghini Huracán Sterrato έχει δεχθεί επιπλέον περιποιήσεις στο κάτω μέρος για προστασία του αμαξώματος. Μια μεταλλική ποδιά στο πίσω μέρος λειτουργεί και σαν διαχύτης, ενώ αντίστοιχη ποδιά υπάρχει και μπροστά. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πακέτο φωτισμού LED, που περιλαμβάνει επιπλέον φώτα στον προφυλακτήρα και ένα φως στην οροφή. Το εσωτερικό της Sterrato διαθέτει νέο roll cage από τιτάνιο, ζώνες 4 σημείων και νέα σπορ καθίσματα.
Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini εξερευνά την κίνηση εκτός δρόμου. Κατά τη δεκαετία του ’70, οι Ιταλοί είχαν δημιουργήσει τις Lamborghini Jarama Rally και Urraco Rally, το 1973 και 1974 αντίστοιχα, δια χειρών του τότε εξελικτή της μάρκας, Bob Wallace.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η τιμή της ειδικής αυτής έκδοσης, εφόσον προχωρήσει σε περιορισμένη παραγωγή, υπολογίζεται περί τα 240.000 ευρώ…