Η νέα Honda CB500X έρχεται Ελλάδα. Δείτε την τιμή της

Η Honda CB500X, κατάλληλη και για κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2, ανανεώθηκε για τη νέα χρονιά και σύντομα θα "πατήσει" και Ελλάδα. Δείτε την τιμή της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
22YM HONDA CB500X

H Honda CB500X, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013, ως η προσιτή all-round μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας που τα κάνει όλα και συμφέρει, ενώ μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος κατηγορίας A2. Η Honda, ακούγοντας προσεκτικά και τις γνώμες των αναβατών που προτίμησαν τη μοτοσυκλέτα της, δεν σταμάτησε να βελτιώνει τη CB500X κάνοντας τη όλο και πιο ολοκληρωμένη με την πάροδο του χρόνου, με αλλαγές άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγαλύτερες, με τη βάση ωστόσο να παραμένει ίδια (πλαίσιο και κινητήρας).

Διαβάστε επίσης: Νέα Moto Guzzi V100 Mandello. Πρώτες φωτογραφίες (+video)

Το 2016, στην πρώτη αναβάθμιση, η CB500X απέκτησε μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, αυξημένη προστασία από τον αέρα και ψηλότερη ζελατίνα. Επίσης, απέκτησε φώτα LED, ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση πιρουνιού και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου.

Το 2019, επεφύλασσε μία ακόμη εξέλιξη για την CB500X που ανανεώθηκε αισθητικά, δέχτηκε βελτιώσεις στο μοτέρ και αναβάθμισε ελαφρώς το πλαίσιο, με τον εμπρός τροχό να ανεβαίνει στις 19 ίντσες και τις διαδρομές των αναρτήσεων να αυξάνονται ώστε να διευρύνει τις δυνατότητες της στο χώμα. Από το 2020 πληροί και τις προδιαγραφές Euro 5.

Για τη νέα χρονιά η CB500X δέχεται ένα ακόμη σημαντικό «πακέτο» βελτιώσεων με το συμβατικό πιρούνι να αντικαθίσταται από ένα ανεστραμμένο SFF-BP 41 χλστ. της Showa με τα δισκόφρενα να γίνονται δύο, ενώ δέχτηκε και άλλες βελτιώσεις στις λεπτομέρειες, όπως ένα εντυπωσιακό νέο χρώμα και γραφικά. Οι δίσκοι έχουν πλέον διάμετρο στα 296 χλστ. και οι δαγκάνες είναι ακτινικά τοποθετημένες, διπίστονες της Nissin. Νέο και ελαφρύτερο είναι και το ατσάλινο ψαλίδι με λεπτότερα τοιχώματα, μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μικρότερη πλευρική ακαμψία με επακόλουθα οφέλη στη συμπεριφορά.

Διαβάστε επίσης – BMW Vision Amby: Αστικό, ηλεκτρικό και σκληροτράχηλο concept (+video)

Ο επανασχεδιασμένος εμπρός τροχός 19 ιντσών από χυτό αλουμίνιο -ελαφρύτερος χάρη στα πιο λεπτά μπράτσα- μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος για μεγαλύτερη ευκολία στο στρίψιμο. Ο πίσω παραμένει στις 17 ίντσες και εξοπλίζεται με ένα ανθεκτικό νέο φτερό. Τα ελαστικά είναι τύπου trail με διάσταση 110/80 μπροστά και 160/60 πίσω. Η κατανομή βάρους έχει επίσης αναπροσαρμοστεί στην αναλογία 48,7/51,3 συγκριτικά με την προηγούμενη 48/52 και το βάρος φτάνει στα 199 κιλά. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.445 χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στις 27,5 μοίρες και τα 108 χλστ. αντίστοιχα.

Ο κινητήρας δεν έχει δεχτεί αλλαγές και αποδίδει 47 ίππους στις 8.600 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 43Nm να κάνει την εμφάνιση της στις 6.500 σ.α.λ.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την κατανάλωση των 3,6 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WMTC προσφέρει αυτονομία 485 χλμ.

Η νέα CB500X αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο και η λιανική τιμή πώλησής της είναι 7.670 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.