Οι νέες ετικέτες ελαστικών: Οι αλλαγές που έρχονται και τι σημαίνουν

ετικέτες ελαστικών

Νέοι βελτιωμένοι κανόνες αναφορικά με τις ετικέτες σήμανσης των ελαστικών που κυκλοφορούν και πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από 1 Ιουνίου του 2020, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Δείτε επίσης: Έρχονται τα ελαστικά που δεν κλατάρουν

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της τελευταίας, αναφέρεται ότι με τους νέους κανόνες επεκτείνεται το σύστημα σήμανσης ώστε να καλύπτει και τα βαρέα οχήματα και πρόκειται να ισχύουν για όλα τα ελαστικά που θα πωλούνται στην Ε.Ε.

Μέχρι σήμερα λοιπόν, οι ετικέτες των ελαστικών μας πληροφορούσαν για την κατανάλωση καύσιμου με την οποία επιβαρύνουν το αυτοκίνητο (μέσω της αντίστασης κύλισης), το φρενάρισμα σε βρεγμένο έδαφος (απόσταση ακινητοποίησης) και τον θόρυβο κύλισης σε Db.

Και όλα τα παραπάνω γινόταν με μία κατηγοριοποίηση στην κλίματα A – G (A, B, C, D, E, F, G). Μάλιστα υπήρχε και το ειδικό εικονίδιο με τις τρεις κορυφές και τη νιφάδα χιονιού, το οποίο μας πληροφορεί πως πρόκειται για χειμερινό ελαστικό.

Έτσι θα είναι οι νέες ετικέτες ελαστικών. Βασική διαφορά τους το QR Code, η κατηγοριοποίηση από A έως και Ε και τα εικονίδια χιονιού και πάγου.

Πλέον, με τους νέους κανονισμούς, δίπλα στο εικονίδιο μέτρησης θορύβου θα υπάρχει και αυτό την πρόσφυσης σε ακραίες συνθήκες χιονιού και πάγου, δίνοντας επιπλέον τέσσερις συνδυασμούς απεικόνισης στην ετικέτα. Μάλιστα στο εξής, η κατηγοριοποίηση των επιδόσεων των ελαστικών δεν θα είναι από το A στο G, αλλά θα σταματά στο E (A, B, C, D, E), καθώς στο εξής δεν θα επιτρέπεται η πώληση σε τέτοιας κατηγορίας ελαστικά.

Τέλος, στις ετικέτες θα απεικονίζεται και κωδικός QR, ο οποίος θα μπορεί να σκανάρεται από το κινητό του υποψήφιου αγοραστή και έτσι θα προβάλλονται περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν.

ΠΗΓΗ: Ευρωπαϊκή Επιτροπή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται