Με περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις, το VW Golf είναι το σημαντικότερο αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας. Τα 26 εκατομμύρια εξ’ αυτών έχουν κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του Wolfsburg από το 1974 έως σήμερα.
Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι η συγκεκριμένη μονάδα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του «best seller» της Volkswagen. Συνολικά 8.400 εργαζόμενοι απασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή της 8ης γενιάς. Μάλιστα, προκειμένου να αναβαθμιστεί ο τρόπος κατασκευής, η γερμανική φίρμα επένδυσε στη γραμμή παραγωγής το ποσό των τριών δισ. ευρώ.
Νέο VW Golf: Ο Κώστας το οδηγεί στο Porto
Η προετοιμασία που προηγήθηκε για να είναι όλα έτοιμα για την έναρξη της παραγωγής ήταν απαιτητική. Ενδεικτικά, το κάθε αυτοκίνητο αποτελείται από 2.700 εξαρτήματα, τα οποία ενώνονται σε μία γραμμή παραγωγής μήκους 67 χιλιομέτρων.
Η πολυπλοκότητα είναι αυξημένη και ως προς τα ηλεκτρονικά συστήματα. Στη νέα γενιά υπάρχουν 962 διαφορετικές καλωδιώσεις, που σημαίνει ότι έχουν αυξηθεί κατά 10. Για να κατασκευαστούν απαιτούνται 1.340 μέτρα καλωδίου, 100 περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο VW Golf.
Νέο VW Golf: Σε εκδόσεις με 300+ ίππους
Παρ’ όλα αυτά, η διαδικασία πλέον έχει γίνει αυτοματοποιημένη σε τέτοιο βαθμό που εξοικονομείται μία ώρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. «Η μείωση της διάρκειας παραγωγής που επιτεύχθηκε είναι πολύ σημαντική, γιατί το νέο Volkswagen είναι πιο περίπλοκο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andreas Tostmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την παραγωγή του Golf 8ης γενιάς.