Η Renault αυξάνει την παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων

Νέα γραμμή παραγωγής αποκλειστικά για ηλεκτρικούς κινητήρες εγκαινίασε η Renault στη Γαλλία επιταχύνοντας έτσι τη μετάβαση της στα ηλεκτρικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ειδικότερα η νέα γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών κινητήρων της Renault ξεκίνησε να λειτουργεί στο εργοστάσιο των Γάλλων στην Cleon παρουσία του Jose Vicente de los Mozos, βιομηχανικού διευθυντή του Renault Group.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Renault Captur E-TECH Plug-In Hybrid 160 Dynamic

Ως κέντρο με μεγάλη τεχνογνωσία στην κατασκευή κορυφαίων ηλεκτρικών και μηχανικών εξαρτημάτων, το εργοστάσιο θα έχει από το 2024, δυναμικότητα ετήσιας παραγωγής άνω του ενός εκατ. εξηλεκτρισμένων κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων 500.000 ηλεκτροκινητήρων και 510.000 υβριδικών κινητήρων.


Το Renault Group έχει επενδύσει από το 2018, 620 εκατ. ευρώ στις εγκαταστάσεις της Cléon ώστε να εκβιομηχανίσει τους 100% ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες των μοντέλων του.

Αυτός ο «ηλεκτρικός» μετασχηματισμός, που ξεκίνησε το 2012, υποστηρίζει τη στρατηγική του ομίλου για τη μακροπρόθεσμη ενσωμάτωση των δραστηριοτήτων της ηλεκτρικής αλυσίδας στη Γαλλία, αλλά και τη φιλοδοξία της Renault να είναι μία μάρκα 100% ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη, έως το 2030.

Διαβάστε επίσης: Το ευρωπαϊκό μοντέλο που είχε το πάνελ κλιματισμού στην πόρτα

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας που εξελίχθηκε στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και θα κατασκευάζεται εκεί, έχει ισχύ 160 kW, και θα εξοπλίζει τα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Renault, συμπεριλαμβανομένου του νέου Megane E-Tech Electric.

Αυτός ο κινητήρας νέας γενιάς έχει μοτέρ ρότορα περιέλιξης, μια τεχνολογία που χρησιμοποιεί το Renault Group εδώ και δέκα χρόνια και η οποία προσφέρει καλύτερη απόδοση από τον κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Επιπλέον, η απουσία σπάνιων γαιών στην κατασκευή του εξασφαλίζει την εφοδιαστική επάρκεια, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, αλλά και το κόστος παραγωγής. Πιο συμπαγής και ελαφρύτερος από τον κινητήρα του Zoe, έχει μεγαλύτερη ισχύ και περισσότερη ροπή, ενώ προσφέρει όλη την απόλαυση της ηλεκτρικής οδήγησης, με άμεση και γραμμική επιτάχυνση.

Από το 2015, το εργοστάσιο της Cléon παράγει το σύστημα ηλεκτροκίνησης για τα Renault Zoé, Twingo ZE, Kangoo ZE και Master ZE. Σήμερα, διευρύνει τη γκάμα του με την εκβιομηχάνιση του κινητήρα ePT-160 kW, που θα εξοπλίσει και το μελλοντικό μοντέλο του κατηγορίας C της Renault. Από το 2024, η παραγωγή με τον κινητήρα ePT-100 kW για το μελλοντικό ηλεκτρικό Renault 5, ενώ από το 2027 θα επεκταθεί κι άλλο με τον ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς, ισχύος 200 kW, που δε θα αξιοποιεί σπάνιες γαίες για την κατασκευή του, ενώ είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με τη Valeo και τη Valeo Siemens eAutomotive.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.