Η τεχνολογία που καταργεί η VW από τα τιμόνια της

Σε τροχιά αναθεώρησης βρίσκεται η Volkswagen, η οποία επιστρέφει σε πιο παραδοσιακές λύσεις αναφορικά με τα επίπεδα εργονομίας των μοντέλων της.
φυσικά κουμπιά στο τιμόνι Volkswagen 2022

Η διαρκής πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει καινούργια πράγματα στους τέσσερεις τροχούς, τα οποία κάνουν τον κατασκευαστή που τα εισάγει να ξεχωρίζει, ενώ ωφελούν και τους τελικούς αποδέκτες, το κοινό, με βελτιώσεις που κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη.

Διαβάστε επίσης: To VW ID. Buzz Cargo Διεθνές Van της Χρονιάς 2023

Τα χειριστήρια αφής, που κάνουν πλέον την εμφάνισή τους στα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είναι μια τεχνολογία που μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί ευρέως διαδεδομένη αλλά και αποδεκτή από το ευρύ κοινό. Κάθε κατασκευαστής φυσικά εφαρμόζει τα χειριστήρια αφής σε διαφορετική έκταση με τη Volkswagen να είναι μια από εκείνες τις εταιρείας που βρίσκονται στην αιχμή των εξελίξεων στον συγκεκριμένο τομέα.

Η γερμανική εταιρεία είναι από εκείνες που έχουν αγκαλιάσει και υποστηρίζουν τα χειριστήρια αφής όσο λίγες, ωστόσο από ό,τι φαίνεται, καμία τεχνολογία δεν είναι πάνω από το κοινό στο οποίο απευθύνεται ειδικά όταν το τελευταίο δεν απολαμβάνει τα υποθετικά οφέλη που φέρνει μαζί της.

Ένας τομέας, λοιπόν, όπου η Volkswagen θα αναθεωρήσει την προσέγγισή της είναι τα χειριστήρια αφής που φέρουν τα μοντέλα της σε συγκεκριμένα σημεία. Από ό,τι φαίνεται το κοινό της γερμανικής εταιρείας δεν είναι είναι ευχαριστημένο με τα κουμπιά αφής που βρίσκονται στα τιμόνια των μοντέλων των Γερμανών με τη εταιρεία να επιστρέφει σε πιο παραδοσιακές πρακτικές φέρνοντας ξανά πίσω τα φυσικά χειριστήρια.

Διαβάστε επίσης: Το Volkswagen ID. Xtreme είναι το πιο ακραίο ID

Για τη στροφή της Volkswagen στα φυσικά κουμπιά, τουλάχιστον αναφορικά με τα τιμόνια της, λόγο έκανε και ο Thomas Schafer, διευθύνοντας σύμβουλος της Volkswagen και μέλος του δ.σ. στον λογαριασμό του σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

“Ακονίζουμε το portfolio και τα σχέδιά μας και προσθέτουμε μια νέα απλότητα στη λειτουργία των οχημάτων μας. Για παράδειγμα φέρνουμε πίσω τα φυσικά κουμπιά στα τιμόνια! Αυτό είναι που θέλουν οι πελάτες από την VW”, είπε συγκεκριμένα ο Schafer σε ανάρτησή του στο Linkedin.

Ο Γερμανός δεν αναφέρθηκε σε άλλες λεπτομέρειες που μπορεί να περιμένουμε από την Volkswagen και έχουν να κάνουν με την προσφερόμενη εργονομία των μοντέλων της και μένει να δούμε πιο θα είναι εκείνο το αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας που θα ανταλλάξει πρώτο τα κουμπιά αφής στο τιμόνι του με φυσικά χειριστήρια.

Οι φήμες θέλουν το πρώτο αυτοκίνητο που θα επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στο τιμόνι του να είναι το Golf, το οποίο πλησιάζει στο μέσο της ζωής του και το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του την ερχόμενη χρονιά. Λογικά μετά από αυτό θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της Volkswagen αλλά και μοντέλα των υπόλοιπων κατασκευαστών του ομίλου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα