Η θρυλική Mercedes του Αλέξανδρου Ωνάση κυκλοφορεί ξανά στην Αθήνα!

Ένα αυτοκίνητο με βαριά κληρονομιά, η Mercedes-Benz 250/8 του Αλέξανδρου Ωνάση άλλαξε ιδιοκτήτη και πλέον κυκλοφορεί ανάμεσά μας!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ένα αυτοκίνητο με βαριά κληρονομιά και μεγάλη ιστορία, η Mercedes-Benz 250/8 του Αλέξανδρου Ωνάση άλλαξε ιδιοκτήτη, ανακατασκευάστηκε πλήρως και κυκλοφορεί ξανά στους αθηναϊκούς δρόμους. Πάμε να μάθουμε την ιστορία της.

Ο Αλέξανδρος Ωνάσης, γιος του Αριστοτέλη, ήταν λάτρης των αιθέρων. Εν αντιθέσει με τον πατέρα του, ο Αλέξανδρος δεν αγάπησε τα πλοία και τη θάλασσα, αγάπησε τα αεροπλάνα και τον αέρα, διότι του προσέφεραν την πολύτιμη ελευθερία που γύρευε διαρκώς. Το ίδιο αίσθημα ελευθερίας του προσέφερε η ταχύτητα και τα γρήγορα αυτοκίνητα, τα οποία επίσης λάτρευε.

Στην πραγματικότητα ο Αλέξανδρος ήταν φανατικός της Ferrari, ταξίδευε συχνά στο Maranello, δοκίμαζε τα αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας στις πίστες της και φέρεται να είχε αγοράσει συνολικά δύο Ferrari, μία τετραθέσια 330 GT 2+2 του ‘64 και μία 275 GTB του ‘66. Τα αυτοκίνητα αυτά βρίσκονταν στο Μονακό, εκεί που ο Αλέξανδρος είχε και ένα ατύχημα.

Τότε ξεκίνησαν οι καβγάδες με τον πατέρα του για το ζήτημα των αυτοκινήτων. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήταν πιστός της γερμανικής Mercedes-Benz και κάτοχος μιας MB 600 του 1969. Γνωρίζοντας το πάθος του γιου του για την ταχύτητα και τα αυτοκίνητα και μετά το ατύχημα, θορυβήθηκε και επέμενε να αγοράσει ο Αλέξανδρος μία Mercedes, όπερ και εγένετο.

Έτσι στις 29/4/1972 εισάγεται στην Ελλάδα, ατελώς, ένα υπερπολυτελές και υπερσύγχρονο αυτοκίνητο, μία Mercedes Benz 250/8 μοντέλο 1968 (κατασκευής 1972). Το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά πρωτοποριακό για την εποχή του και βέβαια απαιτούσε το ανάλογο αντίτιμο, το οποίο ήταν κυριολεκτικά αστρονομικό αν σκεφτεί κανείς πως ανήλθε στις 250.000 δραχμές σε μία εποχή που το μεροκάματο ήταν μόλις 70 δραχμές. Το συγκεκριμένο μάλιστα αυτοκίνητο ήταν αγορασμένο στο όνομα της Ολυμπιακής Αεροπορίας και όχι στου Αλέξανδρου Ωνάση. Οι πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου έφεραν την επιγραφή “Ολυμπιακή Αεροπορία” συνοδευόμενη από το λογότυπο της εταιρείας.

H μπλε Mercedes του Αλέξανδρου κυκλοφορούσε με μεγάλη ταχύτητα στους όχι και τόσο πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας. Πίσω από το τιμόνι της βρισκόταν είτε ο ίδιος, είτε συχνότερα ο προσωπικός του σοφέρ κύριος Σ. Αβραμίδης. Ο ίδιος σε παλαιότερη συνέντευξή του στην εφημερίδα “Το Βήμα” είχε πει: «Τρέχαμε με 150 χιλιόμετρα την ώρα στους άδειους τότε αθηναϊκούς δρόμους και όλοι κοιτούσαν με θαυμασμό το αμάξι με τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα μονίμως κλειστά τζάμια ακόμη και το καλοκαίρι, αφού βάζαμε σε λειτουργία τον μηχανισμό του κλιματισμού. Ο Αλέξανδρος δεν άφηνε κανέναν να αγγίζει τα αυτοκίνητά του εκτός από τους οδηγούς του. Όταν πηγαίναμε για σέρβις στην αντιπροσωπεία επέτρεπε μόνο σε δύο συγκεκριμένους τεχνικούς να εκτελέσουν τις εργασίες συντήρησης και στις περισσότερες περιπτώσεις τυλίγαμε το αμάξωμα του αυτοκινήτου με κουβέρτες για να μην του προκαλέσουν σημάδια ή γρατζουνιές. Οι κουβέρτες αυτές είναι ακόμη μέσα στο αυτοκίνητο. Από μικρός ο Αλέξανδρος λάτρευε τα αυτοκίνητα όσο και τα αεροπλάνα και τα άλλαζε σαν να ήταν παιχνίδια, ενώ δεν επέτρεπε σε κανέναν να τα χρησιμοποιεί χωρίς την άδειά του. Θυμάμαι ακόμα πόσο πολύ νευρίασε όταν έμαθε μια μέρα πως η Τζάκι (Κένεντι) χρησιμοποίησε τη Mercedes του. Όταν ήμασταν μόνοι στο αυτοκίνητο καθόταν πάντα στο μπροστινό κάθισμα και πήγαινε στις πίσω θέσεις μόνο όταν μεταφέραμε κάποιον καλεσμένο. Μερικές φορές όταν ήταν κουρασμένος ξάπλωνε στα πίσω καθίσματα για να κοιμηθεί όσο διαρκούσε η διαδρομή. Διέμενε μόνιμα στο ξενοδοχείο Χίλτον και από εκεί ξεκινούσαμε κάθε πρωί για τα γραφεία της Ολυμπιακής. Θυμάμαι ακόμη τις δεκάδες κλήσεις που είχε πάρει για παράνομο παρκάρισμα καθώς δεν ήθελε ποτέ να αργεί στα ραντεβού του.» Η γερμανική berlina ήταν σχεδιασμένη από τον Paul Bracq και ήταν το πρώτο και το μόνο αυτοκίνητο νέας σχεδίασης της φίρμας, με σήμα κατατεθέν τα κάθετα φωτιστικά σώματα στη μάσκα του. Έπαιρνε ζωή από έναν εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2.800κ.εκ. που απέδιδε 130 ίππους και εξοπλιζόταν με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων. Επιπλέον διέθετε λευκά δερμάτινα καθίσματα, επένδυση από δέρμα και ξύλο τριανταφυλλιάς στο ταμπλό, κλιματισμό, ηχοσύστημα με αναγνώστη μαγνητοταινιών, τηλεσκοπική κεραία που ανοιγόκλεινε ηλεκτρικά, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα. Όλα αυτά και πολλά άλλα κομφόρ εν έτει 1972! Μετά το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα του Αλέξανδρου Ωνάση με το μοιραίο αεροπλάνο Piaggio 136, με νηολόγιο SX-80C, να γίνεται συντρίμμια στην πίστα του αεροδρομίου του Ελληνικού, ο πατέρας του βυθίζεται στο πένθος και αρχίζει σταδιακά να αδιαφορεί για όλα. Έτσι η Mercedes-Benz, μαζί με μερικά πανάκριβα έπιπλα διάσημων σχεδιαστικών οίκων που κοσμούσαν το γραφείο του Αλέξανδρου καταλήγουν σε μία αποθήκη του αεροδρομίου του Ελληνικού, κυριολεκτικά ξεχασμένα από όλους για δεκαετίες ολόκληρες.

Μόνο ελάχιστοι υπάλληλοι της Ολυμπιακής γνώριζαν για την ύπαρξη του αυτοκινήτου και της ιστορίας του και το φρόντιζαν όσο και όπως μπορούσαν για να παραμένει σε καλή κατάσταση. Στόχος ήταν το αυτοκίνητο να γίνει έκθεμα σε ένα μουσείο αφιερωμένο στην πολιτική αεροπορία της Ελλάδας, η οποία φυσικά είναι ταυτισμένη με την Ολυμπιακή. Όμως τα σχέδια άλλαξαν, η Ολυμπιακή πουλήθηκε στο δημόσιο και από εκεί χρεοκοπημένη άλλαξε πολλά χέρια. Πριν το δημόσιο την ξεπουλήσει αφαιρέθηκαν πολλά από τα περιουσιακά της στοιχεία. Το 2016 η ειδική εκκαθαρίστρια της προίκας της Ολυμπιακής ήταν η Εθνική Τράπεζα και συγκεκριμένα η εταιρεία Εθνική Κεφαλαίου. Έτσι βγήκαν στο σφυρί η Mercedes-Benz και τα έπιπλα του Αλέξανδρου, μαζί με ένα αερόστατο SKY BALLOONS τύπου SKY 120-24, της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, συνοδευόμενο από τρέιλερ, καλάθι, διπλό καυστήρα fan ψυχρού αέρα, σχοινιά και άλλα σχετικά εξαρτήματα. Το αυτοκίνητο κατέληξε στα χέρια του Γιάννου Γραμματίδη δικηγόρου και επίτιμου προέδρου του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ο οποίος κέρδισε στη δημοπρασία με μία προσφορά της τάξης των 37.000 ευρώ, κάνοντας δική του τη μοναδική Mercedes του Αλέξανδρου. Κατόπιν το αυτοκίνητο ταξίδεψε ξανά στη Γερμανία και συγκεκριμένα στην MKB Motorenbau P. Avramidis στο Winnenden, λίγο έξω από τη Στουτγάρδη, εκεί όπου παρέμεινε για 3,5 ολόκληρα χρόνια, στα έμπειρα χέρια του μηχανικού Πάνου Αβραμίδη και ανακατασκευάστηκε πλήρως, διατηρώντας όμως όλα τα γνήσια κομμάτια του, εντός και εκτός. Το κόστος της ανακατασκευής ξεπέρασε τις 170.000 ευρώ.

Η μπλε Mercedes-Benz 250/8 με την τόσο βαριά κληρονομιά πάτησε ξανά σε ελληνικό έδαφος πριν λίγες εβδομάδες και πλέον η όμορφη Berlina γυαλιστερή και περήφανη ξανά, όπως της αρμόζει, κυκλοφορεί και πάλι στους αθηναϊκούς δρόμους, που μόνο άδειους δεν τους λες πια. Ο κύριος Γραμματίδης βρέθηκε στην ΕΡΤ στις 16 Οκτώβρη 2021, καλεσμένος της εκπομπής «ΕΡΤ Σαββατοκύριακο» όπου παρουσίασε το αυτοκίνητο και οδήγησε στο προαύλιο του Ραδιομεγάρου, προσφέροντάς μας γεύση της υπέροχης αυτής Mercedes-Benz.

*Οι φωτογραφίες προέρχονται από το αρχείο του Ιδρύματος Ωνάση, τον ΠΟΛΚΕΟΑ, την ΕΡΤ και το προσωπικό προφίλ του κυρίου Γιάννου Γραμματίδη στο Facebook.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.