Η Volvo είναι μία από τις εταιρείες που έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό την πρόθεσή της να εξηλεκτρίσει την γκάμα της και προκειμένου αυτό να το κάνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αξιόπιστα γίνεται, κατέληξε σε συμφωνία με τις κορυφαίες εταιρείες μπαταριών CATL και LG Chem.
Με τον τρόπο αυτό η σουηδική μάρκα θέλει να διασφαλίσει προμήθειες μπαταριών ιόντων λιθίου κατά την ερχόμενη δεκαετία, τόσο για τα δικά της μοντέλα όσο και για αυτά της Polestar που θα παρουσιαστούν τα ερχόμενα χρόνια.
Όπως ανακοίνωσε η ίδια η Volvo η συμφωνία καλύπτει την προμήθεια μπαταριών για όλα τα μοντέλα της επερχόμενης πλατφόρμας SPA2 και της υπάρχουσας πλατφόρμας CMA σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα πάντα με τους Σουηδούς, όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρονται στο εξής θα διαθέτουν έκδοση με ηλεκτροκινητήρα. “Το μέλλον της Volvo είναι ηλεκτρικό και δεσμευόμαστε αταλάντευτα να προχωρήσουμε πέρα από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης”, δήλωσε ο Håkan Samuelsson, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. “Οι σημερινές συμφωνίες με τις CATL και LG Chem δείχνουν ακριβώς το πώς θα πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας για τον πλήρη εξηλεκτρισμό”.
Όσον αφορά τις εταιρείες κατασκευής μπαταριών, η κινεζική CATL και η νοτιοκορεατική LG Chem πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές της Volvo όσον αφορά την τεχνολογική πρωτοπορία, την εφοδιαστική αλυσίδα και το κόστος, όπως δήλωσαν στελέχη της σουηδικής μάρκας.
Η πρώτη μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών της Volvo είναι ήδη υπό κατασκευή στο εργοστάσιο του Ghent (Γκεντ), στο Βέλγιο. Θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo που θα κατασκευάζεται στο Ghent είναι το πολυβραβευμένο XC40. Στο εργοστάσιο κατασκευάζονται ήδη οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του XC40.