Το Peugeot 2008 έχει αποδειχθεί “σκληρός” αντίπαλος για τα υπόλοιπα SUV, μιας και στο πρώτο τετράμηνο κατόρθωσε να βρεθεί στην πρώτη θέση. Πλέον, η γκάμα του είναι υπερπλήρης στην ελληνική αγορά αφού πέρα από βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό, προσφέρεται και με υβριδικό 48V μοτέρ.
Δείτε επίσης: Top 10 διμήνου στην B-SUV κατηγορία – Τα μοντέλα που επιλέγουν οι Έλληνες
Στην προκειμένη περίπτωση, κάτω από το καπό του βρίσκεται ο νέος 1,2 λτ. Puretech που υποστηρίζεται από υβριδικό σύστημα 48V. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με έξι σχέσεις (e-DCS6) και ο ηλεκτροκινητήρας των 29 ίππων συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ακόμα και κατά 15% συγκριτικά με το γνωστό μοτέρ βενζίνης των 130 ίππων. Την τροφοδοσία ηλεκτρικού μοτέρ με ενέργεια αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9 kWh.
Συνδυαστικά, στην περίπτωση του Peugeot 2008 Hybrid η ισχύς αγγίζει τους 136 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 230 Nm. Όσον αφορά τώρα στις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 206 χλμ./ώρα.
Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις
Όσοι ενδιαφέρονται για το υβριδικό Peugeot 2008 μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση “Active”, ακολουθεί η Allure, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η πιο πλούσια GT. Η τελευταία ξεχωρίζει λόγω της πιο “sportive” φιλοσοφίας, αλλά και λόγω του εντυπωσιακού Peugeot i-Cockpit 3d πίσω από το τιμόνι με μέγεθος 10 ιντσών.
Oι τιμές της υβριδικής έκδοσης στην ελληνική αγορά:
Active: 28.600 ευρώ
Allure: 30.800 ευρώ
GT: 33.300 ευρώ