Ιδού τo νέο Safety Car της Formula 1, από την Aston Martin

Έπειτα από έξι ολόκληρες δεκαετίες η Aston Martin επιστρέφει στη Formula 1 ως κατασκευαστής αλλά και σαν επίσημος προμηθευτής Safety Car.
Aston Martin Safety Car Formula 1 2021

Παρά την πλούσια αγωνιστική ιστορία της η Aston Martin μετρά μόνο ένα σύντομο πέρασμα από το κορυφαίο παγκόσμιο πρωτάθλημα των τεσσάρων τροχών ως κατασκευαστής, το 1959 και το 1960. Σε αυτά τα δύο χρόνια οι Βρετανοί έλαβαν μέρος συνολικά σε μόλις έξι αγώνες χωρίς να καταφέρουν να σκοράρουν έστω και ένα βαθμό. Το 2021 ωστόσο θα σημάνει την επιστροφή τους στην Formula 1, έπειτα από την μετονομασία της Racing Point σε Aston Martin και θα σφραγίζουν αυτή την επιστροφή τους ως επίσημοι προμηθευτές Safety αλλά και Medical Cars.

Διαβάστε επίσης: Η Aston Martin πουλάει τρεις αγωνιστικές Vantage

Το ρόλο του επίσημου Safety Car για τη νέα σεζόν αναλαμβάνει η ειδικά τροποποιημένη για τη περίσταση Aston Martin Vantage με βελτιώσεις που ανεβάζουν την απόδοση της σε νέα επίπεδα, ενώ επίσημο Medical Car χρίζεται των SUV των Βρετανών, η DBX.

Ως αυτοκίνητο ασφάλειας η Aston Martin Vantage ανεβάζει την ισχύ του τετράλιτρου V8 με τα δύο τούρμπο από τους 515 στους 535 ίππους με την ροπή να παραμένει στα 685 Nm. Παράλληλα χάρη στο νέο εμπρός σπλίτερ στον προφυλακτήρα η κάθετη αεροδυναμική δύναμη φτάνει τώρα στα 155,6 κιλά, με ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, 60 κιλά περισσότερα από την έκδοση παραγωγής.

Διαβάστε επίσης – Εξαγορά του 20% της Aston Martin από την Mercedes!

Το πλαίσιο έχει δεχθεί ενισχύσεις στο εμπρός μέρος του, το set up της ανάρτησης έχει αναθεωρηθεί, ενώ εκ νέου έχει ρυθμιστεί το σύστημα διεύθυνσης με τα ελαστικά να έχουν χαμηλότερο προφίλ. Βελτιώσεις βλέπουμε και στο σύστημα ψύξης του κινητήρα που συνοδεύονται και από περισσότερους αεραγωγούς στο καπό του αυτοκινήτου.

Πολλές από τις αλλαγές προέρχονται από την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Aston Martin από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, το οποίο και κατέκτησε πέρσι.

Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις φωτογραφίες η Vantage της Formula 1 φέρει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ενός Safety Car με πιο προφανή τον κίτρινο φάρο στο πίσω μέρος της οροφής, ενώ στο εσωτερικό βλέπουμε αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες ασφάλειας εγκεκριμένα από η FIA αλλά και δύο έξτρα οθόνες με τη μία να προσφέρει σε οδηγό και συνοδηγό live τηλεοπτική εικόνα του αγώνα.

Τόσο η Vantage όσο και η DBX θα κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους στις πρώτες δοκιμές της σεζόν που θα πραγματοποιηθούν στις 12-14 Μαρτίου στην πίστα του Bahrain, ενώ δύο εβδομάδες αργότερα στις 28 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί στην ίδια πίστα ο πρώτος αγώνας της σεζόν.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Audi αποκάλυψε στο Brand Experience Center του Μονάχου το όραμά της για την παρουσία της στη Formula 1, τρεισήμισι μήνες πριν από το πρώτο...
Ιδού οι πιο κοινές αιτίες που προκαλούν τροχαίο ατύχημα στο δρόμο αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε και να παραμείνουμε ασφαλείς....
Με τη σειρά "TechFocus F1" η Audi θα παρουσιάζει τακτικά στο κοινό παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη Formula 1 του 2026....
Απλά και την ίδια στιγμή σωτήρια είναι τα προσκέφαλα που φέρουν τα σύγχρονα καθίσματα αυτοκινήτων. Δείτε τι κάνουν αλλά και πώς πρέπει να τα ρυθμίζουμε....
Η κόπωση μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά ενός οδηγού πολύ πριν ο τελευταίος καταλάβει ότι έχει κουραστεί. Ας δούμε πώς αναγνωρίζουμε τα σημάδια της....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής