Jeep Eco Bonus για πιο προσιτά Renegade 4xe και Compass 4xe

Tα νέα plug-in υβριδικά Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe προσφέρονται πλέον με το πρόγραμμα Jeep Eco Bonus και προνόμια που απολαμβάνουν ιδιώτες αλλά και εταιρικοί χρήστες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Jeep Renegade και Compass 4Xe

Με το Jeep Eco Bonus, η Jeep προσφέρει ένα πακέτο προνομίων που κάνει πολύ πιο προσιτή την απόκτηση των νέων plug-in υβριδικών 4xe, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει και ένα χαμηλότερο κόστος χρήσης ώστε ο αγοραστής να κάνει απόσβεση της επιπλέον επένδυσης για την αγορά σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Το πρόγραμμα Jeep Eco Bonus κινείται στους παρακάτω δύο άξονες που καλύπτουν την αγορά και τη χρήση των plug-in hybrid Renegade 4xe και Compass 4xe.

Κόστος αγοράς
Με το Jeep Eco Bonus όλες οι εκδόσεις 4xe των Renegade και Compass προσφέρονται με έκπτωση 900 και 1.400 ευρώ αντίστοιχα, ενώ με δώρο το μεταλλικό χρώμα που θα επιλέξει ο αγοραστής και το σύστημα οικιακής φόρτισης easyWallbox, το συνολικό χρηματικό όφελος ξεπερνά τα 1.700 και 2.300 ευρώ αντίστοιχα. Παράλληλα τα Jeep 4xe καλύπτονται από 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ., αλλά και 8ετη εργοστασιακή εγγύηση για την μπαταρία με ισχύ επίσης έως 160.000χλμ.

Διαβάστε επίσης: Η Jeep γίνεται 80 και το γιορτάζει με ειδικές εκδόσεις


Χαμηλότερο κόστος χρήσης
Τα Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe προσφέρουν το χαμηλότερο κόστος χρήσης από κάθε άλλο Jeep και παράλληλα το πλέον ικανό σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιάσει η μάρκα. Η δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά με αυτονομία έως 50 χλμ. εξασφαλίζει ότι ο αγοραστής ενός plug-in hybrid της Jeep μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές του μετακινήσεις με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Ακόμα και σε επίπεδο συνολικής χρήσης, τα Jeep 4xe προσφέρουν μεγάλο όφελος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο τετρακίνητο βενζινοκίνητο ή ακόμα και diesel Jeep. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Compass 4xe των 190 ίππων, όπου με μέση κατανάλωση 1,9λίτρα/100χλμ. και μέσο όρο χρήσης 15.000χλμ./έτος, προσφέρει κέρδος στο κόστος καυσίμου ύψους 1.000 ευρώ/έτος σε σχέση με το ένα Compass 1.4T 170hp 4×4 (8,3 λίτρα/100χλμ.).

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ισχυρότερο Jeep Wrangler παραγωγής με 470 ίππους

Υπολογίζοντας και το όφελος που προκύπτει από τη μη καταβολή τελών κυκλοφορίας για τα plug-in hybrid Jeep 4xe, το όφελος για τον ιδιώτη αγοραστή ενός τέτοιου οχήματος αγγίζει τα 1.500 ευρώ ανά έτος. Τέλος, η πρόσφατη κοινή υπουργική απόφαση που απαλλάσσει από την καταβολή τέλους στάθμευσης στους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης των ΟΤΑ Α’ βαθμού, των οχημάτων με εκπομπές CO2 έως 50γρμ./χλμ., όπως είναι τα Jeep 4xe, μειώνει ακόμα περισσότερο το συνολικό κόστος χρήσης σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

Συνοπτικά το πρόγραμμα Eco Bonus προσφέρει:
-Έκπτωση έως 1.400 ευρώ
-Δωρεάν μεταλλικό χρώμα
-Δώρο το σύστημα οικιακής φόρτισης easyWallbox
-4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ.
-8 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος με ισχύ έως 160.000χλμ.
-4 χρόνια υπηρεσία οδικής βοήθειας

Τα Jeep Renegade 4xe και Compass 4xe είναι διαθέσιμα με το όφελος του Jeep Eco Bonus, με τιμές από 41.000 και 44.500 ευρώ αντίστοιχα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]