Kawasaki: Πότε θα “μπουν” οι Ιάπωνες στα μεσαία adventure;

Η Kawasaki έιναι μια από τις λίγες εταιρίες που "σνομπάρουν" μέχρι στιγμής τις μεσαίες adventure, κάτι που θα θέλαμε να αλλάξει σύντομα.

Βρείτε μας στο
Kawasaki KLX 700 adventure φήμες

Οι adventure μοτοσυκλέτες είναι τα SUV των δύο τροχών, καθώς πρόκειται για τη δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλέτας σε όλο τον κόσμο αυτή τη στιγμή με το αδηφάγο κοινό να ζητά διαρκώς νέα μοντέλα και οι κατασκευαστές να τους τα προσφέρουν.

Η Kawasaki είναι ένας από τους λίγους μεγάλους κατασκευαστές που δεν διαθέτει στη γκάμα της “καθαρόαιμη” advneture μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού. Τελευταία μοτοσυκλέτα των Ιαπώνων ήταν το μονοκύλινδρο KLR 650, το οποίο έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και αρκετά χρόνια.

Το Kawasaki Versys-X 300 (αρχική φωτογραφία), ένα ολοκληρωμένο μοντέλο για την κατηγορία του είναι εκείνο που συνδυάζει καθημερινή χρηστικότητα με τη δυνατότητα κίνησης και εκτός δρόμου. Ο μικρός όμως κινητήρας του δεν του επιτρέπει να συγκριθεί με τις μεσαίες κυβισμού προτάσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, με το Verys 650 να “κοιτάζει” καθαρά προς τις ασφάλτινες διαδρομές.

Το Διαδύκτιο έχει “φουντώσει” τον τελευταίο καιρό χάρη σε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που βλέπετε στις οθόνες σας για ένα υποτιθέμενο KLX 700. Είναι δημιούργημα του βρετανικού στούντιο σχεδιασμού Kardesign, για το γερμανικό Motorrad που πιστεύει ότι ένα τέτοιο μοντέλο βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ η συγκεκριμένη εικόνα προέρχεται από την ιστοσελίδα Visordown.

Το μοντέλο, για το οποίο πολύ θα θέλαμε να έχουμε στα χέρια μας κάτι πιο χειροπιαστό, χρησιμοποιεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του εν σειρά δικύλινδρου κινητήρα του Versys,ώστε να μπει με αξιώσεις στις μεσαίες adventure διεκδικώντας το δικό του μερίδιο. Το βρετανικό studio μάλιστα έδωσε δύο διαφορετικές εκδοχές του πώς θα μπορούσε να είναι το advneture μοντέλο της Kawasaki, μία με αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και μία χρησιμοποιώντας ως βάση το ατσάλινο πλαίσιο του Versys με το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ.

Η σχεδίαση του είναι εμπνευσμένη από το 300άρι Versys με τους μεγάλους ακτινωτούς τροχούς να συνοδεύονται από ανάλογα μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις.

Η Kawasaki δεν φαίνεται να ασχολείται με τη συγκεκριμένη κατηγορία προς το παρόν, τουλάχιστον όχι τόσο όσο θα ήθελαν οι φίλοι της ίδιας αλλά και γενικότερα των δύο τροχών. Μια μοτοσυκλέτα από το Akashi έχει πάντα το δικό της μεγάλο ενδιαφέρον και ενίοτε χαράσσει το δικό της δρόμο όπως έκαναν οι Ιάπωνες με το υπερτροφοδοτούμενο H2.

Το ενδιαφέρουν του κόσμου είναι μεγάλο και ελπίζουμε να ακούει και η Kawasaki ή ακόμη καλύτερα να ετοιμάζει κάτι ανάλογο και ας μην το μάθουμε μέχρι να παρουσιαστεί.

Εικόνα: Kardesign, Visordown

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr