Το νέο στρατηγικό πλάνο της Kia σηματοδοτεί την απομάκρυνση της μάρκας από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο που θα της επιτρέψει να ξεπεράσει την κατασκευή οχημάτων για να δημιουργήσει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για τους πελάτες της.
Η Kia Motors ονομάζεται πλέον σκέτο Kia αφαιρώντας το δεύτερο συνθετικό και επεκτείνεται σε νέου επιχειρηματικούς τομείς δημιουργώντας παράλληλα νέα προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας. Έτσι οι Κορεάτες ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας που θέλει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές να μετατρέπονται σε εταιρίες κινητικότητας, υπηρεσιών και τεχνολογίας, στο δρόμο της βιωσιμότητας ή… επιβίωσης αν προτιμάτε.
“Στην Kia, πιστεύουμε ότι η μεταφορά, η κινητικότητα και η κίνηση αποτελούν ανθρώπινα δικαιώματα. Το όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για καταναλωτές, κοινότητες και κοινωνίες παγκοσμίως. Σήμερα αρχίζουμε να υλοποιούμε αυτό το όραμα με την έναρξη των νέων μας εταιρικών στόχων και της στρατηγικής μας για το μέλλον”, δήλωσε σχετικά ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Corporation. κατά την παρουσίαση του νέου στρατηγικού πλάνου.
Διαβάστε επίσης: Νέα ευρωπαϊκή επένδυση της Kia στους κινητήρες
Στο πλαίσιο των νέων της στόχων η Kia ευελπιστεί να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών για το πώς κινούνται και πώς η κίνησή τους επηρεάζει τον κόσμο γύρω τους. Οι καταναλωτές αναζητούν όλο και πιο ευέλικτες, περιβαλλοντικά φιλικές και ολοκληρωμένες μορφές μεταφοράς και η Kia θέλει να είναι “εκεί” για να τις προσφέρει.
Η νέα στρατηγική της Kia είναι να ανταποκρίνεται και να αναπτύσσει σε αυτές τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών των πελατών σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Έτσι θα προσφέρεται μεγαλύτερη πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας με γνώμονα το περιβάλλον που θα καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες σε όλο τον κόσμο για ευέλικτες, προσαρμόσιμες, εξατομικευμένες λύσεις κινητικότητας, που υποστηρίζονται από δεδομένα και νέες τεχνολογίες.
Το νέο εταιρικό μεσοπρόθεσμο πλάνο αποτελεί μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής “Plan S” που ανακοινώθηκε από τους Κορεάτες το 2020 και θα οδηγήσει τη μάρκα στο να αποκτήσει ηγετική θέση στη μελλοντική βιομηχανία κινητικότητας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της ώστε να περιλαμβάνουν EVs, λύσεις και υπηρεσίες κινητικότητας, οχήματα ειδικής κατασκευής και πολλά άλλα. Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες, η Kia θα προωθήσει ταυτόχρονα και την πιο βιώσιμη παραγωγή μέσω της χρήσης καθαρής ενέργειας και ανακυκλώσιμων υλικών.
Τα επτά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν έως το 2027 αποτελούν μέρος αυτής της στρατηγικής και ανάμεσα του θα δούμε μοντέλα σε όλες τις δημοφιλής κατηγορίες, όπως είναι τα SUVs αλλά και τουλάχιστον ένα πολυμορφικό (MPV). Όλα θα βασίζονται στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα του ομίλου Hyundai, E-GMP, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.
Το πρώτο από τα BEV επόμενης γενιάς της Kia θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντικατοπτρίζοντας την εστίαση της Kia στην ηλεκτροκίνηση. Με βάση τη νέα τεχνολογία E-GMP, αυτό το BEV θα διαθέτει σχεδιασμό εμπνευσμένο από crossover, αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση υψηλών ταχυτήτων διάρκειας κάτω των 20 λεπτών. Επίσης θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο της Kia.
Η Kia αναπτύσσει επίσης μια γκάμα νέων ειδικών οχημάτων (PBV) για εταιρικούς πελάτες. Αυτά τα εξειδικευμένα οχήματα θα βασίζονται σε ευέλικτες πλατφόρμες “skateboard” και θα έχουν μεταβλητά αμαξώματα, σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κινητικότητας ενός ευρέος φάσματος εταιρικών στόλων. Η συνεργασία με τις Canoo και Arrival σημαίνει ότι τα Kia PBV θα μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά αμαξώματα προσαρμοσμένα σε μια πλατφόρμα “skateboard” που ενσωματώνει τα πάντα και είναι προσαρμοσμένη στις λειτουργικές απαιτήσεις των χρηστών.
Διαβάστε επίσης: Νέα πλατφόρμα της Kia για τα στρατιωτικά της οχήματα
Ένας άλλος στρατηγικός στόχος του “Plan S” είναι η δέσμευση της Kia να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της για να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες κινητικότητας, με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλα, παγκόσμια αστικά κέντρα.
Επιπλέον, η Kia ενισχύει την υποστήριξη και τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που παρέχουν παγκόσμιες λύσεις κινητικότητας, διαφοροποιώντας τις υπηρεσίες κινητικότητας σε παγκόσμιες στρατηγικές περιοχές. Το 2018, η εταιρεία επένδυσε στην Grab, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, παράδοσης φαγητού και λύσεων πληρωμής στη Νοτιοανατολική Ασία. Το Μάρτιο του 2019 έκανε το ίδιο με την Ola, μια ινδική εταιρεία που προσφέρει κοινή χρήση οχημάτων (peer-to-peer ridesharing), υπηρεσίες μεταφοράς με χαλάρωση, ταξί, παράδοση φαγητού και άλλες υπηρεσίες κινητικότητας συμπεριλαμβανομένης της WiBLE, μιας κοινοπραξίας κοινής χρήσης αυτοκινήτων με τη Repsol, τη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία της Ισπανίας, στη Μαδρίτη. H Wible, που δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 2018, αξιοποιεί 500 Kia Niro Plug-in Hybrid EVs (PHEVs) μέσω μιας διαδικασίας που επιτρέπει στους χρήστες να τα νοικιάζουν χωρίς δεσμεύσεις και να τα επιστρέφουν εντός της περιοχής εξυπηρέτησης. Το WiBLE παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα κοινής κινητικότητας στην Ευρώπη, με περισσότερα από 130.000 μέλη. Μια νέα υπηρεσία, η KiaMobility, παρουσιάστηκε σε όλη την Ιταλία και τη Ρωσία το Σεπτέμβριο του 2020, επιταχύνοντας το μετασχηματισμό της εταιρείας σε πάροχο λύσεων κινητικότητας ενώ τα επόμενα χρόνια θα επεκταθεί και σε πολλές άλλες χώρες.
Η Kia θα αποκαλύψει τις επόμενες εβδομάδες περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης των μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών της, η οποία θα ρίξει περισσότερο φως στο μετασχηματισμό της μάρκας.