Kia: Με νέα πλατφόρμα οι Κορεάτες θέλουν να αλλάξουν τα δεδομένα

Μέσω της τεχνολογίας Platform Beyond Vehicle η Kia θέλει να φέρει την επανάσταση στην κινητικότητα του μέλλοντος με την αρχή να γίνεται από την επόμενη κιόλας χρονιά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
PV5 Concept

Η Platform Beyond Vehicle (PBV) της Kia, η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στην φετινή έκθεση τεχνολογίας CES, θα εφαρμοστεί πρώτα με την παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου, “αρθρωτού” οχήματος, το οποίο παρουσιάστηκε υπό τη μορφή του Concept PV5.

Διαβάστε επίσης – Kia EV9: Ευρυχωρία, προηγμένες τεχνολογίες και αυτονομία έως 563 χλμ.

Το concept παρουσιάστηκε παράλληλα με το πρότζεκτ πολλαπλών φάσεων που θέλει τα οχήματα PBV να φέρνουν επανάσταση στον κλάδο της κινητικότητας, συμβάλλοντας στην προώθηση των στόχων του ομίλου της Hyundai στη ρομποτική, την προηγμένη εναέρια κινητικότητα (AAM) και την αυτόνομη οδήγηση.


Τα PBV της Kia αποτελούν σύμφωνα με τους Κορεάτες μια συνολική λύση κινητικότητας που συνδυάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με προηγμένες λύσεις λογισμικού που βασίζονται στη στρατηγική software-to-everything (SDx), του ομίλου. Οι Κορεάτες θέλουν να παρέχουν μια μεγάλη γκάμα προσαρμοσμένων τύπων οχημάτων που θα ανταποκρίνονται στις ατομικές απαιτήσεις των πελατών.

Διαβάστε επίσης: Πωλητήριο στη σπάνια Elan, που δεν ήταν της Lotus αλλά κορεάτικη…

Η εισαγωγή της PBV της Kia αποτελεί την ενσάρκωση μιας γνήσιας πελατοκεντρικής προσέγγισης και θα βασίζεται σε ένα ειδικό επιχειρηματικό σύστημα, το οποίο θα ενσωματώνει οχήματα, λογισμικό και μελλοντικές τεχνολογίες για την παροχή προστιθέμενης αξίας, ενώ τα οχήματά της θα δώσουν λύσεις στις προκλήσεις κινητικότητας που αντιμετωπίζουν άτομα και οργανισμοί με περιορισμένες επιλογές μεταφοράς.

Ο οδικός χάρτης PBV της Kia χωρίζεται σε τρεις διακριτές φάσεις. Στην πρώτη φάση θα παρουσιαστεί το PV5, ένα ευέλικτο PBV βελτιστοποιημένο για σημαντικούς τομείς όπως οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, το οποίο διαθέτει δυνατότητα εξατομίκευσης για ποικίλες ανάγκες των πελατών.

Η βελτιωμένη συνδεσιμότητα δεδομένων μεταξύ των οχημάτων και εξωτερικών δεδομένων, όπως πληροφορίες διαδρομής ή παράδοσης, θα επιτρέψει την άνετη λειτουργία ενός στόλου που καθορίζεται από το λογισμικό. Αυτή η εμφάνιση εξατομικευμένων επιχειρηματικών στόλων και λύσεων ειδικά για PBV συνεπάγεται μικρότερους χρόνους διακοπής λειτουργίας και αυξημένη αποδοτικότητα.

Στη δεύτερη φάση θα ολοκληρωθεί η ειδική σειρά μοντέλων PBV, τα οποία θα εξελιχθούν σε πλατφόρμες κινητικότητας βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη οι οποίες χρησιμοποιούν δεδομένα για να αλληλοεπιδρούν με τους χρήστες και να διασφαλίζουν ότι τα οχήματα είναι πάντα ενημερωμένα. Εν τω μεταξύ, θα αναδειχθούν νέες μορφές επιχειρήσεων που συνδέονται με τη ρομποτική και άλλες μελλοντικές τεχνολογίες.

Στην τρίτη φάση, τα PBV θα εξελιχθούν σε προσαρμόσιμες, εξατομικευμένες λύσεις κινητικότητας με την ενσωμάτωση στο αντίστοιχο οικοσύστημα του μέλλοντος. Σε αυτό το σημείο τα PBVs και συγκεκριμένα τα συνδεδεμένα αυτόνομα οχήματα θα διαχειρίζονται ως μέρος ενός ενιαίου λειτουργικού συστήματος “έξυπνης” πόλης.

Με την ανάδειξη ενός υπερ-συνδεδεμένου κόσμου όπου οι άνθρωποι, τα PBV και οι κοινωνικές υποδομές συνδέονται απρόσκοπτα, θα διανοιχθούν εντελώς νέοι τρόποι ζωής, σύμφωνα με τους Κορεάτες, δημιουργώντας ένα ισχυρό οικοσύστημα PBV με βάση τις μελλοντικές τεχνολογίες του ομίλου της Hyundai.

Τα οχήματα πολλαπλών ρόλων της Kia
Αξιοποιώντας τεχνολογίες που έχει ονομάσει “Easy Swap” για την ευέλικτη αντιμετώπιση των διαφορετικών απαιτήσεων των πελατών, ένα ενιαίο πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη πολλαπλών αναγκών κινητικότητας.

Μια ποικιλία από εναλλάξιμα αμαξώματα ή «life modules» μπορούν να συνδεθούν με το βασικό όχημα μέσω μιας υβριδικής τεχνολογίας ηλεκτρομαγνητικής και μηχανικής ζεύξης, μετατρέποντας το PBV σε ταξί κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε φορτηγό διανομής τη νύχτα και σε προσωπικό όχημα αναψυχής τα Σαββατοκύριακα.

Η αρθρωτή διαμόρφωση καθίσταται περαιτέρω δυνατή χάρη στη “Dynamic Hybrid” συναρμολόγηση της δομής αμαξώματος χωρίς συγκόλληση, η οποία επιτρέπει την ευέλικτη προσαρμογή. Αποτελούμενο από σωληνοειδή χάλυβα υψηλής αντοχής και μηχανικά πολυμερή, τα τυπικά μέρη μειώνονται κατά 55% χωρίς απώλεια ακαμψίας, σύμφωνα με την Kia.

Σε κάθε όχημα, οι μεγάλες πόρτες ανοίγουν για να αποκαλύψουν ένα εξαιρετικά άνετο άνοιγμα χωρίς κολόνες που παρέχει εύκολη είσοδο και έξοδο. Στο εσωτερικό, το εκτεταμένο μεταξόνιο και η ηλεκτρική πλατφόρμα εξασφαλίζουν μεγάλους, επίπεδους ανοιχτούς χώρους που προσφέρουν σχεδόν ατελείωτες δυνατότητες αποθήκευσης και χρήσης.

Η εμπειρία του οδηγού είναι επίσης βελτιωμένη, καθώς το κόκπιτ παρέχει επιφάνεια που μοιάζει με γραφείο και το τιμόνι μπορεί να αναδιπλωθεί για να χρησιμεύσει ως φωτιστικό δημιουργώντας ένα περιβάλλον που πράγματι θυμίζει γραφείο.

Σε πρώτη φάση, θα είναι διαθέσιμες διάφορες εκδόσεις του PV5, όπως οι Basic, Van, High Roof και Chassis Cab. Στο μέλλον, η Kia σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει το Robotaxi που αναπτύχθηκε με την Motional.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης, η συμβίωση του οικοσυστήματος PBV θα συμπληρωθεί από δύο ακόμη μοντέλα: το PV7 που θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέλος της γκάμας και το PV1 ως το μικρότερο.

Η Kia κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο EVO αφιερωμένο στα PBV στο Autoland Hwaseong της Κορέας. Αυτό το εργοστάσιο θα εφαρμόσει μια υβριδική προσέγγιση παραγωγής, συνδυάζοντας μεθόδους που βασίζονται σε μεταφορικές ταινίες και κυψέλες. Το εργοστάσιο πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το 2025 και θα έχει ετήσια δυναμικότητα 150.000 μονάδων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.