Κώστας Στεφανής: Αχ Ζηνοβία!

Παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι του Γιάννη Γιοκαρίνη «Αχ Ευλαμπία» ο Κώστας Στεφανής προσπαθεί να εξηγήσει τους λόγους του χθεσινού χάους στην εθνική Αθηνών-Λαμίας

Βρείτε μας στο

Έβλεπα χθες το απόγευμα το χάος που δημιουργήθηκε και την ταλαιπωρία οδηγών και επιβατών στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, λόγω της… άσπλαχνης Ζηνοβίας και σκεφτόμουν γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες.

Ο κρατικός μηχανισμός ήταν σε επιφυλακή και τα εκχιονιστικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρείας βγήκαν στο δρόμο. Όμως η Εθνική έκλεισε. Και για να μην κατηγορηθώ ότι σιγοντάρω την τωρινή κυβέρνηση και επί Σύριζα ο κρατικός μηχανισμός ήταν σε επιφυλακή αλλά και πάλι η Εθνική οδός έκλεινε. Το έζησα προ 3ετίας περίπου στο μπλοκάρισμα της Τραγάνας.

Το πρόβλημα τελικά είναι η πλήρης άγνοια που έχουμε σαν οδηγοί γύρω από τέτοια καιρικά φαινόμενα, λόγω γεωγραφικής θέσης της χώρας μας, αλλά και η αδιαφορία που διακατέχει τους περισσότερους από εμάς σαν χαρακτήρες. Ενώ έχουμε προγραμματίσει να πάμε ταξίδι και έχουμε ήδη ενημερωθεί από τα δελτία ειδήσεων για τις καιρικές συνθήκες που έρχονται ξεκινάμε χωρίς αλυσίδες ή τα κατάλληλα χειμερινά ελαστικά.

Όμως ακόμη κι αν έχουμε αλυσίδες δεν έχουμε κάνει καμία δοκιμή σε κανονικές συνθήκες ώστε σύντομα και με ασφάλεια να τις τοποθετήσουμε όταν είναι αναγκαίο.

Διαβάστε εδώ την επίσημη ανακοίνωση της “Νέα Οδός”

Το χειρότερο από όλα είναι πως ενώ βλέπουμε το χιόνι να καλύπτει το οδόστρωμα και το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να προχωρήσει σταματάμε όπου μας βρει το πρόβλημα, ακόμη και στη ΛΕΑ, μπλοκάροντας πρώτα από όλα τα εκχιονιστικά μηχανήματα αλλά και τα αυτοκίνητα που ακολουθούν και πιθανόν να είναι σωστά εξοπλισμένα, με αποτέλεσμα να κλείνει ο δρόμος.

Νομίζω την κατάσταση περιγράφει γλαφυρά το σχόλιο του κυρίου Ιωάννη Σοφιανού που ανάρτησε χθες στη σελίδα του TractioN στο facebook κάτω από την ανακοίνωση σχετικά με την διακοπή της κυκλοφορίας στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας: «Και να υπήρχε σοβαρό κράτος δεν θα είχε καμία αξία γιατί δεν υπάρχουν σοβαροί πολίτες, τουλάχιστον αρκετοί».

Διαβάστε για την καρατόμηση του Διοικητή B’ Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων

Κλείνοντας θέλω να πω πως ακόμα και τον κρατικό μηχανισμό της Σουηδίας ή της Φιλανδίας ή της Νορβηγίας να είχαμε φέρει πάλι τα ίδια προβλήματα θα αντιμετωπίζαμε λόγω νοοτροπίας και άγνοιας.

Εύχομαι Καλή Χρονιά σε όλους χωρίς προβλήματα στις μετακινήσεις όπου κι αν πάτε!

mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr