LADA – AVTOVAZ: 35 χρόνια για το κέντρο Έρευνας & Εξέλιξης! Το μελλοντικό πλάνο της LADA

35 χρόνια συμπληρώνει το κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης LADA - AVTOVAZ! Ας δούμε τα έργα του μέχρι σήμερα αλλά και τι ετοιμάζει για τη LADA την επόμενη 5ετία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
LADA

Την 4η Σεπτεμβρίου του 2021 συμπληρώνονται 35 χρόνια από την ημέρα που εκδόθηκε στην Ρωσία το κυβερνητικό διάταγμα για την ίδρυση τεχνικού κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης της AVTOVAZ. Το συγκρότημα υπηρεσιών σχεδιασμού και εργαστηρίων δοκιμών και εξέλιξης, πολλά από τα οποία είναι μοναδικά σε εθνική κλίμακα στην Ρωσία, λειτουργεί με επιτυχία μέχρι σήμερα, ενώ πλέον εξελίσσεται σε μία υπερσύγχρονη μονάδα στα πρότυπα του ομίλου Renault.

Οι δυνατότητες και οι ικανότητες του AVTOVAZ R&D εκτιμώνται ιδιαίτερα στον Όμιλο Renault. Για αυτό το λόγο αποφασίστηκε ότι η AVTOVAZ και οι μηχανικοί της θα συμβάλουν σημαντικά στο σχέδιο Renaulution – τη νέα στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου Renault (διαβάστε περισσότερα για αυτό το πλάνο εδώ).

Η LADA σχεδιάζει να ενισχύσει την γκάμα της με πέντε νέα μοντέλα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένων ενός νέου οικογενειακού αυτοκινήτου της κατηγορίας Β και μιας εντελώς νέας γενιάς Niva. Και για να γίνει αυτό, θα χρησιμοποιηθεί η εξαιρετικά ανταγωνιστική και ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B Alliance. Ταυτόχρονα, η LADA ενισχύει τη συνεργασία της με πανεπιστήμια όπως αυτά των Togliatti, Samara, Tomsk, Αγίας Πετρούπολης και Μόσχας. Η AVTOVAZ προσλαμβάνει τόσο απόφοιτους πανεπιστημίου όσο και ειδικευμένους ειδικούς: από το 2017, περισσότεροι από χίλιοι νέοι υπάλληλοι από διαφορετικές περιοχές της Ρωσίας απασχολούνται στο εργοστάσιο.

Το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της AVTOVAZ άρχισε να διαμορφώνεται στα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν ξεκίνησε το εργοστάσιο αυτοκινήτων και αναπτύχθηκε το πρώτο μοντέλο VAZ-2101. Σημαντικά έργα του ήταν η ανάπτυξη των πισωκίνητων μοντέλων, του τετρακίνητου Niva, αλλά και των προσθιοκίνητων Samara, ενώ έγιναν και μελέτες με αυτοκίνητα που κινούνται από εναλλακτικές πηγές ενέργειας.

Το 1986 πήρε την σημερινή του μορφή ως κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης και έκτοτε έχει αποκτήσει αεροδυναμική σήραγγα, αεροκλιματικό συγκρότημα, συγκρότημα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας, ακουστικό θάλαμο έρευνας θορύβου και φυσικά πεδίο δοκιμών πρόσκρουσης. Πλέον, όπως και ολόκληρη η παραγωγή της AVTOVAZ, το κέντρο μετατρέπεται και βελτιώνεται σύμφωνα με τα πρότυπα του Ομίλου Renault.

Για την ιστορία να πούμε πως στα 35 χρόνια λειτουργίας του, το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της AVTOVAZ έχει δημιουργήσει τα ακόλουθα μοντέλα αυτοκινήτων: οικογένεια LADA 110 (1995-2007), VAZ-2123 (Niva, δεύτερη γενιά, παραγωγή από το 2000), οικογένεια LADA Kalina (2004-2011), LADA Priora (2007-2018), οικογένεια LADA Granta (παραγωγή από το 2011), LADA Vesta (παραγωγή από το 2015), LADA XRAY (παραγωγή από το 2015).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr