Την τελευταία Lancia Hyena, που άνηκε και στον άνθρωπο πίσω από την ιδέα της δημιουργίας της, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν οι φίλοι της Lancia και ακόμη περισσότερο του διάσημου σχεδιαστικού οίκου Zagato.
Η 24η από τις συνολικά 24 Hyena που είδαν το φως της παραγωγής ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο του Ολλανδού Paul Koot, του ανθρώπου που βρίσκεται ουσιαστικά πίσω από τη δημιουργία της δίπορτης 4κίνητης Hyena, η οποία χρησιμοποιεί το πλαίσιο. το μοτέρ και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη της Lancia Delta HF Integrale.
Οι μεγάλες διαφορές μεταξύ του θρυλικού hatchback και του αμφιλεγόμενης αισθητικής coupe εντοπίζονται στο εντελώς διαφορετικό και ανθρακονημάτινο εσωτερικό (!) αλλά και στο αμάξωμα που έχει ανασχεδιαστεί εξολοκλήρου και έχει μειώσει τις πόρτες του κατά… τρεις, αφού δεν υπάρχει ούτε πόρτα για τον χώρο αποσκευών. Διαφορές έχουμε και στην απόδοση του 4κύλινδου turbo κινητήρα που κυμαινόταν, ανάλογα και με τις απαιτήσεις του ενδιαφερόμενου, από τους 250 έως και τους 300 ίππους, ενώ και το βάρος έναντι της στάνταρ Integrale Evolutione έχει μειωθεί κατά 190 ολόκληρα κιλά.
Διαβάστε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη Lancia Hyena εδώ.
Ως η τελευταία της σειράς δεν αποκλείεται αυτή εδώ η Hyena να καταφέρει να αποσπάσει ακόμη μεγαλύτερο ποσό από τα σχεδόν 190.000 ευρώ που “χτύπησε” η προηγούμενη Hyena που δημοπρατήθηκε. Σε αυτό θα βοηθήσει και το μοναδικό μπλε χρώμα της, η διπλή, έναντι μονής, εξάτμιση που έχει τοποθετηθεί από την αρχή, όπως και οι 300 ίπποι του κινητήρα που την κάνουν μόλις μια από τις τρεις που βγήκαν με αυτές τις προδιαγραφές.
Η δημοπρασία για τη 24η και τελευταία Hyena που δημιούργησε ο Zagato θα πραγματοποιηθεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, στις 27 Ιουνίου στο Essen της Γερμανίας από τον RM Sotheby’s.