Land Rover Defender Works V8 Trophy, με “άρωμα”… Camel Trophy!

Με βάση το θρυλικό Defender, η Land Rover Classic δημιούργησε μια ακόμη λαχταριστή έκδοση που ξυπνά μνήμες και φέρει ως πρωταγωνιστή έναν V8 405 ίππων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Land Rover Defender Works V8 Trophy

Βλέπεις αυτό το χρώμα, βλέπεις και το σήμα της Land Rover και στο μυαλό, των σημερινών 40ρηδων τουλάχιστον, ξυπνούν αυτόματα οι μνήμες από τον θρυλικό διαγωνισμό Camel Trophy. Αυτό το “αναγεννημένο” Land Rover Defender Works V8 Trophy ωστόσο, με τις έξτρα “σκληροτράχηλες” προδιαγραφές, ουδεμία σχέση έχει με το Camel Trophy.

Το ποθητό Defender που βλέπετε στις οθόνες σας αποτελεί την τελευταία “εργοστασιακή” δημιουργία του τμήματος Land Rover Classic της βρετανικής εταιρίας η οποία θα ανακατασκευάσει συνολικά 25 Defender Works V8 Trophy τόσο στην κοντή έκδοση 90 όσο και στη μακρύτερη 110 ως φόρο τιμής στο πνεύμα εξερεύνησης του θρυλικού σκληροτράχηλου μοντέλου της.

Διαβάστε επίσης: Τα κλασικά Range Rover επιστρέφουν ως αμιγώς ηλεκτρικά!


Η ανακατασκευή των 25 Defender, βασίζεται σε μοντέλα 2012-2016, τα τελευταία δηλαδή που είδαν το φως της παραγωγής και φέρουν όλες τις μετατροπές ουσίας των προδιαγραφών “Defender Works V8”. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό τους τοποθετείται ένας ολοκαίνουριος ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας πέντε λίτρων, ο οποίος αποδίδει 405 ίππους και 515 Nm ροπής και συνεργάζεται με σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Στις μετατροπές περιλαμβάνονται επίσης ολοκληρωμένες αλλαγές στην ανάρτηση, τα φρένα αλλά και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ αποκλειστικό χρώμα για αυτή τη νέα έκδοση είναι το κίτρινο “Eastnor Yellow”, και για τις ζάντες των 16 ιντσών.

Στις αλλαγές έρχονται να προστεθούν μεταξύ άλλων οι LED προβολείς, η εμπρός γρίλια “Heritage”, τα ειδικά σήματα της έκδοσης αλλά και τα εξατομικευμένα γραφικά με τα ονόματα των συμμετεχόντων. Ναι, η νέα έκδοση του θρυλικού Defender θα πραγματοποιήσει και τον δικό της σκληροτράχηλο αγώνα στη Μ. Βρετανία για να δείξει στους τυχερούς ιδιοκτήτες του τις πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες του! Θα λάβουν μάλιστα και την απαραίτητη εκπαίδευση πριν ξεκινήσουν τον αγώνα ώστε να είναι και πνευματικά εξοπλισμένοι με τις κατάλληλες τεχνικές για ακραία εκτός δρόμου οδήγηση.

Διαβάστε επίσης: Νέο Land Rover Defender ως PHEV και ήπια υβριδικό

Στις μετατροπές περιλαμβάνονται επίσης εμπρός εργάτης, “σχάρα” οροφής βαρέως τύπου, προστασίες για τα μηχανικά μέρη, εξωτερικός μεταλλικός “κλωβός εκστρατείας”, LED προβολείς οροφής και ελαστικά με προδιαγραφές για λάσπη.

Στο εσωτερικό βλέπουμε νέες δερμάτινες επενδύσεις με καθίσματα της Recaro ειδικά για εκτός δρόμου οδήγηση -με υποστήριξη για την πλάτη αλλά flat έδρανο- αλλά και νέα πλάκα για το αναλογικό ρολόι στο ταμπλό. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα πολυμέσων της Land Rover Classic που επικοινωνεί και με σχετική εφαρμογή για smartphones.

Για τους άμεσα ενδιαφερόμενους να αναφέρω πως η βρετανική εταιρία δέχεται ήδη παραγγελίες για το Defender Works V8 Trophy με τιμή εκκίνησης για το “90” τα 222.054 ευρώ. Όσοι πιστοί…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]