Lewis Hamilton – Valentino Rossi: Εδώ που είσαι ήμουν (άραγε;)

Ο ένας με έξι πρωταθλήματα F1 και ο άλλος με εννέα παγκόσμιους τίτλους στη μοτοσυκλέτα αποτελούν ήδη «ιερά τέρατα» του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Χάρη στον κοινό τους χορηγό – όπως είθισται άλλωστε, ακόμη και για τους υπερπρωταθλητές – ο Lewis Hamilton και ο Valentino Rossi αντάλλαξαν πριν από λίγο καιρό ρόλους. Ο μεν εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής F1 ανέλαβε να οδηγήσει τη Yamaha YZRM1, την περσινή εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του μεγάλου Ιταλού αναβάτη. Ο δε Rossi κάθισε στο κάθισμα της MercedesAMG F1 W08 EQ Power+, το μονοθέσιο με το οποίο ο Hamilton κατέκτησε τον τέταρτο προσωπικό του τίτλο, το 2017.

Διαβάστε ακόμη: 15 Παγκόσμιοι τίτλοι σε μια βόλτα

Εν είδει εναρκτήριας παρατήρησης, θα έλεγε κάποιος ότι ο Valentino είχε σαφέστατο πλεονέκτημα έναντι του Lewis, ασχέτως εάν το όλο γεγονός δεν είχε συναγωνιστικό χαρακτήρα μα ήταν μια απλή έμμεση διαφήμιση. Όπως και να ‘χει, όμως, ο «γιατρός» γνωρίζει πολλά περισσότερα γύρω από την οδήγηση ενός μονοθεσίου F1, σε σύγκριση με ό,τι σκαμπάζει ο Hamilton από μοτοσυκλέτες και δη κορυφαίας κλάσης, όπως μια Yamaha προδιαγραφών και επιδόσεων MotoGP.

Ας μην ξεχνάμε ότι ο Rossi, πριν από 6-7 χρόνια, είχε φτάσει ένα βήμα πριν διακόψει τη φαντασμαγορική του καριέρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών για να γίνει οδηγός F1 πλήρους απασχόλησης. Είχε οδηγήσει, άλλωστε, σε τουλάχιστον επτά διαφορετικές δοκιμές, καθώς ο ίδιος προσπαθούσε να εξοικειωθεί με τη Formula 1. Την ίδια στιγμή, η Ferrari προσπαθούσε να αξιολογήσει σωστά, όχι μόνο τις ικανότητες του Rossi, αλλά και τις κοινές μελλοντικές τους προοπτικές.

Λέγεται ότι ο Michael Schumacher είχε εντυπωσιαστεί από τους χρόνους του Rossi, τελικά όμως η Ferrari δεν ήταν έτοιμη να τον εμπιστευθεί πλήρως. Συγκεκριμένα, η διοίκηση των Κόκκινων είχε προτείνει στον Vale να περάσει ένα προπαρασκευαστικό στάδιο, σε ρόλο οδηγού δοκιμών και αγωνιζόμενου με κάποια άλλη ομάδα, δορυφορική της Ferrari. Ο Rossi ήθελε να αγωνιστεί απευθείας με τη Scuderia – και κάπου εκεί λύθηκε ο αρραβώνας.

Από τη δική του πλευρά, ο Hamilton είχε δοκιμάσει μια αγωνιστική Superbike και, ευτυχώς για όλους, δεν είχε κάποια πτώση, όπως εκείνη στην οποία είχε τραυματιστεί στον αυχένα ο Michael Schumacher. Υπενθυμίζεται ότι ο Γερμανός είχε ασχοληθεί και με τους αγώνες μοτοσυκλέτας στη διάρκεια της αποχώρησής του από τη Formula 1. Επομένως, οι επίγονοί του Schumi αποδεικνύονται πολύ πιο συνετοί από εκείνον: Διότι ούτε ο Rossi θα εγκατέλειπε τη μοτοσυκλέτα για την F1 και βέβαια ούτε ο Hamilton για τα superbike ή τα MotoGP.

Το «ποτέ δεν είναι αργά», εν προκειμένω δεν ισχύει. Κι ακόμη λιγότερο το «ποτέ δεν είναι νωρίς» για μεταπηδήσεις από τους δύο στους τέσσερις τροχούς και αντιστρόφως.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Άκρως απαιτητική ήταν η διαδικασία για την βαφή αυτής της πολύ "ειδικής" BMW M4 CS! Φόρος τιμής στον Valentino Rossi και μόλις 46 αντίτυπα......
Ο "doctor" του μηχανοκίνητου αθλητισμού γίνεται 46 ετών και η BMW το γιορτάζει με μία ονειρική έκδοση της M4 CS. Μόνο για λίγους τυχερούς......
O Lewis Hamilton ολοκλήρωσε την φανταστική πορεία με τη Mercedes στη Formula 1 και οι Γερμανοί του είπαν "αντίο" αφιερώνοντας ένα μέρος του μουσείου του...
Πριν από ακριβώς 10 χρόνια, ο Michael Schumacher τραυματίστηκε σοβαρά. Ας θυμηθούμε το μεγαλείο του!...
Η έρευνα να κάνει λόγο για χρήματα από μισθό πιλότου, διαφημίσεις... αλλά και επενδύσεις. Οι πιο πλούσιοι πιλότοι στην ιστορία της Formula 1!...
Με αυτό το μονοθέσιο κέρδισε την τελευταία του Pole Position στο Grand Prix του Πριγκιπάτου. Σύντομα θα δημοπρατηθεί η F2000 του Michael Schumacher......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής