Στη νέα Έκθεση Αειφορίας της η Mazda έχει διαμορφώσει τη βασική της πολιτική για ένα βιώσιμο μέλλον έχοντας έχοντας εντοπίσει παράλληλα τα κοινωνικά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν μέσω των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων για την ανθρακική της ουδετερότητα.
Η Mazda έχει συνδέσει αυτά τα ζητήματα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), όπως έχουν εγκριθεί αυτοί από τα Ηνωμένα Έθνη και στο εξής θα πραγματοποιήσει πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση οκτώ θεμάτων βιωσιμότητας σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη Γη, τους Ανθρώπους και την Κοινωνία.
Διαβάστε επίσης – Mazda RX-7: 20 χρόνια χωρίς τον περιστροφικό δαίμονα
Οι πρωτοβουλίες των Ιαπώνων στην αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν τον πλανήτη στοχεύουν στην ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050 και στην κυκλοφορία των πόρων. Για την επίτευξη του στόχου της ουδετερότητας άνθρακα, η Mazda αναγνωρίζει τη σημασία της μείωσης των εκπομπών CO2 σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός οχήματος. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση πολλαπλών λύσεων που της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει διαφορετικές τεχνολογίες σύμφωνα με τις πηγές ενέργειας και τις μεθόδους παραγωγής ενέργειας κάθε περιοχής, τόσο από την προοπτική της αξιολόγησης “well-to-wheel” όσο και του κύκλου ζωής (LCA ). Η Mazda έχει ξεκινήσει επισης και τη διερέυνηση της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων για τα μοντέλα της με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.
Στον τομέα της κατασκευής και της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο όμιλος η Mazda προσπαθεί για την μεγιστοποίηση της ενεργειακής αξίας και διαφοροποίησης, με στόχο να επιτύχει μειώσεις στις συνολικές παγκόσμιες εκπομπές CO2 από εργοστάσια και λειτουργίες logistics.
Διαβάστε επίσης – Mazda: Εκεί που τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται για να αντέχουν μια ζωή!
Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας των πόρων για την υλοποίηση μιας κοινωνίας προσανατολισμένης στην ανακύκλωση, η Mazda έχει ξεκινήσει διάφορες πρωτοβουλίες που βασίζονται στα 3Rs – Reduce, Reuse, Recycle – για να ενθαρρύνει την επαναχρησιμοποίηση νερού, πλαστικού και άλλων πόρων σε κάθε φάση του κύκλου ζωής ενός οχήματος, με παράλληλη προσπάθεια στη μείωση των απωλειών ενέργειας και των υπόλοιπων πόρων σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Mazda αναγνωρίζει ότι οι άνθρωποι είναι ο πιο σημαντικός πόρος της. Ως εκ τούτου, στοχεύει στη βελτίωση της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων, ενισχύοντας ένα εταιρικό κλίμα που σέβεται τα διαφορετικά ταλέντα και αξίες.
Για τη Mazda, η ποικιλομορφία και η συμπερίληψη είναι βασικά στοιχεία για την αύξηση των δυνατοτήτων των εργαζομένων της στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Αυτό οδηγεί σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες μας, επιτρέποντάς τους να οικοδομήσουν ειδικούς δεσμούς με την εταιρεία. Επιπλέον, η ανθρωποκεντρική προσέγγισή των Ιαπώνων προσφέρει μια μοναδική εμπειρία σε κάθε στάδιο της ζωής του αυτοκινήτου.
Κοινωνία χωρίς τροχαία ατυχήματα
Για να προωθήσει την προσπάθεια μιας κοινωνίας χωρίς τροχαία ατυχήματα, η Mazda αναπτύσσει τεχνολογίες σύμφωνα με τη φιλοσοφία της “Mazda Proactive Safety”. Η εταιρεία υιοθετεί τη στρατηγική Building Block Strategy σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάπτυξη τεχνολογιών ασφάλειας χωρίζοντας τις ενέργειές της στον τομέα της ασφάλειας σε τρεις τομείς.
Ο βασικός τομέας περιλαμβάνει βασικές τεχνολογίες ασφάλειας, όπως η ιδανική θέση οδήγησης και η διάταξη του πεντάλ, η εξαιρετική ορατότητα και η διεπαφή ανθρώπου με μηχανή. Το μεσαίο “μπλοκ” περιλαμβάνει το i-Activsense, μια σουίτα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας που αναπτύχθηκαν για να προσφέρουν ασφαλέστερα, πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Το ανώτερο μπλοκ είναι το Mazda Co-Pilot Concept με προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού που θα μειώσει τον κίνδυνο ατυχημάτων και τραυματισμού τόσο του ίδιου όσο και τον υπόλοιπων χρηστών των δρόμων.
Η Mazda θα μεγιστοποιήσει επίσης τη χρήση των διαθέσιμων τεχνολογιών συνδεσιμότητας προκειμένου να διευρύνουν περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων, καθώς και των ανθρώπων με την κοινωνία. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν ένα μοντέλο κοινωνικής συνεισφοράς που θα προσφέρει ασφαλή και απεριόριστη κινητικότητα στους ανθρώπους, όπου και αν βρίσκονται.
Γη, Άνθρωποι και Κοινωνία
Καθένας από αυτούς τους τρεις πυλώνες έχει δύο κοινές πρωτοβουλίες: βελτίωση της ποιότητας και διερεύνηση συνεργασιών για “συν-δημιουργία με άλλους”. Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι είναι σημαντικό να βελτιώσουν την ποιότητα όλων των προϊόντων και υπηρεσιών τους για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.
Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του τρέχοντος μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως αντιπροσωπεύεται από το CASE (Connected technology, Autonomous driving technology, Shared services, and Electrification technology), η Mazda θα ενισχύσει τους δεσμούς με τους υπάρχοντες συνεργάτες και θα συνεχίσει να διερευνά νέες συνεργασίες, ακόμη και έξω από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Για να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη, η Mazda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την επίλυση ζητημάτων που αφορούν τη γη, τους ανθρώπους και την κοινωνία με επιτάχυνση των πρωτοβουλιών της μαζί με συνεργάτες που μοιράζονται τον ίδιο τρόπο σκέψης και πάντα με βάση τις τεχνολογίες και τις διαδικασίες που έχει καλλιεργήσει η εταιρεία μέχρι τώρα.