Με Mercedes-AMG GLA 45 στην Αμοργό

Με 381 ίππους από έναν κινητήρα 2.000 κ.εκ. η ανανεωμένη Mercedes-AMG GLA 45 χαρίζει στον οδηγό μοναδικές στιγμές απόλαυσης

Βρείτε μας στο

Η GLA με το λανσάρισμά της σηματοδότησε τη νέα εποχή της Mercedes, καθώς ήταν το πρώτο Compact SUV των Γερμανών. Γενικότερα ολόκληρη η σειρά A με τον φρέσκο και μοντέρνο σχεδιασμό κατάφερε να προσελκύσει νεανικότερο κοινό. Άλλωστε περίπου το 70% των αγοραστών της σειράς Α αποκτούν για πρώτη φορά Mercedes.

Η ανανεωμένη AMG GLA 45 δυνάμωσε ακόμα περισσότερο, καθώς πλέον ο δίλιτρος κινητήρας biturbo αποδίδει 381 ίππους! Πρόκειται για ένα τεχνολογικό διαμάντι, καθώς τέτοιες ιπποδυνάμεις από μόλις 2.000 κ.εκ. ήταν πραγματικά άπιαστο όνειρο μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Δικαιωματικά κερδίζει τον τίτλο του γρηγορότερου SUV της κατηγορίας του, καθώς για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. χρειάζεται μόλις 4,4’’, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα!

Οι αλλαγές στην μπροστινή μάσκα τονίζουν τον επιθετικό χαρακτήρα, ενώ παράλληλα τα μεγαλύτερα ανοίγματα προσφέρουν βελτιωμένη ψύξη στον κινητήρα. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου τις εντυπώσεις κλέβουν οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης που είναι τοποθετημένος στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό της AMG GLA 45 ξεχωρίζουν τα μεγάλα, δερμάτινα bucket καθίσματα που εξασφαλίζουν κορυφαία στήριξη, ενώ η σπορ όψη ενισχύεται από τις κόκκινες ραφές και την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων στο ταμπλό. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει επτά σχέσεις με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, ενώ το σύστημα τετρακίνησης 4Matic εμπλέκει τον πίσω άξονα σε ποσοστό έως 50%.

Ανάλογα με τις συνθήκες και τη διάθεσή του, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Comfort, για καθημερινή, άνετη και αθόρυβη μετακίνηση. Sport, Sport + και Race κλιμακώνουν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της GLA 45, ενώ ειδικά στη ρύθμιση Race ο ήχος από τις εξατμίσεις είναι ευχάριστα πιο έντονος.
Οι εντυπωσιακοί τροχοί των 19 ιντσών φιλοξενούν τα θηριώδη αεριζόμενα, διάτρητα φρένα, ενώ το μπλοκέ διαφορικό συμβάλλει στα κορυφαία κρατήματα του αυτοκινήτου. Στο προστατευτικό κάλυμμα του κινητήρα υπάρχει γραμμένο το όνομα του μηχανικού που έχει αναλάβει την κατασκευή του, όπως άλλωστε σε όλα τα μοντέλα της AMG.

Ακόμα και στους στενούς και γεμάτους στροφές δρόμους της Αμοργού κατάφερε να μας εντυπωσιάσει αποδεικνύοντας στην πράξη πως πρόκειται για το γρηγορότερο όχημα της κατηγορίας του.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr