Με νέο κιβώτιο N DCT 8 σχέσεων το Hyundai Veloster N

Ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου με 8 σχέσεις (N DCT) παρουσίασε η Hyundai με πρώτο αποδέκτη το Veloster N.

Βρείτε μας στο
2020 N DCT κιβώτιο Hyundai Veloster

Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ν DCT της Hyundai θα εξοπλίζει πλέον το νέο βελτιωμένο Veloster N ένα μοντέλο που δηγμιουργήθηκε για να προσφέρει σπορ οδηγική απόλαυση διαθέτοντας ένα χειροκίνητο με την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Με το N DCT, το νέο Veloster N ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Σε αντίθεση με ένα κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη, το υγρού τύπου N DCT χρησιμοποιεί λάδι βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση λίπανσης και ψύξης, κάτι που είναι χαρακτηριστικό των εφαρμογών υψηλότερης ροπής.

Το N DCT φέρει μαζί του και νέες λειτουργίες όπως η N Grin Shift (NGS) που επιτρέπει την αύξηση της μέγιστης ροπής κατά 7% από 353 σε 378 Nm μέσω overboost για 20 δευτερόλεπτα.

Επιπρόσθετα, οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS), όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει με το γκάζι πατημένο περισσότερο από 90%, προσαρμόζουν τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες όπως ένας επαγγελματίας οδηγός αγώνων για να παρέχουν τη βέλτιστη απόδοση.

Όλες οι επιλογές και ρυθμίσεις πραγματοποιούνται μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 8,0’’ που διαθέτει το Veloster N και συνδυάζονται με ένα premium ηχοσύστημα JBL.

Επιπρόσθετα το Veloster N διαθέτει μια πληθώρα επιλογών, όπως Rev Matching, Launch Control και Overboost, που βελτιστοποιούν και διαμορφώνουν αυτόματα το στιλ οδήγησης του πελάτη ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.

Το καυτό hatchback της Hyundai διαθέτει επίσης και το προηγμένο πακέτο S-10 που αποτελείται από 12 συνολικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθηση του οδηγού, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα συστήματα Front Collision-Hindance Assist (FCA), Driver Attention Warning (DAW), Lane Follow Assist (LFA), Lane Keeping Assist (LKA), High Beam Assist (HBA) και Blind-Spot BCW.

Το N DCT καθώς και άλλα νέα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησαν στην επέκταση της φιλοσοφίας “Fun to Drive” της μάρκας N. Το Veloster N φέρνει δυνατότητες πίστας σε ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο.

“Το Veloster N αναδεικνύει τη φιλοσοφία της Hyundai στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Με το αναβαθμισμένο Veloster N με N DCT, οι οδηγοί αποκτούν ταυτόχρονα επιδόσεις και άνεση», δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Head of Product Division της Hyundai Motor. “Όποιος αναζητά μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία θα αδράξει την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Veloster N – ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με δυνατότητες πίστας αγώνων.”

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr