Με το Citroen C5 Aircross στον «υδάτινο κόσμο» της Ελλάδας (+video)

Ταξιδεύουμε με το Citroën C5 Aircross, με άνεση, ασφάλεια και οικονομία για να γνωρίσουμε τον μαγευτικό "υδάτινο κόσμο" της Ελλάδας!

Βρείτε μας στο


Η χώρα μας είναι γεμάτη φυσικές ομορφιές, οι οποίες περιμένουν να τις ανακαλύψουμε… Έχοντας μπει λοιπόν σε ένα φθινόπωρο σχετικά ζεστό και… μπερδεμένο, σκεφτήκαμε πως ο ιδανικός τόπος για να επισκεφθούμε με το Citroën C5 Aircross θα ήταν ένας τόπος που θα συνδύαζε στεριά και θάλασσα.

Η Δυτική Ελλάδα ήταν κάτι που ταίριαζε στις απαιτήσεις μας και έτσι αφού περάσαμε τη Γέφυρα του Ρίο, πιάσαμε την παλιά εθνική οδό για να κατευθυνθούμε πως τον “υδάτινο κόσμο” της χώρας μας. Αυτός δεν είναι άλλος από το Αιτωλικό και την Κορωνησία. Δύο μέρη που θαρρείς επιπλέουν στο νερό.

Στο Αιτωλικό ή στην “Μικρή Βενετία” της Ελλάδας, το θέαμα είναι μοναδικό, ιδιαίτερο, ξεχωριστό. Οι δύο γέφυρες συνδέουν το στολίδι της λιμνοθάλασσας Αιτωλικού-Μεσολλογίου, ενώ εδώ η ιστορία έγραψε πως έγινε η δίκη του Γεώργιου Καραϊσκάκη.

Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφθούμε και τις αλυκές Μεσολογγίου, οι οποίες είναι ορατές από τον παλιό αυτοκινητόδρομο. Τεράστιοι λόφοι από αλάτι, που μοιάζουνε με παγόβουνο, ύψους έως και 15 μέτρων απλώνονται στις εγκαταστάσεις των αλυκών Μεσολογγίου. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αλυκή της Ελλάδας, που είναι ικανή να παράγει το 50-80% (αναλόγως της χρονιάς) του αλατιού που παράγεται στην Ελλάδα.

Τέλος, φτάσαμε στην Άρτα. Η Άρτα είναι γνωστή για το γεφύρι της, για το ποτάμι της τον Άραχθο, για την τεχνητή λίμνη της με το πνιγμένο χωριό Φάγγος, αλλά και για τα επιβλητικά Τζουμέρκα.

Για αυτό που δεν είναι γνωστή, τουλάχιστον στους περισσότερους είναι η Κορωνησία, ένα γραφικό ψαροχώρι του νομού Άρτας δίπλα στον υγρότοπο του Αμβρακικού. Το μέρος που πρωταγωνιστεί και στο video που θα δείτε πιο κάτω. Εδώ το φυσικό περιβάλλον πρωταγωνιστεί, με την διαδρομή να μαγεύει, αφού όταν οδηγείς νιώθεις πως είσαι σε βάρκα, αφού κοιτάς αριστερά και δεξιά και βλέπεις μόνο νερό!

Ο Αμβρακικός κόλπος είναι μία κλειστή θάλασσα, ένας υδροβιότοπος γεμάτος ζωή, όπου βρίσκουν καταφύγιο σπάνια και αποδημητικά πτηνά και σίγουρα αξίζει να τον επισκεφθείτε.

Αφήνοντας τα του ταξιδιού, ας πάμε να δούμε λίγο και το νέο SUV της Citroën, το C5 Aircross. Το C5 Aircros είναι ο πρεσβευτής του προγράμματος Citroën Advanced Comfort και εκτός των άλλων ξεχωρίζει μέσω της προσέγγισης του εσωτερικού του χώρου.

Βασικό ρόλο παίζει η άνεση με δύο σημαντικές καινοτομίες: την ανάρτηση της Citroën με Progressive Hydraulic Cushions (παρουσιάστηκε, δοκιμάστηκε και έδειξε τις δυνατότητές της σε αγώνες ράλι cross-country) και τα αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort, που έχουν την απαράμιλλη ικανότητα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρουν μεγάλη άνεση στην οδήγηση, δημιουργώντας μια ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης για όλους τους επιβάτες.

Το C5 Aircross προσφέρει ενδιαφέρουσες -για την κατηγορία του- δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Citroën στον κόσμο των MPV, με τρία ανεξάρτητα, συρόμενα εμπρός-πίσω, με ρυθμιζόμενη πλάτη και πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και κορυφαίο χώρο αποσκευών 580 έως 720 λίτρων έως την εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους, και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.

Στα του αμαξώματος, με μήκος 4,50 μ. είναι σχεδιαστικά μυώδες, με ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα χαμηλά τοποθετημένα Airbump στις πόρτες), οι μεγάλοι τροχοί, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm και οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής. Παράλληλα, η καμπίνα δίνει μια αίσθηση ασφάλειας χάρη στο εμφατικά οριζόντιο ταμπλό και τα καθίσματα που αγκαλιάζουν τους επιβάτες.

Το νέο Citroën C5 Aircross κινείται από τους γνωστούς οικονομικούς και υψηλής απόδοσης βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, ισχύος 130 έως 180 ίππων και εφοδιάζεται επίσης με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8. Συγκεκριμένα, είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες PureTech 130 S & S 6-sp manual και PureTech 180 S & S EAT8, και τρεις diesel, τους BlueHDi 130 6-sp manual, BlueHDi 130 S & S EAT8 και BlueHDi 180 S & S EAT8.

Σ.Σ. Ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθειά τους τον Θοδωρή Σιλιόγκα καθώς και τις Αλυκές Μεσολογγίου.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr