Mercedes-AMG A 35: Αποστολή στη Μαγιόρκα

H μικρότερη και πιο προσιτή AMG που κατασκευάστηκε ποτέ είναι πλέον γεγονός!

Η Mercedes-AMG A 35 είναι η μικρότερη και πιο προσιτή AMG που κατασκευάστηκε ποτέ! Μπορεί όμως να «σηκώσει» επάξια το βάρος του ονόματος αλλά και τις προσδοκίες που γεννά; Αυτό το ερώτημα λύνεται αυτόματα όταν ο οδηγός βρεθεί πίσω από το τιμόνι της Α 35. Η απάντηση είναι ναι! Και δεν προκύπτει μόνο από την ιπποδύναμη των 306 ίππων, αφού πλέον έχουμε οδηγήσει αυτοκίνητα με παραπλήσια ιπποδύναμη που δεν προσφέρουν καμιά συγκίνηση.

Οι άνθρωποι της AMG φρόντισαν ώστε να προσφέρουν στον οδηγό την αληθινή εμπειρία AMG σε ένα πιο μικρό πακέτο. Σίγουρα περιμένουμε με ανυπομονησία την Α 45, που θα ξεπερνά τους 400 ίππους, όμως η Α 35 αποτελεί την ιδανική επιλογή για κάποιον που επιλέγει για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Το τιμόνι προσφέρει άμεση και σωστή πληροφόρηση, ενώ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες, επιλέγοντας να μετακινήσει ουδέτερα και απροβλημάτιστα την Α 35. Η μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς μπορεί να φτάσει έως 50% «διαβάζοντας» συνεχώς τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα, ακόμα και την πρόσφυση σε κάθε τροχό χωριστά.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει επτά σχέσεις προσφέροντας ακόμα αμεσότερες αλλαγές, ενώ η πυκνή κλιμάκωση κρατά συνεχώς ζωντανό τον κινητήρα. Μέσα από το AMG Dynamic Select ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης καθώς στα τέσσερα ήδη γνωστά (Comfort, Sport, Sport +, Individual) ήρθε να προστεθεί και το «Slippery».

Διατηρώντας ομαλότερα τη ροπή και με πιο ήπια απόκριση στο γκάζι, βελτιώνει τη συμπεριφορά της Α35 σε συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση. Η πρόσβαση σε αυτές τις ρυθμίσεις είναι πλέον ακόμα ευκολότερη μέσα από τον περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στη δεξιά μεριά του τιμονιού. Ένας αντίστοιχος, στην αντίθετη μεριά, φροντίζει για τη ρύθμιση της σκληρότητας των αναρτήσεων αλλά και για την αλλαγή των ταχυτήτων του κιβωτίου από αυτόματο σε χειροκίνητο.

Το AMG Ride Control προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις, ενώ η σκληρότητα μεταβάλλεται συνεχώς από τους αισθητήρες που «διαβάζουν» το οδόστρωμα. Η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό είναι κορυφαία ενώ το infotainment φιλοξενεί το γνωστό πλέον σύστημα MBUX (Mercedes Benz User Experience).

Η άφιξη της AMG στη χώρα μας προγραμματίζεται για το αμέσως επόμενο διάστημα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και ως υβριδική! Δείτε τις εκδόσεις της νέας Mercedes CLA, αλλά και τις τιμές στην Ελλάδα......
Δείτε τη μείωση τιμής για το γερμανικό μοντέλο, αλλά και παράδειγμα απόκτησης με το πρόγραμμα χρηματοδότησης......
Δείτε το επίσημο trailer του 2ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 30 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Δείτε το επίσημο trailer του 1ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 23 Νοεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Πώς το Mercedes 35 hp του 1900 έγινε το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο, εγκαινίασε τον σχεδιασμό των Mercedes-Benz και καθόρισε την εξέλιξη της αυτοκίνησης. Η συναρπαστική...
Η Mercedes-Benz κάνει την απόκτηση ενός από τα πιο αγαπημένα και τεχνολογικά προηγμένα compact SUV των τελευταίων χρόνων στην Ελληνική αγορά, πιο ελκυστική από ποτέ...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής