Mercedes-AMG A 35: Αποστολή στη Μαγιόρκα

H μικρότερη και πιο προσιτή AMG που κατασκευάστηκε ποτέ είναι πλέον γεγονός!

Βρείτε μας στο


Η Mercedes-AMG A 35 είναι η μικρότερη και πιο προσιτή AMG που κατασκευάστηκε ποτέ! Μπορεί όμως να «σηκώσει» επάξια το βάρος του ονόματος αλλά και τις προσδοκίες που γεννά; Αυτό το ερώτημα λύνεται αυτόματα όταν ο οδηγός βρεθεί πίσω από το τιμόνι της Α 35. Η απάντηση είναι ναι! Και δεν προκύπτει μόνο από την ιπποδύναμη των 306 ίππων, αφού πλέον έχουμε οδηγήσει αυτοκίνητα με παραπλήσια ιπποδύναμη που δεν προσφέρουν καμιά συγκίνηση.

Οι άνθρωποι της AMG φρόντισαν ώστε να προσφέρουν στον οδηγό την αληθινή εμπειρία AMG σε ένα πιο μικρό πακέτο. Σίγουρα περιμένουμε με ανυπομονησία την Α 45, που θα ξεπερνά τους 400 ίππους, όμως η Α 35 αποτελεί την ιδανική επιλογή για κάποιον που επιλέγει για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Το τιμόνι προσφέρει άμεση και σωστή πληροφόρηση, ενώ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες, επιλέγοντας να μετακινήσει ουδέτερα και απροβλημάτιστα την Α 35. Η μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς μπορεί να φτάσει έως 50% «διαβάζοντας» συνεχώς τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα, ακόμα και την πρόσφυση σε κάθε τροχό χωριστά.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει επτά σχέσεις προσφέροντας ακόμα αμεσότερες αλλαγές, ενώ η πυκνή κλιμάκωση κρατά συνεχώς ζωντανό τον κινητήρα. Μέσα από το AMG Dynamic Select ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης καθώς στα τέσσερα ήδη γνωστά (Comfort, Sport, Sport +, Individual) ήρθε να προστεθεί και το «Slippery».

Διατηρώντας ομαλότερα τη ροπή και με πιο ήπια απόκριση στο γκάζι, βελτιώνει τη συμπεριφορά της Α35 σε συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση. Η πρόσβαση σε αυτές τις ρυθμίσεις είναι πλέον ακόμα ευκολότερη μέσα από τον περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στη δεξιά μεριά του τιμονιού. Ένας αντίστοιχος, στην αντίθετη μεριά, φροντίζει για τη ρύθμιση της σκληρότητας των αναρτήσεων αλλά και για την αλλαγή των ταχυτήτων του κιβωτίου από αυτόματο σε χειροκίνητο.

Το AMG Ride Control προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις, ενώ η σκληρότητα μεταβάλλεται συνεχώς από τους αισθητήρες που «διαβάζουν» το οδόστρωμα. Η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό είναι κορυφαία ενώ το infotainment φιλοξενεί το γνωστό πλέον σύστημα MBUX (Mercedes Benz User Experience).

Η άφιξη της AMG στη χώρα μας προγραμματίζεται για το αμέσως επόμενο διάστημα.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr