Mercedes-AMG E 53 Hybrid: Με συνδυαστική ισχύ 585 ίππων η κορυφαία έκδοση

Επίσημο ντεμπούτο για τη νέα Mercedes-AMG E 53 Hybrid που συνδυάζει καταιγιστικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου...
Mercedes-AMG E 53 Hybrid

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς του γερμανικού sedan, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη της πανίσχυρης Mercedes-AMG E 53 Hybrid. Η νέα berlina επιδόσεων των Γερμανών συνδυάζει 3λιτρο μοτέρ και Plug-In υβριδική τεχνολογία που εκτοξεύει την συνδυαστική ισχύ και μειώνει δραματικά την κατανάλωση.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, με το sedan και το station-wagon αμάξωμα να διακρίνονται για τις sportive προσθήκες. Ενδεικτικά, εμπρός βλέπουμε νέο προφυλακτήρα, στο πλάι ζάντες μεγέθους 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ή ακόμα και 21 ιντσών), ενώ στο πίσω μέρος φαίνονται οι στρογγυλές διπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης. Στην περίπτωση της sedan έκδοσης ακόμα μία προσθήκη αποτελεί η διακριτική μαύρη αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα.

Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό, εκεί όπου η sportive φιλοσοφία συνδυάζεται με την απόλυτη πολυτέλεια. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG, ενώ αλλαγή βλέπουμε και στο AMG τιμόνι με επένδυση δέρματος Nappa. Όσον αφορά στην ψηφιακή τεχνολογία, υπάρχουν δύο οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι και μία στην κεντρική κονσόλα, με την τεράστια Superscreen MBUX να διατίθεται προαιρετικά.

Στάνταρ ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης
Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί κατευθύνονται είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς (έως 100 χλμ./ώρα) είτε προς την ίδια κατεύθυνση (πάνω από 100 χλμ./ώρα).

Εξακύλινδρο μοτέρ και ένας ηλεκτροκινητήρας
Κάτω από το καπό της τετρακίνητης Mercedes-AMG E 53 Hybrid συναντάμε έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων. Συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς εκτοξεύεται στους 585 ίππους και η ροπή στα 750 Nm. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δλ. (3,9 δλ. για την estate έκδοση αμαξώματος) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε επίσης ότι τα 140 χλμ./ώρα είναι εφικτά και χωρίς την ενεργοποίηση του θερμικού μοτέρ.

Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα, την τροφοδοσία του αναλαμβάνει μία μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,6 kWh, η οποία εξασφαλίζει πάνω από 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Έτσι, με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, επιτυγχάνεται κατανάλωση έως 1,1 λτ. για τα πρώτα 100 χλμ. Για την φόρτιση προσφέρεται πηγή ισχύος 11 kW. Επιπλέον, ένας γρήγορος φορτιστής συνεχούς ρεύματος 60 kW για συνεχές ρεύμα διατίθεται κατόπιν αιτήματος. Αυτό επιτρέπει στη μπαταρία να φορτίζεται από 10% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αν και δεν μπορεί να τρέξει σε κάποιο πρωτάθλημα, η Mercedes-AMG GT2 Edition W16, είναι το νέο απόλυτο "εργαλείο" για track days με έως και...
Mercedes, Mercedes-AMG, Mercedes-AMG GT-R, Tractionvideo...
Στην πίστα της Jarama, λίγο έξω από την Μαδρίτη, όπου παλαιότερα διεξάγονταν το Ισπανικό Grand Prix της F1, ο Μάνος οδηγεί την AMG A45 S...
Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κεραμικά δισκόφρενα; Ώρα να δούμε την εταιρεία που έχει αυτή την πρωτιά!...
Για πρώτη φορά στην 57χρονη ιστορία της, η Mercedes-AMG αναπτύσσει ένα SUV εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιό της. Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα......
Οδήγηση Mercedes-AMG στο χιόνι; Γιατί όχι, ειδικά όταν για να μάθεις να οδηγείς, πρέπει να ταξιδέψεις στο φυσικό περιβάλλον, στα χιόνια, και να μάθεις από...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά