Mercedes-AMG SL 43: Με κινητήρα που φέρει turbo από την Formula 1

Έπειτα από σχεδόν έξι δεκαετίες επιστρέφει ένας 2λιτρος κινητήρας στη γκάμα της SL. Ιδού η νέα Mercedes-AMG SL 43 με ηλεκτρικό turbo επιπέδου F1 και... 381 ίππους!
Mercedes-AMG-SL-43

Χρειάστηκε να περάσουν περίπου εξήντα χρόνια για να δούμε ξανά μία 2λιτρη έκδοση στην γκάμα της SL. Κάτι τέτοιο γίνεται σήμερα εφικτό με την βοήθεια της Formula 1, αφού ο κινητήρας φέρνει turbo που έρχεται απευθείας από τον “βασιλιά” του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πάμε να γνωρίσουμε τη νέα Mercedes-AMG SL 43, το μοντέλο που “γεφυρώνει” το χάσμα ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και τις κορυφαίες SL 53 +MATIC και SL 63 4MATIC+.

Mercedes-AMG GT Track Series: Ένα “αστέρι” αποκλειστικά για την πίστα

Εξωτερικά, η νέα Mercedes-AMG SL 43 δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τις κορυφαίες εκδόσεις. Στο εμπρός τμήμα βρίσκουμε τις 14 κάθετες γρίλιες (θυμίζουν το θρυλικό αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο 300 SL του 1952) και τα δύο έντονα νεύρα στο καπό, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, LED φωτιστικά σώματα μία ενεργή αεροτομή. Αξιοσημείωτες είναι οι ζάντες μεγέθους 20 ή 21 ιντσών στο πλάι, αλλά και τα “κρυφά” χερούλια. Όσο για το άνοιγμα και το κλείσιμο της υφασμάτινης οροφής, αυτό διαρκεί περίπου 15 δλ. και είναι δυνατό μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό της νέας Mercedes-AMG SL 43 φέρνει την παράδοση του πρώτου 300 SL Roadster στη σύγχρονη εποχή. Η εντελώς νέα φιλοσοφία εσωτερικού με 2+2 θέσεις προσφέρει περισσότερο χώρο και πρακτικότητα σε σχέση με πριν, ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην παρουσία της τελευταίας γενιάς MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την κάθετα τοποθετημένη οθόνη 11,9 ιντσών, με δυνατότητα ηλεκτρική ρύθμισης της κλίσης της από τις 12 έως τις 32 μοίρες προκειμένου να είναι καλή η ορατότητα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό με ηλιοφάνεια.

Κάτω από το καπό της Mercedes-AMG SL 43 βρίσκεται ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. Αποδίδει 381 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 480 έρχεται στο εύρος των 3.250 – 5.000 σ.α.λ. “Σύμμαχος” του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ένα 48V σύστημα, το οποίο φέρει ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί το turbo σε χαμηλές στροφές λειτουργίας. Πρόκειται για τεχνολογία που έρχεται κατευθείαν από την Formula 1 και επιτυγχάνει εξάλειψη του turbo lag (υστέρηση) σε χαμηλές στροφές λειτουργίας. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Ένα SUV που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα προσφέροντας 7θέσια διάταξη στο εσωτερικό! Δείτε τη νέα γενιά της Mercedes GLB......
Είναι ήδη διαθέσιμη ως ηλεκτρική και σύντομα θα προσφέρεται και ως "ανοιχτή"! Δείτε τις πρώτες εικόνες της Mercedes G-Class Cabriolet......
Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και ως υβριδική! Δείτε τις εκδόσεις της νέας Mercedes CLA, αλλά και τις τιμές στην Ελλάδα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει