Mercedes-Benz EQV: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό MPV είναι γεγονός! (+video)

Η “επίθεση” της Mercedes-Benz στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων συνεχίζεται, αυτή τη φορά με την παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού MPV, που ονομάζεται EQV!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μετά τον αναμενόμενο ερχομό των plug-in Mercedes A 250 και B 250, σειρά πήρε η αποκάλυψη ενός νέου, αμιγώς ηλεκτροκίνητου, μοντέλου. Ο λόγος για το Mercedes-Benz EQV, που γίνεται το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό MPV της μάρκας με το αστέρι. Το EQV θα προσφέρεται τόσο για ιδιωτική όσο και για επαγγελματική χρήση, ενώ θα παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Vitoria της Ισπανίας.

Το Mercedes-Benz EQV εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW (204 ίπποι) και ροπής 362 Nm, ενώ διαθέτει αυτόματο κιβώτιο μίας σχέσης. Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 160 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται στις 27 kWh/100 χλμ. Όπως συμβαίνει με όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, η εκπομπή ρύπων είναι μηδενική. Σύμφωνα με τις προσωρινές μετρήσεις της Mercedes-Benz, το EQV έχει αυτονομία 405 χιλιομέτρων. Διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 100 kWh, από τις οποίες η χωρητικότητα που χρησιμοποιείται είναι 90kWh.

Η διαδικασία φόρτισης του Mercedes-Benz EQV γίνεται μέσω πρίζας στον εμπρός προφυλακτήρα. Η ταχεία φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου (10-80%) σε συνεχές ρεύμα (DC) ισχύος έως 110 kW, θα διαρκεί λιγότερο από 45 λεπτά. Παράλληλα, υπάρχει και δυνατότητα φόρτισης κατ’ οίκον σε Wallbox ή σε σταθμούς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ισχύος 11 kW. Η συγκεκριμένη διαδικασία, υπολογίζεται πως θα διαρκεί λιγότερο από 10 ώρες, ωστόσο το ακριβές χρονικό διάστημα δεν είναι ακόμη γνωστό.


Σχεδιαστικά, το Mercedes-Benz EQV έχει κοινά χαρακτηριστικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας EQ. Κεντρικό σημείο της κοινής αισθητικής είναι η εμπρός μάσκα με τα χρωμιωμένα πτερύγια. Το ρόλο τους παίζουν λεπτομέρειες που παραπέμπουν στα μοντέλα EQ, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί από 6 έως 8 θέσεις. Καθώς θέλησαν να πετύχουν τη μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση χώρων, οι Γερμανοί τοποθέτησαν τη μπαταρία ιόντων λιθίου κάτω από το πάτωμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μη μειωθεί καθόλου η χωρητικότητα της καμπίνας, ενώ ανάλογα με τη διαμόρφωση των θέσεων, η χωρητικότητα αποσκευών φτάνει έως τα 1030 λίτρα.

Αρκετές είναι και οι εξεζητημένες τεχνολογικές δυνατότητες του Mercedes-Benz EQV. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία χάρη στο σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) λειτουργεί και με φωνητικές εντολές σε φυσική γλώσσα. Ακόμη, το πρώτο ηλεκτρικό MPV της Mercedes-Benz έχει τη δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει, μέσω ανάκτησης ενέργειας. Μάλιστα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επηρεάζει το βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ανάλογα με την επιθυμία του. Σε αυτή τη διαδικασία βοηθά και το αυτόματα ενεργοποιημένο “ECO Assistant”, που μπορεί να ρυθμίσει μόνο του το βαθμό ανάκτησης ενέργειας ανά πάσα στιγμή. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω εξέτασης δεδομένων πλοήγησης ή πληροφοριών που λαμβάνει από τις κάμερες και τα ραντάρ του αυτοκινήτου, σε πραγματικό χρόνο.

Σημειώνεται, πως οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδοχές μεταξονίων, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Η παγκόσμια παρουσίαση της Mercedes-Benz EQV στο κοινό, θα γίνει κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Φρανκφούρτης, στις 12-22 Σεπτεμβρίου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]