Mercedes EQA 300-350 4Matic και τιμές στην Ελλάδα

Τις τιμές των νέων ηλεκτρικών Mercedes EQA 300 4Matic και EQA 350 4Matic ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes EQA 300 4Matic τιμές Ελλάδα

Οι τετρακίνητες Mercedes EQA 300 4Matic και EQA 350 4Matic είναι τα δύο νέα μέλη της ηλεκτρικής οικογένειας Mercedes-EQ της γερμανικής εταιρίας, τα οποία είναι πλέον διαθέσιμα για παραγγελία και στην Ελλάδα. Η τιμή της Mercedes EQA 300 4Matic ξεκινά στην χώρα μας από τα 57.100 ευρώ, ενώ εκείνη για την ισχυρότερη EQA 350 4Matic από τα 59.900 ευρώ. Με τις επιδοτήσεις οι τιμές τους διαμορφώνονται στα 51.100 και 53.900 ευρώ αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης – Mercedes EQS: Επίσημη παρουσίαση της ηλεκτρικής “S-Class”

Η EQA 300 4Matic, θα προσφέρεται επίσης στην Ελλάδα και σε μια ειδική έκδοση λανσαρίσματος που θα φέρει τη γραμμή εξοπλισμού AMG, με οπτικό πακέτο AMG στον εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό καθώς και το πακέτο εξοπλισμού Advanced. Με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η ειδική έκδοση λανσαρίσματος της ΕQA θα προσφέρεται στην τιμή των 55.890 ευρώ.

Η EQA 300 4Matic με έναν ηλεκτρικό κινητήρα για κάθε άξονα αποδίδει 228 ίππους και 390 Nm ροπής. Σε αυτή την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.

Για την ισχυρότερη EQA 350 4Matic η ισχύς φτάνει στους 292 ίππους και τα 520 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται έξι δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση, ενώ και εδώ η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.

Και στις δύο περιπτώσεις η χωρητικότητα της συστοιχίας των μπαταριών φτάνει στα 66,5 kWh. Κατά το πρότυπο WLTP η συνδυασμένη κατανάλωση φτάνει στα 17,5-18,5 kWh και για τις δύο νέες 4κίνητες EQA με την 300 να έχει αυτονομία έως 400-426 χλστ. και την 350 409-432 χλμ.

Φόρτιση και παροχές στην Ελλάδα
Η φόρτιση της μπαταρίας, χωρητικότητας 66,5 kWh, μπορεί να γίνει εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC). Στην περίπτωση της φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα και με τη συνδρομή του βασικού φορτιστή οχήματος των 11kW, ο χρόνος φόρτισης σε ένα wallbox ή σταθμό φόρτισης είναι λίγο λιγότερο από 6 ώρες (10-100% SoC). Με το βασικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος και σε σταθμό ταχείας φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να επιτύχει μια γρήγορη φόρτιση περίπου στα 30 λεπτά (10-80% SoC).

Διαβάστε επίσης – Mercedes EQB: Ντεμπούτο για το νέο ηλεκτρικό SUV (+video)

Η Mercedes-Benz Ελλάς αναπτύσσει διαρκώς υπηρεσίες και προϊόντα για την υποστήριξη των πελάτων που επιλέγουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Mercedes-ΕQ, smart-EQ ή ένα plug-in hybrid μοντέλο της Mercedes-Benz. Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Elpedison και του προνομιακού προγράμματος DriveGreen Welcome με πολλαπλά οφέλη για τους πελάτες, η Mercedes-Benz Ελλάς προσφέρει σημαντική επιδότηση για την αγορά ενός “έξυπνου” φορτιστή. Παράλληλα, καλύπτει τις ανάγκες φόρτισης της EQA στο σπίτι για έναν ολόκληρο χρόνο, επιδοτώντας την ηλεκτρική ενέργεια (εφόσον οι πελάτες διαθέτουν οικιακό μετρητή ρεύματος & έχουν συνάψει σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με την Elpedison).

Τέλος, οι πελάτες που θα επιλέξουν την EQA σε οποιαδήποτε έκδοσή της, θα έχουν στη διάθεσή τους μία δωροεπιταγή αξίας 150 ευρώ για φόρτιση μέσω της υπηρεσίας Mercedes me Charge. Με το “Mercedes me Charge”, έχουν πρόσβαση στο μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης του κόσμου σήμερα, το οποίο περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 175.000 σημεία φόρτισης AC και DC στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα είναι διαθέσιμα 71 σημεία φόρτισης, 3 εκ των οποίων είναι ταχυφορτιστές (DC) και με τον αριθμό τους να αυξάνεται συνεχώς. Με την εγγραφή τους στο Mercedes me Charge, οι πελάτες επωφελούνται από μία ενιαία και σταθερή τιμολόγηση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr