Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Mercedes είναι κάτι παραπάνω από εμφανής τους τελευταίους μήνες με όλο και περισσότερα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα να προστίθενται στις επιλογές. Επόμενο βήμα είναι η διεύρυνση των αμιγώς ηλεκτρικών προτάσεων με τη γερμανική εταιρία να ετοιμάζει την παρουσίαση μισής ντουζίνας οχημάτων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια για ν φτάσουν συνολικά στα οχτώ.
Οι άνθρωποι της Mercedes μας ενημερώνουν πως το παγκόσμιο δίκτυο της είναι πλέον έτοιμο ώστε να ξεκινήσουν οι Γερμανοί το λανσάρισμα των νέων μοντέλων τους που έρχονται να καλύψουν ένα μεγάλο μέρος των απαιτήσεων των φίλων της εταιρίας.
Διαβάστε επίσης: Mercedes GLA250e και CLA250e στην Ελλάδα. Δείτε τιμές και εκδόσεις
Ειδικότερα η EQS, το νέο πολυτελές μεσαίο sedan της Mercedes, θα ξεκινήσει να παράγεται το πρώτο μισό του νέου έτους στο εργοστάσιο “56” στο Sindelfingen της Γερμανίας. Το νέο SUV που ακούει στο όνομα EQA θα παράγεται στο Rastatt, επίσης στη Γερμανία με την παραγωγή της EQB να μεταφέρεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ουγγαρία.
Παράλληλα, το εργοστάσιο της εταιρίας στη Βρέμη θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό sedan EQE από το δεύτερο μισό του 2021 με την παραγωγή να ξεκινά έπειτα και στο εργοστάσιο στο Πεκίνο, για την τοπική αγορά.
Σε προετοιμασίες βρίσκεται και η παραγωγή μονάδα της Mercedes στην Tuscaloosa των Η.Π.Α. εκεί όπου θα παράγονται από το 2022 η EQE αλλά και το SUV που θα φέρει το ίδιο όνομα. Τέλος, έχει ξεκινήσει και η παραγωγή του premium MPV της Mercedes με την ονομασία EQV στην Ισπανία.
Διαβάστε επίσης: Νέα Mercedes-Maybach S Class, η χλιδή στα ανώτερα της (+video)
“Με την στρατηγική της “Electric First”, η Mercedes-Benz είναι διαρκώς στο μονοπάτι για ουδέτερες CO2 εκπομπές και επενδύει με σθένος σε αυτή τη μεταμόρφωση. Το πορτφόλιο των οχημάτων μας γίνεται ηλεκτρικό και κατά συνέπεια και το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας με εργοστάσια για οχήματα αλλά και μπαταρίες. Σκοπεύουμε να ηγηθούμε στο πεδίο της ηλεκτρικής κινητικότητας και να εστιάσουμε συγκεκριμένα σε τεχνολογίες μπαταρίας. Η προσέγγιση μας είναι συνολική και εκτείνεται από την έρευνα και την εξέλιξη στην παραγωγή, ενώ περιλαμβάνει και στρατηγικές συνεργασίες.”, δηλώνει σχετικά ο Markus Schäfer, μέλος του δ.σ. των Daimler και Mercedes.