Mercedes X-Class: Μια κατηγορία μόνη της

Ο Κώστας Στεφανής μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του από τη Mercedes X-Class, ένα μοντέλο "σταθμός" για τη γερμανική μάρκα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν 25 Οκτωβρίου του 2016, στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, όταν ο πρόεδρος της Mercedes Benz Dr. Dieter Zetsche, σε στατική παρουσίαση, αποκάλυψε στους δημοσιογράφους την Concept έκδοση XClass. Ήταν αλήθεια. Ο Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων της premium κατηγορίας παρουσίαζε την δική του έκδοση στην κατηγορία pick-up, έχοντας στη μάσκα του το τρισδιάστατο αστέρι.

Ένα χρόνο αργότερα η Mercedes XClass πήρε το δρόμο για τις εκθέσεις των αντιπροσώπων στους 5 ορίζοντες του πλανήτη συμπληρώνοντας, σύμφωνα με τον Dr. Zetsche, ένα από τα τελευταία κενά στην γκάμα μοντέλων της εταιρείας. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια η κατηγορία pickup, χωρίς να χάσει τα στοιχεία του εργαλείου, έχει αποκτήσει άνεση και εξοπλισμό που βρίσκουμε σε SUV. Παράλληλα οι τεχνολογικές εξελίξεις στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και η συνδεσιμότητα προσθέτουν και μια νότα από επιβατικό αυτοκίνητο, κάνοντας την διαρκώς αυξανόμενη κατηγορία των pickup περισσότερο ελκυστική. Βέβαια αυτή η δημιουργία της Mercedes στην κατηγορία pickup δεν είναι η πρώτη, όπως πολλοί μπορεί να νομίζουν, αφού ψάξαμε και βρήκαμε τον «παππού» της που παρουσιάστηκε το 1946 με την ονομασία 170 V pickup και το οποίο βασίστηκε στο μοντέλο που παραγόταν το 1935.

Ας έρθουμε όμως στο σήμερα, στη Mercedes X-Class. Οπτικά είναι εντυπωσιακή αφού με την σχεδίασή της ασχολήθηκαν οι άνθρωποι της Mercedes, έχοντας καταφέρει να συνδυάζουν την κομψότητα με τον δυναμισμό αλλά και την πολυτέλεια με την χρηστικότητα. Η μεγαλύτερη έκπληξη για τους περαστικούς είναι όταν συνειδητοποιούν ότι το pickup που μόλις είδαν είχε στη μάσκα του το τρισδιάστατο αστέρι της Mercedes. Πληθωρική εμφάνιση και διαστάσεις με μήκος 5,340, πλάτος 1,920 και ύψος 1,819. Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.042 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα από 1,650 κιλά έως 3,5 τόνους υπερκαλύπτοντας τις ανάγκες και του πλέον απαιτητικού επαγγελματία, ο οποίος μπορεί επιπλέον να επιλέξει την καρότσα χωρίς προφυλακτήρες ώστε η πίσω πόρτα να πέφτει τελείως, φτάνοντας τις 180ο. Στο πλαίσιο κάλυψης των αναγκών του επαγγελματία, η XClass προσφέρει μέσα από το τρίτο φως ομίχλης φωτισμό του χώρου φόρτωσης της νυχτερινές ώρες με λυχνίες Led, αλλά και παροχή ρεύματος για λειτουργία ηλεκτρικών εργαλείων.


Περνώντας στο εσωτερικό η άνεση για πέντε άτομα είναι χαρακτηριστική, ενώ παράλληλα πολλά στοιχεία από τις σειρές CClass και VClass είναι παρόντα προσθέτοντας πολυτέλεια αλλά και την αληθινή αίσθηση στο εσωτερικό ενός πλούσια εξοπλισμένου SUV. Πολυλειτουργικό τιμόνι με 12 πλήκτρα για έλεγχο ποικίλων λειτουργιών ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο και ανάμεσα στα στρογγυλά αναλογικά όργανα υπάρχει οθόνη 5,4 ιντσών με πολλές σελίδες πληροφόρησης. Κλασσικά ψηλά στο μέσον της κονσόλας υπάρχει, σε μορφή Tablet, έγχρωμη οθόνη 8,4 ιντσών με βελτίωση ποιότητας στους χάρτες πλοήγησης αλλά και στην εικόνα από κάμερα 360ο . Σύμφωνα με τη Mercedes η Χ-Class είναι το πρώτο μεσαίου μεγέθους pickup με ηλεκτρονική μονάδα επικοινωνίας με ενσωματωμένη κάρτα SIM, αξιοποιώντας με αυτόν τον τρόπο τις υπηρεσίες Mercedes me connect. Αυτές οι υπηρεσίες αφορούν ενημέρωση της θέσης που έχουμε παρκάρει το αυτοκίνητο μας, κλήση έκτακτης ανάγκης, διαχείριση οδικής βοήθειας, διαχείριση ατυχήματος και συντήρησης. Την αίσθηση SUV συμπληρώνουν το Touchpad πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, το σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση από σκληρό δίσκο, το σύστημα φωνητικού χειρισμού και η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone, αλλά και τα συστήματα ήχου Audio 20 USB και Audio 20 CD που συνοδεύονται από οθόνη 7 ιντσών. Επιπλέον, για τον εσωτερικό διάκοσμο ο υποψήφιος αγοραστής έχει περιθώριο να επιλέξει ανάμεσα σε έξι επενδύσεις καθισμάτων και δύο χρώματα επένδυσης οροφής. Την ασφάλεια οδηγού και επιβατών κατά τη μετακίνηση επιμελούνται 11 τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης!

Για τη Mercedes XClass αυτή τη στιγμή υπάρχουν δυο κινητήρες, ένας 2,3 λίτρων απλού στροβιλοσυμπιεστή 4κύλινδρος, απόδοσης 163 ίππων και ένας επίσης 2,3 λίτρων με διπλό στροβιλοσυμπιεστή, απόδοσης 190 ίππων. Από τα μέσα του 2018 αναμένεται και ένας τρίτος για την έκδοση Χ 350 dV6 με απόδοση 258 ίππους και 56,8 κιλά ροπής. Η δύναμη περνάει στον πίσω άξονα στις δικίνητες εκδόσεις μέσα από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 7αρι αυτόματο στις εκδόσεις Χ 250 190 ίππων αλλά και στις 4κίνητες με το σύστημα 4Matic με μεταβαλλόμενη μεταφορά κίνησης σε εμπρός ή πίσω άξονα. Σ’ αυτές τις εκδόσεις υπάρχει και επιλογή «αργού» αλλά και μπλοκέ διαφορικού.

Τώρα, όσον αφορά την ανάρτηση, εμπρός χρησιμοποιεί διπλά ψαλίδια με σπειροειδή ελατήρια και πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων με σπειροειδή ελατήρια. Αυτός ο τύπος της ανάρτησης έχει το καλό ότι δεν υπάρχει η ακαμψία των σουστόφυλλων όταν η καρότσα είναι άδεια από φορτία, ταλαιπωρώντας τους επιβάτες με τη σκληρότητα λειτουργίας. Αντίθετα δεν θυμίζει με τίποτε pickup, ταξιδεύοντας βελούδινα, θυμίζοντας επιβατικό premium κατηγορίας, εκεί άλλωστε που ανήκει και η X-Class. Τίθεται βέβαια το ερώτημα τι θα συμβεί σε περίπτωση πλήρωσης του βάρους στο όριο που προβλέπει ο κατασκευαστής ή αν απαιτηθεί το μάξιμουμ της ρυμούλκησης. Η σαφέστατη απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά με το απηρχαιωμένο σύστημα των σουστόφυλλων.

Στον δρόμο

Μένει το τελευταίο στάδιο της δοκιμής μας, στο οποίο ταλαιπωρήσαμε την X-Class των 190 ίππων με αυτόματο κιβώτιο και 4κίνηση 4 Motion τόσο σε χωματόδρομο όσο και σε ταξίδι στην εθνική οδό για να φτάσουμε στην Ακροπολική ειδική διαδρομή της Κινέτας. Αθόρυβος ο κινητήρας, αν και την ώρα που μπαίνει σε λειτουργία σου δίνει άλλη αίσθηση, ταξιδεύει ξεκούραστα με το αμάξωμα χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους στα όρια των εθνικών οδών και, ιδιαίτερα με το αυτόματο 7αρι κιβώτιο, τα 120 χιλιόμετρα έρχονται γύρω στις 2.000 στροφές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα χαμηλές καταναλώσεις. Εύκολα έχεις ξεχάσει ότι πίσω σε ακολουθεί μια καρότσα και νομίζεις πως οδηγείς οποιαδήποτε Mercedes με πλούσιο εξοπλισμό, ασφάλεια και άνεση. Τώρα, στον χωματόδρομο τα πράγματα είναι εξίσου εύκολα, με ή χωρίς 4κίνηση, αφού λείπουν οι άσχημες εκτονώσεις των σουστόφυλλων χωρίς φορτίο, καταπίνοντας όλες τις ανωμαλίες, ενώ το ABS δεν παρεμβαίνει ακόμη και σε κατηφορικά κομμάτια με μπόσικο χώμα ή ακόμη και πηχτή λάσπη που η πρόσφυση περιορίζεται: είναι standby για να δηλώσει σωτήρια «παρών» ελάχιστα πριν τα πράγματα πάνε να γίνουν δύσκολα. Παράλληλα, οι κοντοί πρόβολοι τόσο εμπρός όσο και πίσω δίνουν μεγάλα περιθώρια σε παράκαμψη εμποδίων στις εκτός δρόμου αποδράσεις.

Με την XClass η Mercedes θα συμβάλλει στο να δώσει μια διαφορετική, πιο glamour αντιμετώπιση στην κατηγορία pickup. Σίγουρα θα επιτύχει πωλήσεις αφού η τιμή των 35.000 ευρώ κάθε άλλο παρά ακριβή είναι για αυτά που προσφέρει, και είμαστε βέβαιοι πως και άλλοι κατασκευαστές που ανήκουν στην premium κατηγορία θα σπεύσουν να μιμηθούν το παράδειγμά της. Όμως, για μια ακόμη φορά η Mercedes είναι αυτή που πρώτη τόλμησε, δοκίμασε και μπήκε σε χωράφια που φάνταζαν αταίριαστα στη δική της φιλοσοφία.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]