Μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με πλοίο – Για πρώτη φορά σε υψηλότερη τιμή

Έφτασε η στιγμή που βλέπουμε για πρώτη φορά "καπέλο" στις τιμές για ηλεκτρικά οχήματα στα πλοία! Τα αυξημένα κόστη μέσα από δύο παραδείγματα...
ηλεκτρικά οχήματα

Εδώ και μερικούς μήνες επικρατεί μία αναστάτωση σχετικά με την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων (και όχι μόνο) με πλοίο. Αρχικά, υπήρξε εγκύκλιος που έκανε λόγο για μεταφορές με πλοίο σε ηλεκτρικά οχήματα και Plug-In υβριδικά μόνο αν είναι φορτισμένα μέχρι το 40% (δείτε εδώ αναλυτικά). Τώρα, εντοπίζουμε ότι σε δρομολόγια από και προς τα νησιά υπάρχουν αυξήσεις για τους κατόχους ηλεκτρικών. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά δύο παραδείγματα.

Δείτε επίσης: “Σάρωσαν” τα υβριδικά στο πρώτο τετράμηνο – Στάσιμα τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα

1ο παράδειγμα: Πειραιάς – Ηράκλειο
Επιλέξαμε να κλείσουμε ένα εισιτήριο με προορισμό το Ηράκλειο και, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα που ακολουθεί, τα ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε νέα “κατηγορία οχήματος”. Μάλιστα, ενώ στα συμβατικά IX υπάρχει διαχωρισμός ανάλογα με το μήκος, στην περίπτωση των εξηλεκτρισμένων δεν γίνεται τέτοιος διαχωρισμός. Στο παράδειγμά μας, το κόστος για ΙΧ έως και 4,5 μέτρα διαμορφώνεται στα 95 ευρώ, ενώ για μεγαλύτερα ΙΧ στα 122 ευρώ. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών, η τιμή φτάνει στα 127 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και ένα μικρό ηλεκτρικό θα πληρώσει αυτό το ποσό, αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός.

2ο παράδειγμα: Πειραιάς – Πάρος
Και στην δεύτερη περίπτωση ισχύει παρόμοια πολιτική χρέωσης, με διαχωρισμό στα συμβατικά ΙΧ, όχι όμως στα εξηλεκτρισμένα. Το κόστος μεταφοράς μικρού ΙΧ από Πειραιά στην Πάρο αγγίζει τα 80 ευρώ και για μεγαλύτερο τα 102 ευρώ. Για τα ηλεκτρικά οχήματα ή τα Plug-In υβριδικά, το ποσό ανέρχεται στα 107 ευρώ.

Επικοινωνήσαμε με την εταιρεία, υπάλληλος της οποίας μας ξεκαθάρισε πως με το επιπλέον κόστος επιβαρύνονται όλοι οι κάτοχοι ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών. Εννοείται πως για την είσοδο του οχήματος θα πρέπει η μπαταρία να είναι φορτισμένη έως το 40%.

Κλείνοντας, να ξεκαθαρίσουμε ότι η εν λόγω πολιτική extra χρέωσης δεν έχει “υιοθετηθεί” καθολικά από όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ελληνικές, θαλάσσιες μεταφορές. Το τοπίο εξακολουθεί να είναι “θολό” και μάλιστα σε μία περίοδο που η κίνηση θα αρχίσει να γίνεται πολύ έντονη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρώθηκε ο νέος κύκλος πληρωμών από το πρόγραμμα "Κινούμαι Ηλεκτρικά"! Δείτε τα ποσά που έλαβαν οι αγοραστές ηλεκτρικών......
Η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την Τοπική Αυτοδιοίκηση με ηλεκτρικά απορριμματοφόρα! Δείτε σε ποιους Δήμους πάνε και πόσο κόστισαν......
Με ισχύ που αγγίζει τα 480 kW, ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής γίνεται ο πιο ισχυρός στην Ελλάδα! Δείτε σε ποιο σημείο της Αττικής βρίσκεται......
Η δήλωση του Akio Toyoda που συζητήθηκε πολύ! Δείτε τι ανέφερε για τη ρύπανση που δημιουργούν τα ηλεκτρικά σε σύγκριση με τα υβριδικά......
Νέος κύκλος "Κινούμαι Ηλεκτρικά" με σημαντικά μειωμένο ποσό επιδότησης για τους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων! Από τα 9.000 ευρώ στα......
Πάνω από 2.500 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα από την αρχή της χρονιάς! Δείτε πως διαμορφώνεται το Top 5......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

pirosvestiki_2025

Αυτά είναι τα 164 νέα οχήματα της Πυροσβεστικής – Δείτε πόσο κοστίζουν

δακτύλιος

Ο Δακτύλιος πάει… διακοπές. Δείτε πότε επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας

Peugeot 2008

Ταξινομήσεις SUV Α΄ Εξάμηνο 2025 – Γαλλική συμμαχία ρίχνει τους Ιάπωνες από την κορυφή