Μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με πλοίο – Για πρώτη φορά σε υψηλότερη τιμή

Έφτασε η στιγμή που βλέπουμε για πρώτη φορά "καπέλο" στις τιμές για ηλεκτρικά οχήματα στα πλοία! Τα αυξημένα κόστη μέσα από δύο παραδείγματα...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ηλεκτρικά οχήματα

Εδώ και μερικούς μήνες επικρατεί μία αναστάτωση σχετικά με την μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων (και όχι μόνο) με πλοίο. Αρχικά, υπήρξε εγκύκλιος που έκανε λόγο για μεταφορές με πλοίο σε ηλεκτρικά οχήματα και Plug-In υβριδικά μόνο αν είναι φορτισμένα μέχρι το 40% (δείτε εδώ αναλυτικά). Τώρα, εντοπίζουμε ότι σε δρομολόγια από και προς τα νησιά υπάρχουν αυξήσεις για τους κατόχους ηλεκτρικών. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά δύο παραδείγματα.

Δείτε επίσης: “Σάρωσαν” τα υβριδικά στο πρώτο τετράμηνο – Στάσιμα τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα

1ο παράδειγμα: Πειραιάς – Ηράκλειο
Επιλέξαμε να κλείσουμε ένα εισιτήριο με προορισμό το Ηράκλειο και, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα που ακολουθεί, τα ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε νέα “κατηγορία οχήματος”. Μάλιστα, ενώ στα συμβατικά IX υπάρχει διαχωρισμός ανάλογα με το μήκος, στην περίπτωση των εξηλεκτρισμένων δεν γίνεται τέτοιος διαχωρισμός. Στο παράδειγμά μας, το κόστος για ΙΧ έως και 4,5 μέτρα διαμορφώνεται στα 95 ευρώ, ενώ για μεγαλύτερα ΙΧ στα 122 ευρώ. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών, η τιμή φτάνει στα 127 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και ένα μικρό ηλεκτρικό θα πληρώσει αυτό το ποσό, αφού δεν υπάρχει διαχωρισμός.


2ο παράδειγμα: Πειραιάς – Πάρος
Και στην δεύτερη περίπτωση ισχύει παρόμοια πολιτική χρέωσης, με διαχωρισμό στα συμβατικά ΙΧ, όχι όμως στα εξηλεκτρισμένα. Το κόστος μεταφοράς μικρού ΙΧ από Πειραιά στην Πάρο αγγίζει τα 80 ευρώ και για μεγαλύτερο τα 102 ευρώ. Για τα ηλεκτρικά οχήματα ή τα Plug-In υβριδικά, το ποσό ανέρχεται στα 107 ευρώ.

Επικοινωνήσαμε με την εταιρεία, υπάλληλος της οποίας μας ξεκαθάρισε πως με το επιπλέον κόστος επιβαρύνονται όλοι οι κάτοχοι ηλεκτρικών ή Plug-In υβριδικών. Εννοείται πως για την είσοδο του οχήματος θα πρέπει η μπαταρία να είναι φορτισμένη έως το 40%.

Κλείνοντας, να ξεκαθαρίσουμε ότι η εν λόγω πολιτική extra χρέωσης δεν έχει “υιοθετηθεί” καθολικά από όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ελληνικές, θαλάσσιες μεταφορές. Το τοπίο εξακολουθεί να είναι “θολό” και μάλιστα σε μία περίοδο που η κίνηση θα αρχίσει να γίνεται πολύ έντονη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.