Ειδικότερα, σε ομιλία που πραγματοποίησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών για την ενότητα “Sustainable Mobility Strategies”, έκανε λόγο για την υλοποίηση καινοτόμων θεσμικών λύσεων “που εγκολπώνουν προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές άλλων ευρωπαϊκών χωρών”. Στόχος η βελτίωση της αστικής κινητικότητας και όχι μόνο αφού έγινε λόγος και για μεγαλύτερη προσπάθεια αναφορικά με τη διείσδυση φιλοπεριβαλλοντικών τεχνολογιών στις μεταφορές.
Διαβάστε επίσης – Έρευνα Οι Έλληνες θέλουν ηλεκτρικά, αλλά…
Γι’ αυτό το τελευταίο ο Υφυπουργός δήλωσε πως έχουν γίνει ήδη κάποια βήματα και αναφέρθηκε στην επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, τον επικείμενο διαγωνισμό που βρίσκεται σε διαβούλευση για την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την απλοποίηση του θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης και την εισαγωγή ρυθμίσεων για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων.
Ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε επίσης και στην δημιουργία νομοθετικού πλαισίου για την μετατροπή συμβατικών οχημάτων που χρησιμοποιούν μόνο κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αμιγώς ηλεκτρικά, μια πρακτική που έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Το προφανές κέρδος για τους κατόχους παλαιών συμβατικών αυτοκινήτων ετών που αδυνατούν να αποκτήσουν ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο λόγω υψηλού κόστους, είναι η δυνατότητα που τούς δίνεται να κρατήσουν το όχημα τους και να το μετατρέψουν σε ηλεκτρικό με ένα σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Παράπλευρα οφέλη αυτής της πρακτικής είναι και οι νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται στον κλάδο συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων αλλά και η ευνοϊκότερη “μεταχείριση” που έχουν τα ηλεκτρικά αναφορικά με την φορολόγηση.
Μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός έκανε λόγο και για “την εισαγωγή ρυθμίσεων για την ανάπτυξη υποδομών υδρογονοκίνησης τόσο στον σιδηρόδρομο όσο και στα οδικά οχήματα”.