Τα πανέμορφα hi-tech αυτοκίνητα επιδόσεων που δημιουργούσε η Bugatti στις αρχές του προηγούμενου αιώνα ήταν η φυσική επιλογή για το γαλλικό… Top Gun εκείνης της εποχής. Albert Divo, Robert Benoist και Bartolomeo ‘Meo’ Costantini είναι χαρακτηριστικά ονόματα για την ιστορία της Bugatti που όχι μόνο οδηγούσαν τα μοντέλα της στους αγώνες ως εργοστασιακές συμμετοχές αλλά ήταν και πιλότοι της γαλλικής πολεμικής αεροπορίας.
Διαβάστε επίσης: Νέα Bugatti Bolide και… 0-500 χλμ./ώρα σε πόσο; (+video)
Ένα ακόμη όνομα που ξεχωρίζει ίσως ακόμη περισσότερο είναι εκείνο του Roland Garros (το όνομα του φέρει και το ομώνυμο στάδιο τένις στο Παρίσι, το οποίο φιλοξενεί το γαλλικό Open. Ο Γάλλος πιλότος και από τους πρωτοπόρους της αεροπορίας επί ευρωπαϊκού εδάφους είχε και αυτός στην κατοχή του μια ugatti Type 18, ως προσωπικό μέσο μετακίνησης “για να είναι το ίδιο γρήγορος στο έδαφος όσο και στον αέρα”, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Bugatti, Stephan Winkelmann.
Η σχέση της Bugatti με τους αιθέρες γιορτάζεται με τη δημιουργία της νέας έκδοσης Les Légendes du Ciel της Bugatti Chiron Sport με το όνομα της να μεταφράζεται κυριολεκτικά ως “Θρύλοι του Ουρανού” και την παραγωγή της να περιορίζεται σε 20 αντίτυπα με την τιμή προ φόρων για το καθένα να ανέρχεται στα 2,88 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης: Ρολόι μισού εκατομμυρίου με υπογραφή… Bugatti
Το σκούρο γκρι ματ χρώμα που βλέπετε στις φωτογραφίες, με την πλατιά λευκή λωρίδα να διατρέχει κεντρικά όλη τη Chiron Sport, προορίζεται αποκλειστικά για τη νέα “ουράνια” έκδοση και είναι παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιούνται στα αεροπλάνα της 10ετίας του ’20 του προηγούμενου αιώνα. Στα εμπρός φτερά βλέπουμε χειροποίητα γραφικά που θυμίζουν άμεσα το εμπρός μέρος εκείνων των αεροπλάνων, ενώ το εμπρός μέρος των μαρσπιέ είναι βαμμένο στα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Η σήματα κατατεθέν γρίλια της Chiron έχει μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα και έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο κομμένο με lazer. Παράλληλα το κάλυμμα του πανίσχυρου 16κύλινδρου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ οι απολήξεις της εξάτμισης είναι μαύρες ματ και έχουν φτιαχτεί από τρισδιάστατα εκτυπωμένο Inconel.
Η πάντα εντυπωσιακή καμπίνα της Chiron έχει ντυθεί για την περίσταση σχεδόν εξολοκλήρου με ανοιχτό καφέ δέρμα και είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες απο αλουμίνιο που έχουν κοπεί με διαμάντι αλλά και χειροποίητα γραφικά στα προσκέφαλα και φυσικά την απαραίτητο “ταμπελάκι” που υποδηλώνει το περιορισμένο της παραγωγής.
Αλλαγές μάλλον δεν χρειαζόταν να γίνουν στο μοτέρ των 8 λίτρων με τα τέσσερα turbos με την απόδοση να παραμένει στους 1.500 ίππους και τα 1.600 Nm που μπορούν να επιταχύνουν την Chiron Sport έως και τα 420 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής της.