Mitsubishi Lancer Evo: Επιστρέφει με μοτέρ που… διχάζει

Πολλά έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με την επιστροφή ή όχι του Mitsubishi Lancer Evo στην ενεργό δράση. Ας δούμε ποιο είναι το επικρατέστερο σενάριο.

Βρείτε μας στο


Η Mitsubishi μπορεί τελευταία να το έχει ρίξει στα SUV, φαίνεται όμως διατεθειμένη να επιστρέψει στις ρίζες της και να πλαισιώσει την γκάμα των μοντέλων της και με σπορ μοντέλο. Και αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Lancer Evo.

Το θρυλικό ιαπωνικό σεντάν μας συστήθηκε για πρώτη φορά το 1992, ως το μοντέλο που συνδύαζε τις επιδόσεις των supercars και την πρακτικότητα ενός τετράθυρου αυτοκινήτου. Πλέον και αρκετό καιρό μετά το τέλος της παραγωγής του, φήμες από την Ιαπωνία κάνουν λόγο για επιστροφή του αυτοκινήτου, με χείρα βοηθείας από την Renault.

Και αυτό η Mitsubishi πλέον αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας Renault-Nissan και έτσι θα έχει την βοήθεια των Γάλλων, καθώς φαίνεται πως οι τελευταίοι είναι διατεθειμένοι να του παραχωρήσουν το μοτέρ 2.0 λτ. της επόμενης γενιάς Renault Megane RS, το οποίο θα αποδίδει 350 ίππους περίπου και θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Φυσικά, αυτά τα νέα μπορεί αν μην αρέσουν στους φανατικούς της ιαπωνικής μάρκας, είναι όμως αναγκαίο να συμβεί μια τέτοια σύμπραξη, προκειμένου το Evo να βγει στην παραγωγή. Εξάλλου δεν θα πρέπει να ανησυχούν και τόσο, καθώς το αυτοκίνητο θα παραμείνει κοντά στις ρίζες του, αφού θα είναι 2.0 λτ. τούρμπο, ενώ η τετρακίνησή του θα είναι εξελιγμένη εξολοκλήρου από τη Mitsubishi.

Όσον αφορά την πλατφόρμα του, το μελλοντικό Mitsubishi Lancer Evo, αν τελικά πάρει το πράσινο φως για να ξεκινήσει η εξέλιξή του, θα βασιστεί σε μία παραλλαγή της πλατφόρμας CMF που έχει εξελιχτεί από την κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi.

Βέβαια πρέπει να τονίσουμε πως οι παραπάνω πληροφορίες όσο αξιόπιστες και αν είναι μπορεί να διαψευστούν από τις ίδιες τις εξελίξεις, αφού οι σχέσεις των Renault-Nissan δεν είναι και στο καλύτερο σημείο τους (πριν λίγο καιρό η Renault παραλίγο να πάρει διαζύγιο για να τα βρει με τον όμιλο FCA).

Πάντως, αξίζει να αναφέρουμε πως η αναβίωση του θρυλικού Mitsubishi Lancer Evo, αποτελεί προσωπικό στοίχημα του CEO της Mitsubishi Osamu Masuko.

Για την ιστορία να πούμε πως η παραγωγή του αυτοκινήτου σταμάτησε το 2017, ενώ πλέον το Lancer (όχι ως Evo φυσικά) διατίθεται στην Κίνα.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr