Morgan: Τέλος εποχής για το διάσημο πλαίσιο τύπου σκάλας (+video)

Έπειτα από οχτώ και πλέον δεκαετίες η Morgan αλλάζει σελίδα στην ιστορία της και καταργεί το διάσημο πλαίσιο τύπου σκάλας.

Βρείτε μας στο
Morgan


Το πλαίσιο τύπο σκάλας είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν τα μοντέλα της Morgan να ξεχωρίζουν μαζί φυσικά με την απόλυτα ρετρό σχεδίαση του. Οι Βρετανοί νιώθουν έτοιμοι για το επόμενο βήμα στη μακρόχρονη ιστορία τους και βάζουν οριστικό τέλος στην παραγωγή του πλαισίου τύπου σκάλας, το οποίο βρίσκεται στην παραγωγή από το 1936!

Σύμφωνα με τη Morgan το τελευταίο μοντέλο που θα φέρει το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι το επετειακό και περιορισμένης παραγωγής Plus 4. Η περιορισμένη παραγωγή του Plus 4 70th Edition έφτασε στο τέλος της μετά την επαναλειτουργία του βρετανικού εργοστασίου που είχε σταματήσει ελέω πανδημίας και το τελευταίο μοντέλο της σειράς έχει ήδη βρει το επόμενο σπίτι του.

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπο σκάλας της Morgan έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το 1936 στο Morgan 4-4, με τους Βρετανούς να το ονομάζουν έτσι αφού ήταν το πρώτο τους μοντέλο που έφερε ταυτόχρονα 4κύλινδρο μοτέρ αλλά και… 4 τροχούς! Πριν από αυτό όλα τα μοντέλα της ήταν τρίκυκλα, κάτι που ίσχυε από την ίδρυση της το 1909.

Το ατσάλινο σασί των Βρετανών βρέθηκε κάτω από το αμάξωμα σχεδόν όλων των μοντέλων τους (Plus 4, Plus 4 Plus, 1η γενιά Plus 8, 4 Seater, V6 Roadster και 4/4), έχοντας δεχτεί βέβαια κάθε φορά τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Με εξαίρεση τα Aero και το 2ης γενιάς Plus 8, κάθε 4ροδο Morgan που βρήκε από τις πύλες του βρετανικού εργοστασίου πριν από το 2019 έφερε αυτό το πλαίσιο. Σε αυτές τις 8 και πλέον δεκαετίες η συνολική παραγωγή ανήλθε στις 35.000 μονάδες.

Ο διάδοχος του διάσημου ατσάλινου πλαισίου για τη Morgan είναι η αλουμινένια πλατφόρμα CX-Generation που έκανε το ντεμπούτο της τον περασμένο Μάρτιο με την αποκάλυψη του νέου Plus Four.

Διαβάστε επίσης: Morgan Plus Four με “καρδιά” BMW 255 ίππων!

Το ατσάλινο πλαίσιο αποτελούσε τη βάση για τη Morgan για περισσότερες από οχτώ δεκαετίες…Ωστόσο με το ντεμπούτο της νέας μας πλατφόρμας CX-Generation, που θα βρίσκεται στη νέα επαναστατική σειρά 4τροχων μοντέλων μας, η ώρα να της πούμε “αντίο” έφτασε.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Steve Morris, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Morgan.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr