Νέα CBR600RR – Πότε αναμένεται στην ελληνική αγορά (+video)

Μετά από έξι χρόνια απουσίας από την ευρωπαϊκή γκάμα της Honda, η CBR600RR επιστρέφει ξανά ενισχύοντας εκ νέου τη σειρά σπορ μοτοσικλετών των Ιαπώνων.
Honda CBR600RR 2024

Η κατηγορία των SS600 είναι από τις πιο αγαπημένες ανάμεσα στους φίλους των δύο τροχών που αρέσκονται στη δυναμική οδήγηση ειδικά σε περιβάλλον πίστας και η Honda CBR600RR είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα της κατηγορίας που παραλίγο να εκλείψει αλλά πλέον δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

Διαβάστε επίσης -Honda: Νέα χρώματα και διάφανα πλαστικά για τη σειρά scooter SH

Η CBR600RR έχει χαράξει μια ένδοξη αγωνιστική πορεία, με πολυάριθμες νίκες και διακρίσεις. Από το 2003 έως το 2008 κέρδιζε σταθερά κάθε χρόνο το παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Super Sports, επίτευγμα που επανέλαβε το 2010, το 2012 και το 2014.

Θριάμβευσε στο Asia Road Racing από το 2012 έως το 2016 και ήταν νικήτρια του All-Japan Road Race στην κατηγορία ST600, από το 2003 έως το 2011 και στη συνέχεια το 2013, το 2014, το 2016 και το 2019. Επίσης, ο κινητήρας της έδινε ψυχή στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας μεταξύ 2010 και 2018.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Yamaha MT-09 (+video)

Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας MotoGP, η νέα CBR600RR παρουσιάζεται επίσης με βελτιωμένο εν σειρά 4κύλινδρο μοτέρ με απόδοση 121 ίππων στις 14.250 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 11.500 σ.α.λ..

Η δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χαρακτηρίζεται από ευκολία κατά το χειρισμό, άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης αλλά και σταθερότητα, χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών που συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, USD πιρούνι Showa Big Piston 41 χλστ., αμορτισέρ Showa με μοχλικό Pro-Link και φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια (winglets). Το βάρος της CBR600RR φτάνει τα 193 γεμάτα κιλά.

Το νέο ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της CBR600RR επωφελείται από μία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, όπως αυτή που εξοπλίζει τη CBR1000RR-R Fireblade.

Περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρονικό γκάζι πέντε Riding Modes, Cornering ABS, traction control εννέα σταδίων, Wheelie Control, Rear Lift Control και ενεργοποίηση φλας έκτακτης ανάγκης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σταμπιλιζατέρ, ο μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και το quickshifter περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό.

Τη διαχείριση όλων των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Cornering ABS, αναλαμβάνει μια Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, γνωστή από τη CBR1000RR-R Fireblade. Υπάρχουν 3 default προφίλ οδήγησης, καθώς και δύο modes User με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Engine Power), του φρένου του κινητήρα (Engine Brake), του HSTC και του Wheelie Control.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα