Νέα έκδοση Ford Fiesta ST Edition, έτοιμη για στροφιλίκι

Για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας η Ford παρουσίασε μια νέα έκδοση ST για το Fiestα με έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά.

Βρείτε μας στο
20202 Ford Fiest ST Edition

Το νέο Ford Fiesta ST Edition που προς το παρόν τουλάχιστον δεν προορίζεται για αγορές εκτός Μεγάλης Βρετανίας, αν και δεν θα ήταν δύσκολο να “μεταναστεύσει” και αλλού, ξεχωρίζει για το αποκλειστικό μπλε χρώμα του και είναι διαθέσιμο μόνο με το τρίθυρο αμάξωμα.

Πέρα από το έντονο μπλε χρώμα του το Fiesta ST Edition φέρει εξωτερικές λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τα σήματα ST, ενώ σε μαύρο γυαλιστερό είναι και οι αλουμινένιες ζάντες.

Στο εσωτερικό βλέπουμε το σπορ τιμόνι που προέρχεται από τη Ford Performance και φέρει κουμπί που ενεργοποιεί τη λειτουργία Sport. βλέπουμε επίσης και λεπτομέρειες και φιλέτα με carbon look εμφάνιση, μπλε ραφές για τα καθίσματα και λοιπές επενδύσεις.

Το πιο σημαντικό στοιχείο βέβαια για αυτό το Fiesta είναι η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που φέρει που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει και να την ρυθμίσει ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Σύμφωνα με τη Ford στη βελτιωμένη συμπεριφορά συμβάλλουν και οι νέες αλουμινένιες ζάντες των 18 ιντσών που μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά δύο κιλά έκαστη έναντι των στάνταρ και αφήνουν ελατήρια και αμορτισέρ να κάνουν τη δουλειά τους πιο αποδοτικά. Το ύψος παρουσιάζεται μειωμένο κατά 15 και 10 χλστ. αντίστοιχα και μπορεί να ρυθμιστεί και αυτό. Παράλληλα η απόσβεση των αμορτισέρ ρυθμίζεται σε 12 θέσεις και η επαναφορά σε 16 θέσεις.

Στον εμπρός άξονα βλέπουμε επίσης και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife το οποίο συνεργάζεται αγαστά με το ηλεκτρονικό σύστημα Torque Vectoring Control και βελτιώνει ακόμη περισσότερο τα επίπεδα πρόσφυσης.

Στα του κινητήρα το μοτέρ των 1,5 λίτρων εξακολουθεί να αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής στις 6.000 και 1.600-4.000 σ.α.λ. με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 6,5 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 230 χλμ./ώρα.

Η νέα έκδοση του Ford Fiesta θα παραχθεί στον περιορισμένο αριθμό των 300 μονάδων με την τιμή του να ανέρχεται στα 29.800 ευρώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr