Νέα γενιά Ducati Scrambler (+video)

Με πολλές αλλά διακριτικές αλλαγές η νέα γενιά Ducati Scrambler είναι γεγονός, παρουσιάζεται βελτιωμένη σε πολλούς τομείς, αλλά διατηρεί το γνώριμο ρετρό στιλ της.
Νέα γενιά Ducati Scrambler 2022

Με περισσότερες από 100.000 πωλήσεις η ρετρό αισθητικής Ducati Scrambler είναι μια πραγματική εμπορική επιτυχία για την ιταλική εταιρεία και η νέα δεύτερη γενιά έρχεται να χτίσει πάνω σε αυτή την επιτυχία φέρνοντας πολλές σημαντικές αλλαγές.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Ducati Diavel V4 λέει αντίο στον V2

Οι αλλαγές μπορεί να είναι πολλές, η αισθητική ωστόσο του νέο Scrambler δεν διαφέρει πολύ από εκείνη του προκάτοχου μοντέλου διατηρώντας δικαίως όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν το πρώτο σύγχρονο Scrambler της ιταλικής εταιρείας best seller.

Ο νέο στρογγυλός προβολέας είναι πλέον full LED και το μαύρο χαρακτηριστικό “X” βρίσκεται πλέον πάνω από το κάλυμμα δίνοντας ακόμη περισσότερο στιλ. Διαφορετική είναι και η σχεδιασ του πίσω φωτιστικού σώματος ενώ και αυτό είναι LED όπως και τα φλας.

Το ατσάλινο ρεζερβουάρ έχει ανασχεδιαστεί και φέρει ανταλλάξιμα πλαϊνά καλύμματα για να προσαρμόζεται στην αισθητική του αναβάτη ή της εκάστοτε έκδοσης, ενώ νέα είναι και η έγχρωμη TFT οθόνη πληροφοριών με διαγώνιο στις 4,3 ίντσες.

Διαβάστε επίσης: Πόσα θα δίνατε για μια συλλεκτική MV Agusta F4 750 Senna;

Σημαντικές είναι οι αλλαγές και στα ενδότερα του Scrambler, το οποίο απέκτησε νέο πλαίσιο και ψαλίδι με το αμορτισέρ να έρχεται πιο κοντά στο κέντρο, έναντι του παράκεντρα τοποθετημένου αμορτισέρ της πρώτης γενιάς. Το νέο πλαίσιο και ψαλίδι μείωσαν το βάρος κατά τέσσερα κιλά σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, ενώ πλέον το υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο.

Ο αερόψυκτος κινητήρας με το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης για της βαλβίδες του έχει δεχτεί επίσης μικρές βελτιώσεις που οδήγησαν παράλληλα στη μείωση του βάρους κατά 2,5 κιλά. Ο συμπλέκτης είναι νέος και πολύδισκος, το γκάζι έγινε ride-by-wire, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο κιβώτιο με στόχο τη μεγαλύτερη ευκολία και ακρίβεια στις αλλαγές των ταχυτήτων.

Χάρη στο νέο ηλεκτρονικό γκάζι στον εξοπλισμό ασφάλειας προστέθηκε και οτ traction control με τον αναβάτη να έχει πλέον στη διάθεσή του δύο προγράμματα λειτουργίας για τον αερόψυκτο V2 κινητήρα των 73 ίππων, το Road και το Wet. Στο προαιρετικό εξοπλισμό προστέθηκε επίσης και το quickshifter που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Η νέα γενιά Scrambler θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε τρεις διαφορετικής αισθητικές προσέγγισης εκδόσεις τις Icon, Full Throttle και Nightshift με την τελευταία να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της, ενώ η ιταλική εταιρεία έχει φροντίσει για μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ που επιτρέπουν την περαιτέρω εξατομίκευσή τους από τον αναβάτη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Με το νέο Aprilia SR GT 400 σε ρόλο πρωταγωνιστή το Piaggio Group έδειξε τα νέα μοντέλα και εκδόσεις στη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας στο Μιλάνο....
Με όφελος που φτάνει έως και τα 1.500 ευρώ, η Piaggio Hellas ανακοίνωσε Black Friday προσφορές, οι οποίες θα ισχύουν έως και το τέλος του...
Ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης συμμετείχε στο πρωτάθλημα BMU ταχύτητας μοτοσυκλετών και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα 600 κυβικών και κατάφερε να στεφτεί πρωταθλητής, όντας μάλιστα ο νεότερος...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής