H Mercedes GLC αποτελεί εδώ και αρκετό καιρό το παγκόσμιο best seller της γερμανικής εταιρείας. Το ίδιο ίσχυε και στο πρώτο εξάμηνο του 2025, όπως γνωστοποίησε πρόσφατα η εταιρεία. Τώρα, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη της νέας γενιάς, η οποία για πρώτη φορά κάνει το επίσημο ντεμπούτο της με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στην έκθεση IAA MOBILITY 2025 στο Μόναχο.
Δείτε επίσης: Αυτή είναι η πρώτη BMW της νέας εποχής – Κερδίζει 372 χλμ. αυτονομίας σε 10 λεπτά
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το εντυπωσιακό SUV απέκτησε για πρώτη φορά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. “Πρωταγωνιστής” είναι η νέα φωτιζόμενη μάσκα στο εμπρός τμήμα, ενώ εντελώς ανασχεδιασμένα είναι τα φωτιστικά σώματα. Μάλιστα, στο πίσω τμήμα, η LED λωρίδα διατρέχει όλο το αμάξωμα κατά πλάτος. Περνώντας στο εσωτερικό, γίνεται αντιληπτή η διεύρυνση των διαστάσεων στην καμπίνα, με τους χώρους να είναι βελτιωμένοι, ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Αναφορικά με τον όγκο των αποσκευών, να αναφέρουμε ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση προσφέρει 570 λίτρα για πορτμπαγκάζ, ενώ υπάρχει επιπλέον χώρος στο εμπρός τμήμα (frunk), το οποίο αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 128 λίτρων.

Το “αστέρι” με τη μεγαλύτερη οθόνη
Η νέα Mercedes GLC έχει στο ταμπλό της τη μεγαλύτερη οθόνη που έχουν τοποθετήσει ποτέ οι Γερμανοί σε μοντέλο τους, με διαγώνιο που φτάνει από άκρη σε άκρη τις 39,1 ίντσες, ή αν προτιμάτε τα 99,3 εκατοστά. Η νέα MBUX Hyperscreen αφής εκτείνεται σε όλο το πάνω μέρος του ταμπλό, από την μία κολόνα έως την άλλη και για το σύστημα πολυμέσων αξιοποιεί το λειτουργικό MB.OS που έχει εξελίξει η Mercedes.

Συνδυαστική ισχύς 489 ίππων
Η έκδοση που κάνει ντεμπούτο στη νέα GLC είναι η 400 4MATIC, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα και συνδυαστική ισχύ 489 ίππων. Η υλοποίηση έχει γίνει σε αρχιτεκτονική 800V, ενώ την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότητας 94 kWh. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία βάσει WLTP ορίζεται στα 713 χλμ. Όσο για τη φόρτιση, η μέγιστη ισχύς αγγίζει τα 330 kW, γεγονός που επιτρέπει ανάκτηση αυτονομίας 303 χλμ. μέσα σε δέκα λεπτά. Οι σύγχρονες τεχνολογίες δεν σταματούν εκεί, μιας και το γερμανικό μοντέλο διαθέτει αερανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 2.400 κιλά.

Ανάκτηση ενέργειας με ισχύ… 300 kW!
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο της νέας Mercedes GLC είναι η εντυπωσιακή απόδοση του συστήματος ανάκτησης, με την ισχύ που μπορεί να επιστρέψει στην μπαταρία να αγγίζει τα 300 kW. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα επίπεδα ανάκτησης:
D- (μέγιστο επίπεδο ανάκτησης), D (τυπική ανάκτηση), D+ (χωρίς ανάκτηση) και D Auto (έξυπνη ανάκτηση).