Το Jeep Compass, το C-SUV της γκάμας, αποκαλύφθηκε και για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό. Μάλιστα, στην κορυφαία του, τετρακίνητη έκδοση, η μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 375 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά, αλλά και να δούμε τα διαθέσιμα συστήματα κίνησης.
Δείτε επίσης: Πιο εύκολη η απόκτηση του best seller της Audi – Τι ισχύει μέχρι τις 31/12
Οι αναλογίες του αμαξώματος ασπάζονται στο έπακρο την ταυτότητα της μάρκας, με συνολικό μήκος στα 4,55 m και την αεροδυναμική να είναι κορυφαία. Όλα τα συστήματα και τα υποσυστήματα είναι μελετημένα για να αποδίδουν τέλεια ακόμα και κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για να συνδυάζει άψογα τα δυναμικά χαρακτηριστικά με την άνεση. Έτσι, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 200 χλστ. συνοδεύεται από κορυφαίο κράτημα. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Compass οι κινήσεις του αμαξώματος στον κατακόρυφο άξονα είναι 15% πιο ομαλές, ενώ οι κλίσεις στις στροφές έχουν περιοριστεί κατά 20% δίνοντας ακόμα πιο σταθερό πάτημα.

Υβριδικό με 145 ίππους στη βασική έκδοση
Η γκάμα του νέου Jeep Compass θα είναι παραπάνω από πλήρης, δίνοντας σε κάθε οδηγό την ελευθερία να επιλέξει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων, αποδοτικότητας και απόλαυσης. Αρχικά θα περιλαμβάνει την 1.2 e-Hybrid έκδοση που αποδίδει 145 ίππους και έχει συνολική αυτονομία έως 970 χλμ., παράλληλα με μια πλήρως ηλεκτρική με 213 ίππους και αυτονομία 500 χλμ.

Η καμπίνα είναι σχεδιασμένη για κορυφαία πρακτικότητα, δίνοντας παράλληλα στον οδηγό και τους επιβάτες μια έξυπνη, διαισθητική και συνδεδεμένη εμπειρία. Ο διαθέσιμος χώρος είναι πολύ γενναιόδωρος, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν επιπλέον 20 χιλιοστά για τα γόνατα σε σχέση με το προηγούμενο Compass και χώρο αποσκευών 550 λτ. Ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος στο εμπρός μέρος της καμπίνας φτάνει τα 34 λτ. και χωράει όλα τα καθημερινά αντικείμενα.

Πέντε λειτουργίες: Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και EV
Το Selec-Terrain αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Compass. Εκτός από τα γραφικά στον πίνακα οργάνων και τον εσωτερικό φωτισμό, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους λειτουργίας των ηλεκτρονικών και μηχανικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πέντε λειτουργίες: Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και EV (ανάλογα με την έκδοση), οι οποίες διαφοροποιούν τα δεδομένα στον ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας και της πρόσφυσης, καθώς και στη διαχείριση του κινητήρα και των φρένων, ώστε σε κάθε περίπτωση ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα να είναι μέγιστες.
Το ταμπλό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και οθόνη 16” για το σύστημα infotainment, με Head-Up Display που προβάλει κάθε σημαντικό δεδομένο χωρίς να απαιτείται από τον οδηγό να παίρνει το βλέμμα από το δρόμο. Ακόμη και τα χειριστήρια του τιμονιού έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη απλότητα, επιτρέποντας στον οδηγό να διαχειρίζεται πολλές λειτουργίες εύκολα και με ασφάλεια.