Νέα McLaren 620R, η κορυφαία της Sports Series με 620 ίππους

Η McLaren παρουσίασε επίσημα την 620R το νέο της κορυφαίο μοντέλο της σειράς Sports Series που αποτελεί την έκδοση δρόμου της αγωνιστικής GT4.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 McLaren 620R

Σύμφωνα με την McLaren, η 620R είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία του που φέρει τέτοια αγωνιστικά γονίδια και είναι την ίδια στιγμή νόμιμο για οδήγηση σε δημόσιο δρόμο.

Για να δημιουργήσει το νέο της υπευαυτοκίνητο η βρετανική εταιρία χρησιμοποίησε ως βάση την 570S GT4 και η παραγωγή της θα περιοριστεί στις 350 μονάδες. Η νέα McLaren 620R αποδίδει, όπως υπονοεί και το όνομά της 620 ίππους και 620 Nm ροπής από το V8 μοτέρ με τα δύο turbo χωρητικότητας 3,8 λίτρων. Για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, με τα 400 μέτρα από στάση να απαιτούν μόλις 10,5 δεύτερα κα ιτην τελική να ανέρχεται στα 322 χλμ./ώρα. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις ακινητοποπίησης με τα 200-0 χλμ./ώρα να απαιτούν μόλις 115 μέτρα που περιορίζονται στα 29,2 μέτρα για την διαδικασία των 100-0 χλμ./ώρα.


Για να πετύχει αυτές τις τιμές επιβράδυνσης η 620R φέρει κεραμικούς δίσκους με ανθρακονήματα με διαστάσεις 390 και 380 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίοι συνεργάζονται με σφυρήλατες δαγκάνες από αλουμίνιο. Το όλο πακέτο προσφέρει σύμφωνα με τους Βρετανούς βελτιωμένη αίσθηση στο πεντάλ αλλά και σημανιτκά υψηλότερη αντοχή στη σκληρή χρήση που επιβάλλει η οδήγηση σε πίστα.

Στην ανάρτηση έχουν πραγματοποιηθεί ανάλογες τροποποιήσεις με πιο σφιχτές αντιστρεπτικές και ελατήρια για τα αμορτισέρ σε σχέση με άλλα μοντέλα της σειράς Sports. Διαφορετικές είναι και οι βάσεις με το ατσάλι να έχει πάρει τη θέση του καουτσούκ, κάιτ που βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός ειδικά από το τιμόνι. Τα αμορτισέρ παράλληλα ρυθμίζονται ως προς την απόσβεση και τη συμπίεση σε 32 διαφορετικές θέσεις, για να βρείτε το σωστό set up για την πίστα που επισκέπτεστε.

Την απόδοση της ανάρτησης αλλά και των φρένων έρχονται να αναδείξουν σε περιβάλλον πίστας και τα full slick ελαστικά της Pirelli που μπορεί να τοποθετήσει ο ενδιαφερόμενος, ειδικά εξελιγμένα από την ιταλική εταιρία για την McLaren, τα οποία αυξάνουν την επιφάνεια επαφής με την άσφλατο κατά 8% έναντι των ελαστικών που φέρει στάνταρ το υπεραυτοκίνητο. Σύμφωνα με την εταιρία, αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα υπεραυτοκίνητο με διαστάσεις τροχών στις 19 και 20 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα δεν χρειάζεται ειδικές ρυθμίσεις όταν αλλάζει τα ελατικά του από συμβατικά σε slick.

Εκτός από τον κινητήρα, από την αγωνιστική 570Σ GT4 έρχεται και η τεράστια ανθρακονημάτηνη αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία ρυθμίζεται σε κλίση και και “κάθεται” 32 εκαστοστά ψηλότερα, για να εκμεταλλεύεται την πιο καθαρή ροή του αέρα σε αυτή την περιοχή. Στην πιο πειθετική της ρύθμισης από πλευράς κλίσης μπορεί να παράγει 185 κιλά κάθετης δύναμης σε ταχύτητα της τάξης των 250 χλμ./ώρα. ανασχεδιαμένα παρουσιάζονται, ο εμπρός προφυλακτήρας, το splitter αλλά και το καπό και προσφέρουν άλλα 65 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης στο εμπρός μέρος.

Στο εσωτερικό έχουν αφαιρεθεί όλα εκείνα που δεν θεωρούνται απαραίτητα και μαζί με αυτά την.. έξοδο είδαν τόσο το ντουλαπάκι όσο και τα πατάκια. Μην αναζητήσετε μουσική, πλοήγηση ή κλιματιστικό, δεν πρόκειται να βρείτε στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε αυτόν ωστόσο περιλαμβάνονται τα ανθρακονημάτινα καθίσματα με τις ζώνης έξι σημείων αλλά και το σύστημα τηλεμετρίας της McLaren για να καταγράφετε τα δεδομένα από το γυρολόγιό σας και να τα βλέπετε στην κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 7 ιντσών.

Η τιμή της 620R ανέρχεται στην αγορά της Μ.Βρετανίας σχεδόν στα 300.000 ευρώ μαζί με τους φόρους. Για τις ευρωπαϊκές αγορές στην τιμή περιλαμβάνεται και μια επίσκεψη σε πίστα μέσω του προγράμματος Pure McLaren Track Day, υπό την καθοδήγηση έμπειρου εκπαιδευτή.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]