Η νέα Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ φέρει τον 4κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα της γερμανικής εταιρίας, που συναρμολογείται εξολοκλήρου με το χέρι και θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την S με μέγιστη ισχύ 387 και 421 ίππους αντίστοιχα.
Ο ισχυρότερος δίλιτρος κινητήρας που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ευρεία παραγωγή αύξησε την ισχύ του κατά 40 ίππους σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του, ενώ αυξημένη κατά 25 Nm παρουσιάζεται και η ροπή στα 500 Nm συνολικά, τα οποία είναι διαθέσιμα μεταξύ 5.000-5.250 σ.α.λ. Στην στάνταρ έκδοση η ισχύς των 387 ίππων συνοδεύεται από 480 Nm στις 4.750-5.000 σ.α.λ.
Στον τομέα των επιδόσεων η στάνταρ έκδοση χρειάζεται 4,4 δευτερόλεπτα για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την S να απαιτεί ένα δέκατο λιγότερο στα 4,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ανέρχεται στα ηλεκτρονικά περιορισμένα 250 χλμ./ώρα για την βασική έκδοση που ανεβαίνουν στα 270 χλμ./ώρα για την έκδοση S. Η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων με την 4κίνηση της GLA να επωφελείται από το σύστημα Torque Control της AMG που μοιράζει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων αλλά και ξεχωριστά σε καθένα από τους πίσω τροχούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και “RACE”) που επηρεάζουν και τα χαρακτηριστικά απόδοσης της 4κίνησης.
Η ανάρτηση της νέας GLA 45 4MATIC+ φέρει επίσης την υπογραφή της AMG με ελατήρια και αμορτισέρ ειδικά για αυτή την έκδοση, με τους Γερμανούς να δηλώνουν παράλληλα ότι έχουν βελτιώσει τα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όπως επίσης και την πρόσφυση. Μάλιστα, τα ψαλίδια μπροστά είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου κάτι που μειώνει το βάρος, ενώ βελτιώνει την ακρίβεια αλλά και την συνολική ποιότητα λειτουργίας της ανάρτησης. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (Comfort, Sport και Sport+) που φροντίζουν για την άνεση ή για την απόδοση, ανάλογα με τις προτιμήσεις.
Στο ύψος των περιστάσεων φέρεται να βρίσκεται και το σύστημα πέδησης. Η στάνταρ έκδοση φέρει μονομπλόκ 4πίστονες δαγκάνες και δίσκους 350 χλστ. εμπρός με την S να χρησιμοποιεί δαγκάνες έξι εμβόλων και δίσκους 360 χλστ. Πίσω και στις δύο περιπτώσεις βλέπουμε δαγκάνα με ένα πιστόνι και δίσκους 330 χλστ. ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι εμπρός δαγκάνες είναι ακτινικής τοποθέτησης, κάτι που βλέπουμε συνήθως στους αγώνες και ακόμη περισσότερο στις μοτοσυκλέτες, ειδικά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Η GLA 45 4MATIC+ φέρει ενισχύσεις και στο αμάξωμα της για να ανταπεξέλθει τόσο στην αυξημένη ισχύ του κινητήρα όσο και στις νέες απαιτήσεις που προκύπτουν από τη βελτιωμένη ανάρτηση και τα φρένα.
Έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων της GLA η πανίσχυρη 45 ξεχωρίζει από τους τονισμένους θόλους των τροχών της, τη εμπρός γρίλια της AMG, αλλά και την πιο δυναμική σχεδίαση του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν επίσης οι μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης και τον αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ ανάλογες περιποιήσεις έχει δεχτεί και το εσωτερικό του γερμανικού SUV με σπορ σχεδίασης καθίσματα και λεπτομέρειες σε κίτρινο χρώμα που κάνουν τη διαφορά.