Νέα Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé με EQ Boost

Πιο "καθαρή" και πιο ισχυρή από ποτέ παρουσιάζεται η νέα Mercedes-AMG GLE 63 Coupe που φέρει πλέον και ήπιο υβριδικό σύστημα. Δύο εκδόσεις έως 621 ίππους.
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé

H νέα Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé ακολουθεί στα χνάρια της GLE 63 και συνδυάζει το coupe αμάξωμα της με κορυφαίες επιδόσεις αλλά και το σύστημα EQ Boost.

Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Mercedes GLE Coupe εδώ.

Και οι δύο εκδόσεις της GLE 63 4MATIC+ Coupé, “στάνταρ” και S, κινούνται από τον ίδιο πανίσχυρο V8 κινητήρα των τεσσάρων λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίος επωφελείται από την ενσωματωμένη γεννήτρια-μοτέρ EQ Boost που αποδίδει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Στη στάνταρ έκδοση η απόδοση ανέρχεται στους 571 ίππους, ενώ στην έκδοση S ο πήχης ανεβαίνει ακόμη ψηλότερα στους 612 ίππους με το μοτέρ να φέρει και σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων του όταν ο οδηγός δεν απαιτεί μεγάλα ποσά ισχύος. Η ροπή ανέρχεται στην πρώτη περίπτωση στα 750 Nm στις 2.250-5.000 σ.α.λ. και στη δεύτερη στα 850 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Στις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε τέσσερα δευτερόλεπτα για την στάνταρ και 3,8 για την “S” με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και 280 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Το ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια προσθέτει στα παραπάνω νούμερα τα δικά του, φροντίζει για την τροφοδοσία με ρεύμα του ηλεκτρικού κυκλώματος των 48V,ενώ αναλαμβάνει και την εκκίνηση του κινητήρα, όταν απενεργοποιείται στο φανάρι. Διαφορές σε αυτό το κομμάτι μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζονται και στις ενεργές βάσεις κινητήρα της έκδοσης S που μαλακώνουν και σκληραίνουν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.

Στον τομέα των φρένων η νέα GLE 63 Coupe φέρει τεράστιους δίσκους διαμέτρου 400 χλστ. και δαγκάνες έξι εμβόλων εμπρός και δίσκους 370 χλστ. με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω, οι οποίες είναι κόκκινες στην έκδοση S και γκρι στην στάνταρ έκδοση. Προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμοι και κεραμικοί δίσκοι που μειώνουν το βάρος και αυξάνουν τα επίπεδα αντοχής στην σκληρή χρήση.

Μέσω του Dynamic Select ο οδηγός έχει έξι συνολικά προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport, Sport+, Individual,Trail και Sand) που γίνονται επτά στην “S” με την προσθήκη και του προγράμματος Race. Τα προγράμματα αυτά αλλάζουν, ανάλογα με τις ανάγκες, μια σειρά από παραμέτρους όπως είναι η απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, το set up της AMG Ride Control+ αερανάρτησης που ρυθμίζεται και σε ύψος, αλλά και την απόκριση του τιμονιού. Υπάρχει παράλληλα και δυνατότητα εξατομίκευσης αλλά και χειροκίνητος έλεγχος του αυτόματου AMG Speedshift TCT κιβωτίου των εννέα σχέσεων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Mercedes-Benz κάνει πιο προσιτή από ποτέ την απόκτηση της κορυφαίας GLA, προσφέροντας ειδική έκπτωση και ευέλικτο πρόγραμμα χρηματοδότησης με δόσεις από 299 ευρώ....
Ο οργανισμός Euro NCAP δημοσίευσε νέο κύκλο δοκιμών και αυτό είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο! Δείτε το video με συγκρούσεις......
Η Mercedes δημιουργεί την ψηφιακή εμπειρία αγοράς, προσφέροντας διαφάνεια, ταχύτητα και πραγματικό οικονομικό όφελος σε όσους κάνουν το επόμενο βήμα με ένα κλικ!...
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Ένα SUV που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα προσφέροντας 7θέσια διάταξη στο εσωτερικό! Δείτε τη νέα γενιά της Mercedes GLB......
Είναι ήδη διαθέσιμη ως ηλεκτρική και σύντομα θα προσφέρεται και ως "ανοιχτή"! Δείτε τις πρώτες εικόνες της Mercedes G-Class Cabriolet......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται