Νέα Mercedes C-Class: Αποκάλυψη της νέας… “baby S-Class” (+video)

Η Meredes προχώρησε στην αποκάλυψη της νέας C-Class με έντονες επιρροές από τη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρίας S-Class.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέα Mercedes C-Class 2021

Η Mercedes C-Class φτάνει αισίως στην πέμπτη γενιά της, 28 χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης. Αναμενόμενα για μοντέλο της γερμανικής εταιρίας παρουσιάζεται πιο προηγμένη από ποτέ έχοντας παράλληλα επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την κορυφαία και επίσης νέα S-Class. Με τη νέα C-Class οι Γερμανοί θέλουν να… ανακατέψουν εκ νόυ την τράπουλα στα premium “μικρομεσαία” μοντέλα ποντάροντας πολλά σε ένα από τα ισχυρότερα εμπορικά τους “χαρτιά”. Χαρακτηριστικά αναφέρω πως η C-Class είναι το μοντέλο με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων για τη Mercedes την τελευταία 10ετία σε όλο τον κόσμο, ενώ η απερχόμενη γενιά έχε πουλήσει περισσότερα από 2,5 εκατ. μονάδες από τον 2014 που παρουσιάστηκε.

Σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε σήμερα οι σχεδιαστικές αλλαγές δεν είναι ριζικές με τους ανθρώπους της Mercedes να ποιούν σοφά και να επιλέγουν τον δρόμο της εξέλιξης. To αμάξωμα χαρακτηρίζεται από κομψό δυναμισμό από όποια μεριά και αν το κοιτάξει κανείς, ο οποίος πηγάζει από τις απαλές καμπύλες και τις αρμονικές αναλογίες της νέας γενιάς που θα παράγεται τόσο στον υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Mercedes στη Βρέμη της Γερμανίας, όσο και στα εργοστάσια της στην Κίνα (Πεκίνο) αλλά και τη Νότια Αφρική.

Με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερους χώρους για όλους τους επιβαίνοντες της η νέα C-Class παρουσιάζεται ελαφρώς μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις της έναντι της υπάρχουσας γενιάς πλην του ύψους. Το μήκος της σεντάν φτάνει πλέον στα 4.751 χλστ. (+65 χλστ.), το πλάτος της έχει κερδίσει 10 χλστ. στα 1.820, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 9 χλστ. στα 1.438. Ελαφρώς μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο στα 2.865 χλστ. έναντι 2.840, ενώ προς βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς σημαντικά αυξημένα παρουσιάζονται τα μετατρόχια με το εμπρός να έχει αυξηθεί κατά 19 χλστ. στα 1.582 και το πίσω να έχει “κερδίσει” 48 ολόκληρα χλστ. και να φτάνει πλέον στα 1.594 χλστ. Έτσι και παρά το μικρότερο ύψος, οι χώροι τόσο για τα γόνατα όσο και για τα κεφάλια των πίσω έχουν αυξηθεί ελαφρώς ενώ αμετάβλητος παραμένει ο χώρος των αποσκευών στα πολύ λογικά 455 λίτρα, ενώ αμετάβλητος παραμένει και ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας που φτάνει μόλις στο 0,24.


Μια… υπό κλίμακα S-Class βλέπουμε και στην καμπίνα της νέας C-Class με ένα μίνιμαλ σχεδίασης ταμπλό που την κάνει να ξεχωρίζει. Ο οδηγός έχει μπροστά του μια υψηλής ευκρίνειας LCD οθόνη με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες, ενώ προαιρετικά μπορεί να την αναβαθμίσει στις 12,3 ίντσες. Highlight βέβαια αποτελεί η επίσης μεγάλη οθόνη για το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων MBUX (επίσης απο την S-Class) σε κάθετη διάταξη, η οποία και καταλαμβάνει το μέγαλύτερο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Η οθόνη που είναι ελαφρώς σταμμένη προς την πλευρά του οδηγού έχει διαγώνιο 9,5 ίντσες με μία ακόμη μεγαλύτερη στις 11,9 ίντσες να είναι διαθέσιμη ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Και οι δύο οθόνες μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο προβολής των πληροφοριών και των γραφικών τους μέσα από τις τρεις διαθέσιμες επιλοεγές για τα γραφικά Discreet, Sporty και Classic και άλλες τρεις Navigation, Assistance και Service που αφορούν τη λειτουργικότητα τους.

Η νέα γενιά του MBUX δεν δίνει μόνο τη δυνατότητα απομακρυσμένων εντολών και επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και C-Class αλλά και τη δυνατότητα του μοντέλου των Γερμανών να ελέγχει “έξυπνα” σπιτιά μέσω της τεχνολγίας “Smart Home”! Μπορεί δηλαδή να ανάβει και να σβήνει ηλεκτρικές συσκευές που έχετε στο σπίτι σας (π.χ. τον κλιματισμό και τον φωτισμό) μέσω φυσικά φωνητικών εντολών με τους Γερμανούς να δηλώνουν πως ήδη έχουν προχωρήσει σε αντίστοιχες συμφωνίες με τις Bosch και Samsung. Από ό,τι καταλαβαίνουμε έπεται κα συνέχεια. Για να φτάσετε πιο γρήγορα στις εξατομικευμένς ρυθμίσεις του MBUX στην κεντρική κονσόλα της νέας C-Class θα βρείτε και scanner για το δακτυλικό σας αποτύπωμα! Από τον εξοπλισμό δεν λείπει ούτε ένα προηγμένο HUD που προβάλλει εικόνα στο παρμπρίζ.

Αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα, όλες οι νέες C-Class προσφέρονται είτε ως ήπια υβριδικές, είτε ως plug-in υβριδικές θέτοντας νέα στάνταρ ηλεκτρικής αυτονομίας στη δεύτερη περίπτωση. Όλα τα μοτέρ εσωτερικής καύσης βενζίνης και πετρελαίου είναι 4κύλινδρα και το ήπια υβριδικό σύστημα είναι 48 Volt. με το ηλεκτρικό μοτέρ γεννήτρια να μπορεί να προσφέρει έως και 20 επιπλέον ίππους υποβοηθώντας τα θερμικά μοτέρ στις επιδόσεις, ενώ φέρει και λειτουργία coasting που σβήνει εντελώς τον θερμικό κινητήρα εν κινήσει για μείωση της κατανάλωσης. Παράλληλα όλα συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο G-Tronic των εννέα σχέσεων με την C-Class να αποχαιρετά τα μηχανικά. Η κίνηση φτάνει στους πίσω ή στους τέσσερις τροχούς μέσω του βελτιωμένου 4Matic συστήματος 4κίνησης των Γερμανών, το οποίο είναι ελαφρύτερο σε σχέση με ο προηγούμενο.

Στη “βάση” των κινητήρων βλέπουμε τον turbo των 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, με την ισχυρότερο έκδοση των 204 ίππων να ακολουθεί, διαθέσιμη και ως 4κίνητη. Έπεται δίλιτρος turbo των 258 ίππων και 400 Nm ροπής, ενώ διαθέσιμος είναι και ο δίλιτρος diesel σε δύο εκδόσεις με 200 και 265 ίππους και ροπή 440 και 550 Nm αντίστοιχα.

Φυσικά μεγάλο ενδιαφέρον έχουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες προσφέρουν για πρώτη φορά στην κατηγορία, ίσως και μεταξύ όλων των plug-in μοντέλων ανεξαρτήτως κατηγορίας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP! Φέρουν νέες μπαταρίες ιόντων λιθίου 4ης γενιάς της Mercedes, οι οποίες έχουν εξελιχθεί in house από τους Γερμανούς και έχουν χωρητικότητα 25,4 kWh.

Στις plug-in υβριδικές C-Class ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 129 ίππους και 440 Nm ροπής με τις συνδυαστική απόδοση να ξεκινά από τους 200 ίππους και τα 320 Nm ροπής. Περισσότερα στοιχεία γι’ αυτές θα έχουμε λογικά σύντομα.

Στην περαιτέρω βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς συμβάλλει και η νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια για τους εμπρός τροχούς και για τον πίσω άξονα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση αλλά και σπορ ανάρτηση. Στις Plug-in υβριδικές εκδόσεις τόσο η sedan όσο και η station wagon φέρουν αερανάρτηση για τους πίσω τροχούς τους.

Πολλά είναι τα στοιχεία που κάνουν τη νέα C-Class να ξεχωρίζει στο τεχνολογικό κομμάτι και μας έρχονται απευθείας από τη ναυαρχίδα S-Class. Ένα από αυτά είναι το προαιρετικό καινοτόμο σύστημα LED προβολέων “Digital Light” που μπορεί ακόμη και να προβάλει γραμμές στο οδόστρωμα για να βοηθήσει τον οδηγό να καταλάβει τα όρια του δρόμου σε σχέση με το μέγεθος της C-Class.

Αναβαθμίσεις βλέπουμε και σε άλλα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Για παράδειγμα το ενεργό cruise control έχει βελτιώσει την ικανότητα του να ανιχνεύει σταματημένα αυτοκίνητα στο δρόμο, κάτι που πλέον κάνει με ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα (60 χλμ./ώρα πριν), ενώ το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας λειτουργεί έως το 210 χλμ./ώρα και χάρη στην κάμερα των 360 μοιρών ενισχύει την ικανότητα του να αναγνωρίζει επιπλέον λωρίδες. Αναβάθμιση έχουμε και για το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων που μπορεί τώρα να “διαβάζει” και πινακίδες που βρίσκονται πάνω από το δρόμο αλλά και εκείνες που χρησιμοποιούνται εκτάκτως σε έργα οδοποιίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]