Νέα MV Agusta Brutale 1000 RR, με 208 ίππους

H MV Agusta επιτίθεται ξανά στις αισθήσεις μας με τη νέα Brutale 1000 RR, το 4κύλινδρο γυμνό κτήνος των 1.000 κ.εκ. και 208 ίππων.

Βρείτε μας στο
2020 MV Agusta Brutale 1000 RR


Η νέα MV Agusta Brutale 1000 RR βασίζεται στη κορυφαία Χρυσή Σειρά (Serie Oro) της γυμνής ιταλικής sport μοτοσικλέτας και έρχεται να πάρει τη θέση της στη γκάμα ως το πιο προσιτό μοντέλο μεταξύ των δύο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Ιταλών, η παραγωγή της ξεκίνησε.

Στον κόσμο της MV Agusta βέβαια το προσιτό είναι κάτι το σχετικό αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή της Brutale 1000 RR, μετά και την αφαίρεση των πιο εξωτικών εξαρτημάτων και περιφεριακών και την αντικατάσταση τους με αλλα “φθηνότερα”, ανέρχεται σχεδόν στα 35.000 ευρώ. Χρήματα ωστόσο που αξίζει και δικαιολογούνται βάσει ονόματος αλλά και επιπέδου περιφεριακού εξοπλισμού.

Η σημαντικότερες αλλαγές που παρατηρούνται αφορούν στην αντικατάσταση των ανθρακονημάτινων τροχών με σφρήλατους αλουμινένιους, ενώ πολλές από τις χρυσές σε χρώμα λεπτομέρειες έχουν δώσει τη θέση τους σε άλλες μαύρου κι ασημί χρώματος.

Ο εξοπλισμός ωστόσο, παραμένει κατά τα άλλα εξίσου πλούσιος. Η TFT οθόνη των πέντε ιντσών παραμένει και την ανάλογη εφαρμογή στο κινητό επιτρέπει τη σύνδεση και την απεικόνιση περισσότερων πληροφοριών αλλά και ακριβέστερες και πιο άνετες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ohlins αλλά και του σταμπιλιζατέρ. Από την ίδια εφαρμογή ο αναβάτης μπορεί να ελέγχει τις ρυθμίσεις τόσο του ABS όσο και του Traction Control .

Ο 4κύλινδρος κινητήρας της Brutale 1000 RR ένας από τους ισχυρότερους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε γυμνή μοτοσυκλέτα διατηρεί αυτούσια τα χαρακτηριστικά του σε σχέση με τη Serie Oro, όπως και τα πιστόνια του από τιτάνιο. Η ισχύς του ανέρχεται στους 208 ίππους στις 13.450 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 116,5 Nm με τη βοήθει και τις 4-1-4 ξάτμισης της Arrow. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας τα Sport, Race, Rain και Custom, τα οποία επηρεάζοτν την απόδοση του μοτέρ αλλά και εκείνη της ανάρτησης και των ηλεκτρνικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού αλλά και εκείνο που ελέγχει την… πορεία του εμπρός, γνωστό και ως anti-wheelie control.

Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε και στο πλαίσιο με τις διαστάσεις και τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά να παραμένουν ίδια με εκείνα της Serie Oro, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 1.415 χλστ. και το ίχνος στα 97 χλστ.. Στο σύστημα πέδησης βλέπουμε να διατηρούνται και οι πανίσχυρες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Stylema της Brembo που συνδυάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. Το βάρος της 4κύλινδρης γυμνής μοτοσυκλέτας έχει διατηρηθεί στα 186 στεγνά κιλά.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr